Ja op het moment van schrijven was het nog wel zowrote:Ja we hebben overal stoep en straatverwarming.wrote:Hier in Groningen ligt er alleen wat sneeuw op het dak...
Kats glad vanochtend.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Er gebeuren meer ongelukken, het verkeer moet de snelheid aanpassen, OV kan niet meer normaal functioneren. Dat er dan wordt geadviseerd om thuis te blijven (als dat mogelijk is) vind ik niet overdreven.
Sneeuw is tegenwoordig net een terroristische aanslag
Dit somt eigenlijk wel op hoe ik er over denk
https://www.ad.nl/dossier-sneeuw/sneeuw ... ~a3486e48/
Oké, weer over tot de orde van de dag. Genietmomentje dan maar. Maandag zit er al weer bijna op dus aftellen tot Shockerz
Dit somt eigenlijk wel op hoe ik er over denk
https://www.ad.nl/dossier-sneeuw/sneeuw ... ~a3486e48/
Oké, weer over tot de orde van de dag. Genietmomentje dan maar. Maandag zit er al weer bijna op dus aftellen tot Shockerz
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vakantie met dit weer, lekker wandelen in de sneeuw 
Je buienradar staat standaard op het zien van regen, dus die moet je even op sneeuwradar zetten en dan ziet het er al wat anders uit, hahawrote:tot 9? Als ik buienradar check lijkt het zo voorbij haha.wrote:Ja kutzooi. Het is hier al volle bak aan het sneeuwen en het blijft ook sneeuwen tot minimaal 21:00. Ben benieuwd of ik thuis kan komen vanavond, aangezien ik nog zo'n 25 kilometer over provinciale wegen moet.wrote:Hier in Vlaanderen ligt er overal toch al een aantal centimeter en het gaat zeker nog tot door 12u met sneeuwen. Als je op Google maps kijkt en daar de overlay van het verkeer aanzet zijn echt het overgrote deel van de wegen oranje tot (donker)rood. Die 'storm' komt jullie kant nog op in de loop van de (na)middag.
Ondertussen ook thuis aan het werk, na een mailtje van de directie. Vrij bijzonder want dat heb ik de laatste ~3 jaar nog niet meegemaakt. Nu wel blij mee als ik naar buiten kijk, want na een uurtje droog (en toen naar huis gereden) is het nu al weer een uur volle bak bezig en ligt er weer een dikke laag buiten. Nu dus lekker met eigen muziek aan werken, wat echt dikke prima is.
Ah ja zo, dan snap ik um! Ligt inderdaad mooi pakje buiten, zo met het sneeuw mooi om naar te kijken. Denk alleen wel dat het flink aan het dooien is nu 
Roast van Gordon is op TV, zapte toevallig langs toen Peter Pannekoek z'n stuk begon. Wat blijft dat stuk toch ongelofelijk goed. 
View on YouTube
View on YouTube
Nostalgie. Een is er dood, de ander zit nog ff vast als ik de verhalen mag geloven.
Well what hahawrote:
Nostalgie. Een is er dood, de ander zit nog ff vast als ik de verhalen mag geloven.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Afgelopen weekend vast contract getekend. 
Summer In The City (Pt. 2) die voorbijkomt op shuffle in de bus. Kijk daardoor nu alweer uit naar de weekendfestivals.
Robert, die een gesprek had met de agent, zou neergeschoten zijn tijdens een ruzie bij iemand thuis? Zoiets heb ik gehoord. Kan er verder niet echt iets over vinden!wrote:Well what hahawrote:
Ik ook tussen kerst en oud en nieuwwrote:2 weken kerstvakantie van stage
ik hoef pas de 8e terug te komen op kantoorwrote:Ik ook tussen kerst en oud en nieuwwrote:2 weken kerstvakantie van stage
Relaxt haha, moet ook nog wel ff aan de bakwrote:ik hoef pas de 8e terug te komen op kantoorwrote:Ik ook tussen kerst en oud en nieuwwrote:2 weken kerstvakantie van stagemaar ga wel thuis nog verder met mijn onderzoek
Bijna Shockerz. Krijg er gewoon kriebeltjes van, 9 weken geen feest gehad 
Het is toch iedere keer weer genieten als je in Soundcloud wat naar beneden scrollt en Evert Jan spot.