Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik heb een Honda Jazz... uiteraard een oud barrel :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:
stefan_helmond wrote:
RoyAPO wrote:Aliexpress oortjes van 6 euro die beter zijn dan Nederlandse oortjes van 60 euro :lol:
Show me.
Ik heb de ATR met mic. Voor het geld hoef je het niet te laten liggen. Je draagt ze wel achter je oren langs. Moet er nog beetje aan wennen. Had deze tip van iemand anders gekregen hier op t forum. Ik dacht kegel uit Mn hoofd

http://s.aliexpress.com/3iEBbemI
Ik heb ze besteld trouwens (de ATEs zonder mic, voor tijdens het sporten). Ben benieuwd!

Oh. En deze tegenkomen bij mijn Facebook herinneringen: View on Facebook :drool: .
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Staat bij mij ook tussen mn herinneringen vandaag idd. Kippenvel is gelijk aanwezig.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Eerste namen van Lowlands :love: Gorillaz, Kendrick Lamar, Bonobo, Fatima Yamaha
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik ga ze als reservepaar gebruiken aangezien Mn andere oortjes wel wat beter zitten. Ze gaan alleen na 6 maanden altijd alweer kapot
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vlot SD kaartje van 64GB binnen voor de camera die nog moet komen, altijd lekker snelle levering van Dataio. Aanrader als je iets van (micro)sd zoekt!
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ondanks dat ik het totaal niet had verwacht, toch afgestudeerd :yay:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
simon10pont wrote:Ondanks dat ik het totaal niet had verwacht, toch afgestudeerd :yay:
Nicely done!
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Netjes, gefeliciteerd Simon!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Gefeliciteerd! Wat studeerde je ook alweer?

Edit: Zojuist op FB gezien dat je leraar lichamelijk opvoeding studeerde xd (thx papa van Simon)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
simon10pont wrote:Ondanks dat ik het totaal niet had verwacht, toch afgestudeerd :yay:
Netjes maat! Proficiat! ;)
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 16 hours ago
Gefeliciteerd Simon.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Bedankt mannen :)
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 31 minutes ago
Gefeliciteerd Simon! Wie weet komen we ooit wel eens op dezelfde school te werken, mocht je in Nederland aan de slag gaan haha.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Bedankt Job! Haha ja wie weet...
Dan wordt "De Job" in ieder geval een verplicht nummertje in de gymles. :D
Hardtraxxer
188 posts member since 2017
last seen Feb 2021
Helicaze wrote:
Emiel wrote::cry:
:D :D Neen jongens, geen pooier, woon niet in een caravan en mis geen chromosoom oid.
Ik doe zo nu en dan eens een rondje Duitsland, circuit enz, dus zit inderdaad sport onderstel + remmen onder.

Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen. :whistle:
Heb je zeker gelijk in. Een maat van mij heeft ongeveer dezelfde velgen als jou en hij vindt de mijne niet mooi.

Image
De velgen bij mijn gewone banden zien er ongeveer zo uit. Onder een VW Golf. Maximaal tokkie! :cool:
Bij mijn winterbanden zitten gewoon standaard VW velgen.
Ook leuke velgen hoor, maar het hangt van het type auto af hoe dat het staat inderdaad.
Velgen maken of breken de auto vind ik persoonlijk.
Broken Balance wrote:
Emiel wrote::cry:

:D :D Neen jongens, geen pooier, woon niet in een caravan en mis geen chromosoom oid.
Ik doe zo nu en dan eens een rondje Duitsland, circuit enz, dus zit inderdaad sport onderstel + remmen onder.

Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen. :whistle:
Velgen zijn me te dik persoonlijk, dan vind ik de anderen hier gepost net iets mooier.

Plus het ziet er imo altijd enorm lelijk uit wanneer het zo verlaagt wordt zodat de wielen onder de wielkappen verdwijnen.
Sjaaaa, zoals ik al schreef: Over smaak valt niet te twisten! Ieder zijn ding, maar ik waardeer je eerlijkheid ;)
Ik zal dan ook maar niet laten zien wat mijn zomerset is xd

Beurtbalkje wrote:Ik vind het er goed uit zien hoor Emiel. Verlaagd is sowieso +1 :thumbsup:
Dit is mijn hoque

Image

Gezien ik elke dag +- 100 km rij wil ik m niet verlagen, maar als ik de keus had, had ik een snelle kleine hothatch (106 rallye/gti of iets in die richting, iig frans :) )

Toch wel elke dag een genietmomentje, frans comfort :loving:
Nice, ik kan alle auto's waarderen waar met liefde mee wordt omgegaan, ongeacht het nu een Duitser, Zweed, Italiaan, Koreaan of Fransoos is.
Toevallig hebben we nu een 106 GTI uit 1997 in onze werkplaats staan. 116pk op 900kg, heerlijk zo'n raketje :D
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 31 minutes ago
simon10pont wrote:Bedankt Job! Haha ja wie weet...
Dan wordt "De Job" in ieder geval een verplicht nummertje in de gymles. :D
:lol: :lol: goede warming up in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 16 hours ago
Emiel wrote:Ik doe zo nu en dan eens een rondje Duitsland, circuit enz, dus zit inderdaad sport onderstel + remmen onder.
Wel eens bij de Nürburgring te vinden?
Hardtraxxer
188 posts member since 2017
last seen Feb 2021
Jordy wrote:
Emiel wrote:Ik doe zo nu en dan eens een rondje Duitsland, circuit enz, dus zit inderdaad sport onderstel + remmen onder.
Wel eens bij de Nürburgring te vinden?
Jazeker, Nordschleife dan uiteraard ;)
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Nordschleife :loving:

Ik kan rondom de nordschleife zonder navigatie rijden, echt erg :lol: Ken alle wegen daar.

Sfeertje daar is altijd prachtig. Vooral op de einfahrt naar de baan toe, beetje smullen bij die dikke porsche's etc. Machtig mooi altijd
En dan Brunchen en de brug van Adenau niet te vergeten ^^
Last edited by Beurtbalkje on 01 Feb 2018 10:12, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
RoyAPO wrote:https://www.facebook.com/PartyenFestivalNL/posts/789009161308061

:lol:
Warface heeft hem ook gedeeld op instagram, dat vind ik dan weer grappig
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 15 hours ago
RoyAPO wrote:https://www.facebook.com/PartyenFestivalNL/posts/789009161308061

:lol:
Klinkt een beetje als een Mastermovies voice over ofzo :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Joey wrote:Na een hoop mailtjes eindelijk uitgenodigd voor een gesprek voor mijn Master onderzoek + Thesis, op de afdeling neuro-oncologie in het LUMC. Donderdag een gesprek, nu maar hopen dat dit hem wordt. :)
Helemaal goed gedaan dit, vanaf volgende week langzaam aan beginnen. :thumbsup:
Het kan me zelfs co-auteurschap van een wetenschappelijke publicatie opleveren. :woot: Nog een extra drijfveer om dit goed te doen.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Joey wrote:
Joey wrote:Na een hoop mailtjes eindelijk uitgenodigd voor een gesprek voor mijn Master onderzoek + Thesis, op de afdeling neuro-oncologie in het LUMC. Donderdag een gesprek, nu maar hopen dat dit hem wordt. :)
Helemaal goed gedaan dit, vanaf volgende week langzaam aan beginnen. :thumbsup:
Het kan me zelfs co-auteurschap van een wetenschappelijke publicatie opleveren. :woot: Nog een extra drijfveer om dit goed te doen.
Succes maat :thumbup: