Detroit: Become Human OST 
Prachtig stukje muziekLyst wrote:Detroit: Become Human OST
Prachtig stukje muziekLyst wrote:Detroit: Become Human OST
Bierfles!Hekzitter wrote:Geen stress
Zo hee. Dit klinkt lekker ja! Sick Sense & Splinta - Half Blood is ook echt vet!
Youtube link voor de niet spotify gebruikers?
Helaas alleen op spotify momenteel. Is een exlusieve podcast van gearbox voor spotify.Grim wrote:Youtube link voor de niet spotify gebruikers?
Wij zondag kampioensfeest gevierd en een uurtje met de platte kar door het dorp gereden. Vandaag bootjes gehuurd en de hele dag gevaren op de Maas, pils er bij en alleen maar zonRomanAnthony wrote:Zaterdag kampioen geworden met de voetbal en voor de tweede keer in drie jaar de platte kar (inclusief DJ booth) op gemogen. 6 uur lang op die kar rond gereden met zijn allen. Blijft de beste uitvinding ooit![]()
.
Hierdoor uurtje vroeger op het werk en straks dus ook een uurtje vroeger naar huisGrim wrote:Dikke bromvlieg die mij rond 4u wakker maakte en amper geslapen tot ik enkele uurtjes later maar uit bed ben gekropen.
Volgens mij hebben wij, met een onderbreking om even wat te eten, zo'n 5 uur op die kar gestaanChroman wrote:Wij zondag kampioensfeest gevierd en een uurtje met de platte kar door het dorp gereden. Vandaag bootjes gehuurd en de hele dag gevaren op de Maas, pils er bij en alleen maar zonRomanAnthony wrote:Zaterdag kampioen geworden met de voetbal en voor de tweede keer in drie jaar de platte kar (inclusief DJ booth) op gemogen. 6 uur lang op die kar rond gereden met zijn allen. Blijft de beste uitvinding ooit![]()
.
Damn dat zou maar in Oisterwijk vallenJordy wrote:Hier in het zuiden natuurlijk weer eens niks. Terwijl 20 kilometer verderop in Aken de straten blank staan.
Aah, ook de Nederlandse social media bereikt.RoyAPO wrote:Damn dat zou maar in Oisterwijk vallenJordy wrote:Hier in het zuiden natuurlijk weer eens niks. Terwijl 20 kilometer verderop in Aken de straten blank staan.. Kunnen ze het festival gelijk aflasten denk ik
View on Instagram