Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker bezig Joey :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

off-topic/hardtraxx-dansfilmpjes-t59574-250.html :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit Joey!


Deze voormiddag presentatie van mijn eindwerk gehad voor een jury van 10 man. Uitstekend verlopen en alle vragen kunnen beantwoorden. :thumbsup:

In de gangen gebleven met enkele medestudenten tot het einde van alle presentaties en stiekem meegekeken naar de resultaten. Ieder jury lid moest op 5 of 6 categorieën punten geven. Overal 7 of 8 gekregen en 2 keer een 6. :$ Onofficieel dus afgestudeerd :cool:

Volgende week ergens een keuze maken tussen de verschillende aanbiedingen en dan begin maart beginnen met arbeiten. Nu eerst nog een maandje chillen voor we aan het echte leven beginnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
officieel dus afgestudeerd :cool:


Gefeliciteerd Stef :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trots op jou Stef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Max
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig Stef!! Trots!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 02:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Nordschleife :loving:

Ik kan rondom de nordschleife zonder navigatie rijden, echt erg :lol: Ken alle wegen daar.

Sfeertje daar is altijd prachtig. Vooral op de einfahrt naar de baan toe, beetje smullen bij die dikke porsche's etc. Machtig mooi altijd
En dan Brunchen en de brug van Adenau niet te vergeten ^^


:D Same here.
Kijken bij de brug, tussendoor even chillen en een vette burger naar binnen werken op het terras, en weer terug om te kijken.
Maar het zelf rijden blijft toch wel het leukst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
Beurtbalkje schreef:
Nordschleife :loving:

Ik kan rondom de nordschleife zonder navigatie rijden, echt erg :lol: Ken alle wegen daar.

Sfeertje daar is altijd prachtig. Vooral op de einfahrt naar de baan toe, beetje smullen bij die dikke porsche's etc. Machtig mooi altijd
En dan Brunchen en de brug van Adenau niet te vergeten ^^


:D Same here.
Kijken bij de brug, tussendoor even chillen en een vette burger naar binnen werken op het terras, en weer terug om te kijken.
Maar het zelf rijden blijft toch wel het leukst.

Ben er zelf ook altijd te vinden met de 24h van de Nürburgring. Altijd een gezellige sfeer. Vooral om dan over de camping te lopen en te zien wat de mensen zich allemaal maken om zich een week te vermaken daar. Blijft meestal niet bij simpel een tentje op zetten. En het weer in de eifel is ook altijd onvoorspelbaar. Zo kun je aan de ene kant van het circuit in de zon zitten, en aan de andere kant komt een hagelbui voorbij waardoor de auto's niet meer verder kunnen op het circuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nooit verwacht dat er zoveel mensen op HT ook ringfans waren :thumbsup:
Nice! Wel jammer dat het restaurantje tegenover cockpit in adenau nu dicht is, daar gingen we altijd heen..
Nu is de pizzeria verderop de way to go ^^

Kan niet wachten om er weer eens heen te gaan, ik ben nu bijna 22 dus het eerste rondje zelf rijden moet toch een keer gebeuren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is voor mij ook maar 1,5 uur rijden. Alleen Spa en Zolder zijn dichterbij. Soms ook voordelen, dat wonen in het zuiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superchill inderdaad. Ik woon in de richting van Arnhem, dus voor mij 2,5 uurtjes, ook goed te doen. Mijn vader is ook elk jaar op Zolder te vinden, met de Vroemdag (rijden met gehandicapte kinderen, voor goede doel) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik woon in de omgeving van Venray.
Als het mee zit zijn we binnen 1.5 u bij de ring. s'morgens vroeg weg, s'avonds 20u weer thuis, dan heb je een mooie volle dag gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wagenschouw van de carnaval... rondje bouwhutten en pilzen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging stuk om de aankondiging voor de break :lol: :lol: , dacht echt dat er iets serieus zou gaan komen xd, maar daarna met die pruik... mwa. Beetje to much en express weer over het randje gaan voor de media imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ging stuk om de aankondiging voor de break :lol: :lol: , dacht echt dat er iets serieus zou gaan komen xd, maar daarna met die pruik... mwa. Beetje to much en express weer over het randje gaan voor de media imo.

Echt, mensen die zich hier druk over kunnen maken.... Ook als je alle reacties op sociale media ziet, niet normaal hoe snel mensen tegenwoordig gekwetst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest meer lachen om Johan, die lacht alsof hij moet huilen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk idd commotie om niets, alles en iedereen die dit serieus neemt snapt er weinig van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Ging stuk om de aankondiging voor de break :lol: :lol: , dacht echt dat er iets serieus zou gaan komen xd, maar daarna met die pruik... mwa. Beetje to much en express weer over het randje gaan voor de media imo.

Echt, mensen die zich hier druk over kunnen maken.... Ook als je alle reacties op sociale media ziet, niet normaal hoe snel mensen tegenwoordig gekwetst zijn.


Jep, het gaat snoeihard de verkeerde kant op. Snowflakes maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Heerlijk idd commotie om niets, alles en iedereen die dit serieus neemt snapt er weinig van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Ging stuk om de aankondiging voor de break :lol: :lol: , dacht echt dat er iets serieus zou gaan komen xd, maar daarna met die pruik... mwa. Beetje to much en express weer over het randje gaan voor de media imo.

Echt, mensen die zich hier druk over kunnen maken.... Ook als je alle reacties op sociale media ziet, niet normaal hoe snel mensen tegenwoordig gekwetst zijn.


Mwah denk niet dat svb gekwetst is, dan interpreteer je hem fout. Wel eens met het tweede. Tegenwoordig kan iedereen en zijn moeder met kort pittig kapsel hun mening geven over wat wel en niet kan. Zag ook laatst een filmpje op dumpert van will smith die hier op in gaat, past mooi bij het onderwerp http://www.dumpert.nl/mediabase/7354809 ... essen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Ging stuk om de aankondiging voor de break :lol: :lol: , dacht echt dat er iets serieus zou gaan komen xd, maar daarna met die pruik... mwa. Beetje to much en express weer over het randje gaan voor de media imo.

Echt, mensen die zich hier druk over kunnen maken.... Ook als je alle reacties op sociale media ziet, niet normaal hoe snel mensen tegenwoordig gekwetst zijn.


Jep, het gaat snoeihard de verkeerde kant op. Snowflakes maatschappij.


Meest overusede woord van het jaar 2017, zou eigenlijk bij irritatie momentje moeten dit. Maar je ziet gewoon dat de meerderheid hier gewoon leuk op reageert. Op dumpert/youtube krijgt het bakken vol met likes. Niet zo dramatisch doen man :P Snowflakes had je altijd al, het enige verschil is, is dat ze nu een podium hebben aka feesboek

Ik zie meer mensen zeuren over snowflakes dan dat ik snowflakes zie, maar ik zit ook niet op FB of twitter dus dat helpt denk ik wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Meest overused woorden van het jaar zijn al 'racisme' en 'gekwetst zijn'. D'n voorvaders hadden hun ballen uit hun broek gelachen als ze zouden weten waar mensen tegenwoordig gekwetst om zijn.
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic