Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
rakkietakkie wrote:Nu pas ontdekken welk nut het heeft gehad om jarenlang al die zegels van supermarkten aan te pakken. Complete keuken inboedel zo in kunnen ruimen (van bestek tot pannenset, van borden tot servies en van messenset tot handdoeken).

Scheelt toch aanzienlijk knaken. Ook omdat 90 procent van de zegels gekregen zijn door ouders of kennissen.
Ja heb dat zelf ook! Nu bezig met het sparen van die zegels voor cocktailglazen van de appie. Ook al
Wijnglazen daarvan gehad en kost dan geen drol.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
rakkietakkie wrote:Nu pas ontdekken welk nut het heeft gehad om jarenlang al die zegels van supermarkten aan te pakken. Complete keuken inboedel zo in kunnen ruimen (van bestek tot pannenset, van borden tot servies en van messenset tot handdoeken).

Scheelt toch aanzienlijk knaken. Ook omdat 90 procent van de zegels gekregen zijn door ouders of kennissen.
Haha m'n vriendin doet exact hetzelfde, die spaart ook al die zegeltjes. Ik zelf zag daar nooit zo het nut van in, maar ik zeg voortaan maar gewoon ja bij elk zegeltje wat ze me aanbieden. Goed vur d'n uutzet loater.
E
Hardtraxxer
100 posts member since 2018
last seen Apr 2026
RoyAPO wrote:
Jordy wrote:Hier in het zuiden natuurlijk weer eens niks. Terwijl 20 kilometer verderop in Aken de straten blank staan.
Damn dat zou maar in Oisterwijk vallen :x. Kunnen ze het festival gelijk aflasten denk ik

View on Instagram
Hier in Oisterwijk zijn zo'n 2 druppels gevallen dus we hebben geluk
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hier (zoetermeer) echt maar paar druppeltjes gevallen :D
alles ging er omheen :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Met Hekzitter naar Scooter in AFAS Live 26 november :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Met Hekzitter naar Scooter in AFAS Live 26 november :lol:
Ochjee dat wordt wat xd
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Vorig jaar de woensdag voor Intents, moment dat we hoorden de Fanaticz contest hadden gewonnen. Man man wat was dat een hype momentje :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Je kunt veel van Scooter zeggen maar ze draaien dan meer 'tracks' van anderen dan bijvoorbeeld, ik noem maar iemand he, Frontliner.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Hard4Us wrote:
Ochjee dat wordt wat xd
Wordt sowieso geniaal. :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Jammer dat hij de editie van 7 december niet heeft gered.
Komt het trouwens vaker voor dat een concert wat uitverkoopt een extra show boekt welke vóór de oorspronkelijke datum gehouden wordt ?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Jammer dat hij de editie van 7 december niet heeft gered.
Komt het trouwens vaker voor dat een concert wat uitverkoopt een extra show boekt welke vóór de oorspronkelijke datum gehouden wordt ?
Ja, best wel.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Hekzitter wrote:

Ja heb dat zelf ook! Nu bezig met het sparen van die zegels voor cocktailglazen van de appie. Ook al
Wijnglazen daarvan gehad en kost dan geen drol.
Alleen het karaf gepakt. Plus komt nu weer met nieuwe actie. Geloof iets met chique tafeldinges voor borrelhapjes etc
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
De q-base hostings (L)
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Bier drinken op het terras (L)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Leg day
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Opleiding gehaald! :beer:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Gefeliciteeerd Indy :thumbup:. Doe je goeed
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:Gefeliciteeerd Indy :thumbup:. Doe je goeed
Thanks Roy! :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wakker worden met onweer. Heerlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Die stiekeme knipoogjes van kritiek van phuture noize naar bepaalde gedeeltes van de scene :). Tof dat hij wel gewoon eerlijk is
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
RoyAPO wrote:Die stiekeme knipoogjes van kritiek van phuture noize naar bepaalde gedeeltes van de scene :). Tof dat hij wel gewoon eerlijk is
Zoals? (heb geen instagram dus kom niet daar mee aanzetten aub)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Instagram dus wel: nu heeft ie een post met: ‘might never be the best, But atleast I have passion’. En pas geleden in zijn insta Story stond er iets als ‘just making a New kick, doesn’t create a New track’. Zoiets. Vind phuture noize z’n instagram Posts sws wel een genot Om naar te kijken. Maakt erg vette foto’s! Is weer eens wat anders dan de standaard feest foto’s van andere dj’s

Die eerste uitspraak is trouwens maar net hoe je het interpreteert
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Haha klopt dit doet hij regelmatig, laatst was er ook een sneer naar Rebelion en co. Was hij wat aan het heen klote met gekke geluiden en dan wat tekst erbij ongeveer zo: aah dus zo maak je die nieuwe kicks.

Kan wel door de mede dj's gezien worden als arrogant
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ohh Jaa die was ik vergeten. Kan tikkeltje arrogant over komen Jaa maar hij heeft daar alle recht toe naar mijn mening. Als het maar niet teveel doorslaat dat er ruzies uit ontstaan
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:Ohh Jaa die was ik vergeten. Kan tikkeltje arrogant over komen Jaa maar hij heeft daar alle recht toe naar mijn mening. Als het maar niet teveel doorslaat dat er ruzies uit ontstaan
Haha dit moet je even toelichten. Waarom zou een Phuture Noize daar recht op hebben? :P