MC Dart was ook altijd een ramp bij Industrial feesten
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Eindelijk na lange tijd eerste tattoo gezet en hij is beter dan verwacht 
COD WW2 K/D ratio die eindelijk positief wordt en bijna vierde prestige.
-
A
Degos (of Re-Done) die mixt met chinese stokjes op zijn livestream (en nog teasen ook) 
De "Raw as a MF" playlist op de soundcloud van Delt-A

Laatste herkansing en tentamen ever er op zitten. Nu wachten op de uitslag en er hopelijk helemaal klaar mee zijn 
Hahahaha hier ook heel hard op gegaan paar weken terug met Urban DesignerJonas wrote:De "Raw as a MF" playlist op de soundcloud van Delt-A![]()
Zijn genoeg Defqon silver setjes met die vent iddBroken Balance wrote:MC Dart was ook altijd een ramp bij Industrial feesten
Vandaag een dagje geen stage, maar naar school moeten voor een examen! Ideaal, want met dit weer vind ik het toch fijner om maar een uurtje naar school te hoeven in plaats van stage. Vanmiddag lekker buiten zitten met mijn bluetooth speaker!
#GENOT!
#GENOT!
Rowanyt1309 wrote:Vandaag een dagje geen stage, maar naar school moeten voor een examen! Ideaal, want met dit weer vind ik het toch fijner om maar een uurtje naar school te hoeven in plaats van stage. Vanmiddag lekker buiten zitten met mijn bluetooth speaker!
#GENOT!
bluetooth speaker....spannend hoor
waarom vertel je danRowanyt1309 wrote:Zo spannend is dat niet?
Het is toch een genietmomentjes topic, als ik dat nou een genietmomentje vind? Anders ga jij even naar irritatiemomentjes.AniThing wrote:waarom vertel je danRowanyt1309 wrote:Zo spannend is dat niet?
ik zou eerder een biertje meenemenRowanyt1309 wrote:Het is toch een genietmomentjes topic, als ik dat nou een genietmomentje vind? Anders ga jij even naar irritatiemomentjes.AniThing wrote:waarom vertel je danRowanyt1309 wrote:Zo spannend is dat niet?
ik heb nog niks om mij aan te irriteren
Ik wel, gebruik 'irriteren' eens niet als wederkerend werkwoord. 
Lekker man. Muziekje er bij. Boekje er bij. Drankje er bij.Rowanyt1309 wrote:Vandaag een dagje geen stage, maar naar school moeten voor een examen! Ideaal, want met dit weer vind ik het toch fijner om maar een uurtje naar school te hoeven in plaats van stage. Vanmiddag lekker buiten zitten met mijn bluetooth speaker!
#GENOT!
Kijk, hardtraxx leden die het wel snappen!RomanAnthony wrote:Lekker man. Muziekje er bij. Boekje er bij. Drankje er bij.Rowanyt1309 wrote:Vandaag een dagje geen stage, maar naar school moeten voor een examen! Ideaal, want met dit weer vind ik het toch fijner om maar een uurtje naar school te hoeven in plaats van stage. Vanmiddag lekker buiten zitten met mijn bluetooth speaker!
#GENOT!
Haha ja. Zal de leeftijd misschien wel zijn. Kan de laatste jaren enorm genieten van een vrije middag lekker in de zon en even helemaal niks anders dan een muziekje, boekje en een drankje. Lekker wat kussens om op te zitten. Helemaal mooi.Rowanyt1309 wrote:Kijk, hardtraxx leden die het wel snappen!RomanAnthony wrote:Lekker man. Muziekje er bij. Boekje er bij. Drankje er bij.Rowanyt1309 wrote:Vandaag een dagje geen stage, maar naar school moeten voor een examen! Ideaal, want met dit weer vind ik het toch fijner om maar een uurtje naar school te hoeven in plaats van stage. Vanmiddag lekker buiten zitten met mijn bluetooth speaker!
#GENOT!
Eens. Vanaf vrijdag een weekje vissen in Frankrijk, lekker in het zonnetje (hopelijk) zitten, bietje d'r bij, BBQ, lekker zitten en genieten van de rust. Kan daar echt naar uitkijken.
Geniale muziek inderdaad, zeker met dit weer erbijJoey wrote:View on Facebook
Post hem hier ook, want dit is best wel vet.
View on YouTube
WAT EEN WEER JONGENS
En morgen ook nog eens vrij

En morgen ook nog eens vrij