Joey wrote:Dit weer en het vooruitzicht van Rebirth.![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
28e plek nu, netjes.Rickzel wrote:Haha zag het, 2 headhunterz album platen d'r omheenTHArdstyler wrote:Nog 1 plekje voor top 40 pik. Lekker gewerkt.Rickzel wrote:Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komtBenieuwd of we de top 40 nog gaan halen of dat dit het wel was.
![]()
Hoeveel buys zijn dat dan echt? Ik weet nog bij de hardstyle bitches dat die nummer 1 plaats niet echt veel buys waren.
Zijn met z'n 2en en hebben wel wat vrienden gevraagd te supporten natuurlijk. Maar zullen er niet godsgruwelijk veel zijn.Helicaze wrote:Hoeveel buys zijn dat dan echt? Ik weet nog bij de hardstyle bitches dat die nummer 1 plaats niet echt veel buys waren.
Kijken hier wel enorm van op ja, zo hoog nooit verwacht
Last edited by Rickzel on 06 Apr 2018 13:14, edited 1 time in total.
Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
Heel hardtraxx hoopt met je meeBroken Balance wrote:Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
Ik blijf nog steeds hier vervelend doen hoor, geen zorgen.Chroman wrote:Heel hardtraxx hoopt met je meeBroken Balance wrote:Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
hoelang thuis gezeten ?Broken Balance wrote:Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
Buiten het feit dat ik al tig keer heb gezegd dat ik hier zo veel zit op werk..RTM93 wrote:hoelang thuis gezeten ?Broken Balance wrote:Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
Nul dagen dus.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Daarom vroeg ik het ook.Broken Balance wrote:Buiten het feit dat ik al tig keer heb gezegd dat ik hier zo veel zit op werk..RTM93 wrote:hoelang thuis gezeten ?Broken Balance wrote:Eindelijk een gesprek maandag voor een baan die ik graag wil na maanden solliciteren. Hopen dat deze het wordt.
Nul dagen dus.
Begreep het gewoon niet goed. Zo goed ken ik je nu ook weer niet!
Gewoon een jobswitch dus. Gefeliciteerd!
Nou ja, nog maar zien of het wat wordt, ben een uit 3 maar ze waren vrij positief over de telefoon.
Helemaal vergeten om het met jullie te delen;
Vrijdag beoordelings-/eindesprek gehad voor mijn stage. Een dikke G gehaald met een cijfer van 9,6 gemiddeld.
Vrijdag beoordelings-/eindesprek gehad voor mijn stage. Een dikke G gehaald met een cijfer van 9,6 gemiddeld.
Was flink genieten jaRemi wrote:Vrouwelijk schoon op Rebirth.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Er zat weer ergens een nest waar ze allemaal spawnden.
7,4 in mijn herkansing voor het vak recht gehaald.
Daar neem ik een pilsie op!
Zie zo op tegen volgend blok, dan krijg ik RechtRowanyt1309 wrote:7,4 in mijn herkansing voor het vak recht gehaald.
Logisch nadenken brengt je al heel ver.JeroenB93 wrote:Zie zo op tegen volgend blok, dan krijg ik RechtRowanyt1309 wrote:7,4 in mijn herkansing voor het vak recht gehaald.
Ik ben echt achterlijk, die australische idioot in die morphsuit kan ik geen seconde naar kijken maar die gasten van Crisis Era vind ik geniaal 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Na jaren lang afzien, uitstellen en stressen kan ik toch eindelijk zeggen dat ik geslaagd ben