Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik vind hem beetje zielig
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Image

Deze reactie in het evenement van Intents :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Lnka wrote:Goud:
View on YouTube

En wat zou die tweede vraag van die agent nou geweest zijn? :lol: Vanaf 3:20.
Blijft genieten :lol:

Net als deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/6521943 ... stapo.html
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Laatste dagje school tot 14:15 en morgen lekker een weekendje weg naar Haarlem met de meid. Veel speciaal bier drinken en naar de Jopen brouwerij. Iemand nog tips voor in Haarlem waar je goed/lekker kunt eten en bier kunt drinken? :cool:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Vanaf deze post eindelijk Veteran. Grandioze prestatie om dat binnen 5 jaar te halen. Ik wil graag iedereen bedanken, behalve MelvinFR!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
corneelwr wrote:Vanaf deze post eindelijk Veteran. Grandioze prestatie om dat binnen 5 jaar te halen. Ik wil graag iedereen bedanken, behalve MelvinFR!
Van harte :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
sonnebloem wrote:
corneelwr wrote:Vanaf deze post eindelijk Veteran. Grandioze prestatie om dat binnen 5 jaar te halen. Ik wil graag iedereen bedanken, behalve MelvinFR!
Van harte :beer:
Dankjewel. Ga het even stevig vieren vanavond denk ik.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Nadat ik eind augustus officieel al afgestudeerd was, heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn diploma mogen ontvangen. Nu officieel student af en volwaardig apotheker :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Zenda wrote:Nadat ik eind augustus officieel al afgestudeerd was, heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn diploma mogen ontvangen. Nu officieel student af en volwaardig apotheker :)
Doe maar 2 gram coke dan
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Pommer wrote:
Zenda wrote:Nadat ik eind augustus officieel al afgestudeerd was, heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn diploma mogen ontvangen. Nu officieel student af en volwaardig apotheker :)
Doe maar 2 gram coke dan
Maak daar maar 10 van
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Rowanyt1309 wrote:Laatste dagje school tot 14:15 en morgen lekker een weekendje weg naar Haarlem met de meid. Veel speciaal bier drinken en naar de Jopen brouwerij. Iemand nog tips voor in Haarlem waar je goed/lekker kunt eten en bier kunt drinken? :cool:
Mocht je dus vandaag in Haarlem zitten dan is Jopen misschien wel te doen maar op zaterdag is het daar niet te harden, zo druk. Daar vlakbij en veel leuker vond ik de Uiltje Bar (de bar, niet de tap room https://www.uiltjecraftbeer.com/uiltje-bar/). Ik ben daarna naar La Cubanita geweest, maar daar moet je van houden. In de wijk waar Jopen / Uiltje zit heb je ook wel leuke, goede hamburgertentjes bijv.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
15/20 voor taal op mijn eindwerk :cool: vanavond maar wat extra bier tanken om te vieren :beer:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
View on YouTube

Dit filmpje Hahaha wauw :lol:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Haha echt prachtig hoe ze stuk voor stuk de mist in gaan :lol:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Hahaha geweldig hoe ze meteen om zich heen kijken. Je zal er maar zo bij staan :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Grim wrote:15/20 voor taal op mijn eindwerk :cool: vanavond maar wat extra bier tanken om te vieren :beer:
Harkennn
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Hard4Us wrote:
Grim wrote:15/20 voor taal op mijn eindwerk :cool: vanavond maar wat extra bier tanken om te vieren :beer:
Harkennn
Hebben de riek mitgenomen om pils te skeppen?
Hardtraxxer
188 posts member since 2017
last seen Feb 2021
Ik geniet hier dus van mijn flesje HJ.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Exterkate wrote:Shockerz vandaag :clap:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Onthafloorx wrote:View on YouTube

Dit filmpje Hahaha wauw :lol:
Dit filmpje heeft echt alles. Een hekzitter, eentje die de oliepomp doet, rauwboys zonder shirt, mensen die de mist in gaan omdat ze denken dat er elke 8 tellen een kickroll aankomt.

Mooie samenvatting van 2016
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Vandaag samen met mijn vriendin onze 2 maanden gevierd met een lunch- en winkeldagje. ^^
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Y-me wrote:Vandaag samen met mijn vriendin onze 2 maanden gevierd met een lunch- en winkeldagje. ^^
Hoeveel betaal je haar elke maand?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
rakkietakkie wrote:
Y-me wrote:Vandaag samen met mijn vriendin onze 2 maanden gevierd met een lunch- en winkeldagje. ^^
Niks, zijn vriendin wilt graag dat hij dat bedrag overmaakt naar het goede doel.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
MelvinFR wrote:
rakkietakkie wrote:
Niks, zijn vriendin wilt graag dat hij dat bedrag overmaakt naar het goede doel.
Ja dat waardeer ik heel erg. Stichting Sonnebloem, ofja... gewoon iets met bloemen, beter dan al die cadeaus he
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
rakkietakkie wrote:
MelvinFR wrote:
rakkietakkie wrote:
Ja dat waardeer ik heel erg. Stichting Sonnebloem, ofja... gewoon iets met bloemen, beter dan al die cadeaus he
Eerlijk gezegd heb ik dit keer alleen haar koffie betaald bij de AH to go, dus was dit keer wel goedkoop. Zij had de lunch betaald en haar eigen kleding.