Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Uberhout wrote:Na jaren lang afzien, uitstellen en stressen kan ik toch eindelijk zeggen dat ik geslaagd ben :yay:
Klasse! Gefeliciteerd :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Uberhout wrote:Na jaren lang afzien, uitstellen en stressen kan ik toch eindelijk zeggen dat ik geslaagd ben :yay:
Gefeliciteerd man! Ik hoop over een half jaar precies hetzelfde te kunnen zeggen xd Ga maandag eindelijk met mijn scriptie beginnen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
View on Facebook
Post hem hier ook, want dit is best wel vet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
:thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nieuwe show van Bert Visscher, niet zo gek als gewoonlijk (op een zeker deel na), maar wel meer grappen en minder slapstick. Wel leuk voor de verandering.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Deze foto hoort hier eigenlijk niet, maarrrrr: op de achtergrond een hoofd ontdekken:
Image

>>> Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Er zijn al veel te veel dingen mis met die foto. Vooral de persoon naast het desbetreffende hoofd :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik zou bijna bang van ze worden :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Had TimothyB hier ook wel tussen verwacht
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Waar komt deze foto vandaan dan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Lijkt wel alsof deze op End of Days in Rodenburg gemaakt is vorig jaar. Toen liepen er ook af en toe verdwaalde guccipetjes door de zaal omdat er een of ander schudden met die billen feest was in zaal 2 :P
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
>.< Zulke gucci types ook een keer op MoH gezien, zaten maar wat rond te ouwehoeren en mensen uit te lachen. Kwamen volgens mij ook helemaal niet voor de muziek.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Deze petje is echt wel echt
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Gemiddelde RSU-Volk op de groepsfoto.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Stel kneuzen op die foto. Dat is nou ook t soort volk wat boos zou worden als je ze perongeluk zou aantikken.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Royvn_ wrote:Dat is nou ook t soort volk wat boos zou worden als je ze perongeluk zou aantikken.
Die zijn 16 ofzo man, daar lach je dan toch even heel hard om en je gaat weer verder waar je mee bezig was? :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Exterkate wrote:Muziek van San Holo. Pffff waarom heb ik dit pas eergisteren ontdekt :drool:
Ja tof. Sympathieke vent ook. Heeft ook redelijk wat project file walkthroughs van zijn nummers gedaan en de passie druipt er ook van af.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Exterkate wrote:Muziek van San Holo. Pffff waarom heb ik dit pas eergisteren ontdekt :drool:
Ken eigenlijk alleen I Still See Your Face en die vond ik echt verschrikkelijk. :x
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Parvuz wrote:
Ken eigenlijk alleen I Still See Your Face en die vond ik echt verschrikkelijk. :x
Jongen!!

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Weekend en een weekje vrij! Morgen is ons huisfeest waar ik een eerste setje voor publiek ga draaien en krijg misschien zelfs een (dnb) MC erbij :lol:. Dat gaat mooi worden
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:Weekend en een weekje vrij! Morgen is ons huisfeest waar ik een eerste setje voor publiek ga draaien en krijg misschien zelfs een (dnb) MC erbij :lol:. Dat gaat mooi worden
Dan hoop ik dat hij beter is dan MC Dart, want daar erger je je alleen maar aan...
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Elke dag weer een smoothie maken en nuttigen :loving:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
DnB MC's, die gasten praten nog al wat bullshit door de mic heen. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Grim wrote:DnB MC's, die gasten praten nog al wat bullshit door de mic heen. xd
Ik zag een filmpje maar het is er een die rapt. Nee laat maar zitten dat gaat niet bij hardstyle :lol:. Of hij moet anders MC’en Maarja zo serieus is dat huisfeest allemaal niet.