Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Morgen Emporium met een heerlijke line-up (incl. schaars gekleed vrouwelijk schoon) en prachtig weer. Heerlijk een dagjes pilsjes pakken en rondstruinen :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
THArdstyler wrote:Morgen Emporium met een heerlijke line-up (incl. schaars gekleed vrouwelijk schoon) en prachtig weer. Heerlijk een dagjes pilsjes pakken en rondstruinen :D
Met dit vooruitzicht wordt het echt een moeilijke vrijdag :beer:
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Underseat subwoofer in m'n auto laten zetten gisteren :thumbsup:

Heel stiekem schaam ik me een beetje voor de herrie die ik ermee maak xd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
JeroenB93 wrote:Underseat subwoofer in m'n auto laten zetten gisteren :thumbsup:

Schaamtegevoel gaat vanzelf weg. Ze kunnen mij ook op 500 meter aan horen komen. Dan kunnen ze de voordeur alvast voor mij openen thuis als ze me horen ;)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
JeroenB93 wrote:Underseat subwoofer in m'n auto laten zetten gisteren :thumbsup:

Lijkt me heel vervelend, wordt soms al onpasselijk van de sub die uit m'n kofferbak komt xd Laat staan onder je reet vandaan
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
RTM93 wrote:Schaamtegevoel gaat vanzelf weg. Ze kunnen mij ook op 500 meter aan horen komen. Dan kunnen ze de voordeur alvast voor mij openen thuis als ze me horen ;)
Je zou ook maar rekening moeten houden met andere mensen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Idd, krijg ook altijd de neiging om een baksteen uit mn raam te gooien naar die auto als er weer een mong voor ons appartement met z'n subwoofer aan staat verder niks te doen.

Net zo kinderachtig als kindertjes die muziek knallen over hun mobiel/bluetoothspeaker op de fiets.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Leerlingen laten nablijven en ze 10 keer het clublied van willem 2 laten overschrijven met op de achtergrond de muziek van het clublied... Valt dit onder psychologisch martelen? Mijn weekend begint zo goed :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Hekzitter wrote:Leerlingen laten nablijven en ze 10 keer het clublied van willem 2 laten overschrijven met op de achtergrond de muziek van het clublied... Valt dit onder psychologisch martelen? Mijn weekend begint zo goed :lol:
Afsluiten met Main Concern - Psychological Warfare :evil:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wat hebben ze misdaan dan :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
RoyAPO wrote:Wat hebben ze misdaan dan :lol:
https://nos.nl/artikel/2233465-leerling ... breda.html
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:Leerlingen laten nablijven en ze 10 keer het clublied van willem 2 laten overschrijven met op de achtergrond de muziek van het clublied... Valt dit onder psychologisch martelen? Mijn weekend begint zo goed :lol:
Hahaha lekker bezig. Ik moest een keer nablijven met wat vrienden op de basisschool. Moesten we 1 miljoen kruisjes zetten op papier. Toen zei iemand iets over het voorval, kregen we er 100.000 bij, wij dus zo stom als we waren mega veel kruisjes gezet, zei de leraar na 3 dagen, 3 uur pennen, jongens denk je nou echt dat ik al die kruisjes ga natellen. xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
1 miljoen kruisjes, als je ongeveer 1 seconden nodig hebt voor een kruisje ben je 277 uur bezig... Dude.. haha
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Hahahaha, step up your game Hekzitter :D
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
RoyAPO wrote:Wat hebben ze misdaan dan :lol:
Ze gooide met een deurstopper door de klas heen haha
Hard4Us wrote:
Hahaha lekker bezig. Ik moest een keer nablijven met wat vrienden op de basisschool. Moesten we 1 miljoen kruisjes zetten op papier. Toen zei iemand iets over het voorval, kregen we er 100.000 bij, wij dus zo stom als we waren mega veel kruisjes gezet, zei de leraar na 3 dagen, 3 uur pennen, jongens denk je nou echt dat ik al die kruisjes ga natellen. xd
Hahaha wtf op de basisschool ook. Maar netjes inderdaad. Moet zeggen dat mijn creativiteit qua strafwerk wel goed zit. Zo vaak hoeven leerlingen niet na te blijven gelukkig, maar heb ze laatst een stuk of 5 raadsels gegeven en ze mochten pas gaan als ze de raadsels hadden opgelost haha
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Hardtraxx elite vanaf nu :beer:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Wij hadden ooit een leraar die gebruik maakte van dit soort klemmen om straf uit te delen.

Image

Ging als volgt:
Je startte met 20 bladzijden straf
Vinger klemde je lichtjes tussen dat ding
Per volledige omwenteling ging er één pagina af

Moet je nu niet meer proberen of je wordt aangeklaagd voor alles wat je hebt.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Hahaha wtf, middeleeuwse praktijken zoiets :lol:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
ook erg effectief in de slaapkamer
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
OP6 binnen :D
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Huisfeestjes :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
The hardstyle pianist (L) Kippenvel tot aan mijn ballen bij de live versie van Suicidal Superstar. Leuk project en mooi dat zo'n hele zaal melodieën mee zingt.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
10 dagen Kos geboekt met de vriendin. Wel ff aan toe ^^
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Katwijk kampioen :beer:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Een uur lang ff gas kunnen geven in een lege festivaltent met een flinke geluidsinstallatie. Aux kabeltje aan de telefoon en gaan :thumbsup: