Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of was ze niet toevallig in een ander kasteel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
MelvinFR schreef:
Niks, zijn vriendin wilt graag dat hij dat bedrag overmaakt naar het goede doel.


Ja dat waardeer ik heel erg. Stichting Sonnebloem, ofja... gewoon iets met bloemen, beter dan al die cadeaus he


Wat is er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Onthafloorx schreef:


Dit filmpje Hahaha wauw :lol:


Dit filmpje heeft echt alles. Een hekzitter, eentje die de oliepomp doet, rauwboys zonder shirt, mensen die de mist in gaan omdat ze denken dat er elke 8 tellen een kickroll aankomt.

Mooie samenvatting van 2016

Ik had sowieso best wel moeite om het hele filmpje te kijken :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Laatste dagje school tot 14:15 en morgen lekker een weekendje weg naar Haarlem met de meid. Veel speciaal bier drinken en naar de Jopen brouwerij. Iemand nog tips voor in Haarlem waar je goed/lekker kunt eten en bier kunt drinken? :cool:

Mocht je dus vandaag in Haarlem zitten dan is Jopen misschien wel te doen maar op zaterdag is het daar niet te harden, zo druk. Daar vlakbij en veel leuker vond ik de Uiltje Bar (de bar, niet de tap room https://www.uiltjecraftbeer.com/uiltje-bar/). Ik ben daarna naar La Cubanita geweest, maar daar moet je van houden. In de wijk waar Jopen / Uiltje zit heb je ook wel leuke, goede hamburgertentjes bijv.


Heb inderdaad echt genoten van Haarlem. Top stad om te winkelen, bier te drinken en te genieten. Ben vrijdagochtend om 12 uur naar de Jopenkerk geweest en daar al een paar Jopenbiertjes gehad. In de avond weer een poging gedaan maar echt veel te druk. Gelijk weer weg gegaan. Vervolgens naar Coach House Inn geweest om daar een special te drinken. Toen nog in een restaurant geweest op het plein van de kerk en zaterdagmiddag naar de Jopen brouwerij geweest. Wat een genot! Heb daar een bal in bierjus gehad en na de rondleiding nog een proeverij. De verloren zoon was een echte klapper, maar heerlijk te drinken. In de avond naar het Uiltje geweest en heb daar heel wat verschillende gehad. Zondag niet echt fit maar toch nog besloten om de bierwinkel op te zoeken om verschillende biertjes mee te nemen. Al met al was het echt een topweekend, vandaar dit mooi bij het genietmomentjes topic past. (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flinke Jopen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb dus echt bar weinig met Jopen hun standaard bieren :P Vind ze vaak niet echt bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Flinke Jopen :loving:


altijd welkom :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb dus echt bar weinig met Jopen hun standaard bieren :P Vind ze vaak niet echt bijzonder.

true.

klapstoel schreef:
Chroman schreef:
Flinke Jopen :loving:


altijd welkom :love:

ook true.

Rowanyt1309 schreef:
Heb inderdaad echt genoten van Haarlem. Top stad om te winkelen, bier te drinken en te genieten. Ben vrijdagochtend om 12 uur naar de Jopenkerk geweest en daar al een paar Jopenbiertjes gehad. In de avond weer een poging gedaan maar echt veel te druk. Gelijk weer weg gegaan. Vervolgens naar Coach House Inn geweest om daar een special te drinken. Toen nog in een restaurant geweest op het plein van de kerk en zaterdagmiddag naar de Jopen brouwerij geweest. Wat een genot! Heb daar een bal in bierjus gehad en na de rondleiding nog een proeverij. De verloren zoon was een echte klapper, maar heerlijk te drinken. In de avond naar het Uiltje geweest en heb daar heel wat verschillende gehad. Zondag niet echt fit maar toch nog besloten om de bierwinkel op te zoeken om verschillende biertjes mee te nemen. Al met al was het echt een topweekend, vandaar dit mooi bij het genietmomentjes topic past. (L) :loving:


Zag op je Untappd dat je ook wel je best gedaan had ja. Uiltje is leuk, he? Weet niet of er plek was. Wij zaten vrij vooraan, aan de bar zelf. Kon de hele bar goed overzien, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiltje is inderdaad een leuk café. Zat achteraan, maar er was een televisiescherm waar de biertjes op stonden. Ook vaak even naar de bar gelopen om te kijken wat ze er allemaal hebben dus kwam er wel uit. Was prima te doen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De foto's terug zien van theracords classics van afgelopen vrijdag :lol:
Blijft toch mooi om te zien wat voor koppen ik kan trekken als ik uit mijn plaat ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De foto's terug zien van theracords classics van afgelopen vrijdag :lol:
Blijft toch mooi om te zien wat voor koppen ik kan trekken als ik uit mijn plaat ga.


Haha ja werelds die kop van jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 07:53 
 
Hardtraxx Veteran

FC Twente gisteren avond :loving: :loving: met 3 uur slaap aan het werk maar het is het waard. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
FC Twente gisteren avond :loving: :loving: met 3 uur slaap aan het werk maar het is het waard. :yay:


Wij zaten op de terugweg van PSV-VVV nu.nl te refreshen in de trein, heb dat nog nooit zo spannend gevonden :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
FC Twente gisteren avond :loving: :loving: met 3 uur slaap aan het werk maar het is het waard. :yay:


Voelde eindelijk weer een keer een stukje trots en euforie :loving: lang geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
FC Twente gisteren avond :loving: :loving: met 3 uur slaap aan het werk maar het is het waard. :yay:


Wij zaten op de terugweg van PSV-VVV nu.nl te refreshen in de trein, heb dat nog nooit zo spannend gevonden :corn:


Waarom was jij bij PSV - VVV? :huh:

Maar gvd nou, wat een spanning! Hopen dat de motor niet te leeg is voor aankomende zaterdag. Heb toch liever dat ze dan de punten pakken :x


Omdat ik niet voor twenne ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Omdat ik niet voor twenne ben :P

Gozer. Support your locals. :list:

Wij hebben ook 2 van die Ajacieden in ons zaterdag team. Ik heb ze al sinds gister niet meer zien appen. Heerlijk rustig. :thumbsup:

Ik heb een opa geknuffeld en 2 Duitsers die van Shalke04 kwamen om de nek gesprongen en ben 2 rijen naar beneden geflikkerd na de penalty. Mijn linker kuit pimpelpaars maar oohh wat was het mooi. Loop de hele dag al met een big smile rond. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En dan de volgende ronde verliezen van Cambuur, ik zie het zo gebeuren haha. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sorry, is er op jonge leeftijd al ingeslopen. Verder geen verklaring voor. Gelukkig is de term 'successupporter' al lang niet meer van toepassing na vele verknalde seizoenen in de tussentijd :cool:

En hoop dat PSV twente loot
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Gelukkig is de term 'successupporter' al lang niet meer van toepassing na vele verknalde seizoenen in de tussentijd


Ach gossie toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Ja sorry, is er op jonge leeftijd al ingeslopen. Verder geen verklaring voor. Gelukkig is de term 'successupporter' al lang niet meer van toepassing na vele verknalde seizoenen in de tussentijd :cool:

En hoop dat PSV twente loot

Ik ook, en dan halve finale AZ en als we dan in de finale staan kan in ieder geval niemand zeggen lucky Twente. Na zo'n seizoen dat je club door iedereen dood en failliet gewenst wordt hoop je toch op zo'n scenario.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige club die uitmaakt is Go Ahead Eagles :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
FC Twente gisteren avond :loving: :loving: met 3 uur slaap aan het werk maar het is het waard. :yay:


Wij zaten op de terugweg van PSV-VVV nu.nl te refreshen in de trein, heb dat nog nooit zo spannend gevonden :corn:


Waarom was jij bij PSV - VVV? :huh:

Maar gvd nou, wat een spanning! Hopen dat de motor niet te leeg is voor aankomende zaterdag. Heb toch liever dat ze dan de punten pakken :x


ook wel sin om zaterdag punten te pakken whahwhaawxdPppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
sonnebloem schreef:
Gelukkig is de term 'successupporter' al lang niet meer van toepassing na vele verknalde seizoenen in de tussentijd


Ach gossie toch :aww:


Triggered. Ben de eventuele reacties vast voor.

RTM93 schreef:
sonnebloem schreef:
Ja sorry, is er op jonge leeftijd al ingeslopen. Verder geen verklaring voor. Gelukkig is de term 'successupporter' al lang niet meer van toepassing na vele verknalde seizoenen in de tussentijd :cool:

En hoop dat PSV twente loot

Ik ook, en dan halve finale AZ en als we dan in de finale staan kan in ieder geval niemand zeggen lucky Twente. Na zo'n seizoen dat je club door iedereen dood en failliet gewenst wordt hoop je toch op zo'n scenario.


Dat zie ik nog niet gebeuren dus dan zien we elkaar in de finale wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Het stuk vanaf 28:00. :worship:
Blijf dit maar aanzetten. Die opbouw en dan die drop met al die wazige geluidjes. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De opbouw is wel nice ja, jammer dat ie maar 46 minuten duurt.
Vorige  1 ... 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic