Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Weet je zeker dat alleen je ribben schade hebben opgelopen bij die val?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Steffnov schreef:
Weet je zeker dat alleen je ribben schade hebben opgelopen bij die val?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die in B2S panel groep eruit gemikt worden. Alles wat geschreven werd door die persoon was in de vorm van "wij van RSU" ... DUS :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B2S panel is daar om feedback te kunnen geven op feesten en social media uitingen. En om tips aan te dragen voor feesten en nieuwe concepten (er is dus al iets met Remember X Loudness in de ideeënpot gedaan, net als een Millenium Hardcore concept (met industrial area uit die tijd))

Zou kon er feedback geleverd worden op afgelopen Loudness (als je geweest was) en presteerde er eentje om tot 4x toe iets te posten wat hij ervan vond. Niet geweest (Retaliate) maar bracht het in de vorm van "op RSU vonden ze dat Retaliate een betere line up was" en "Op RSU vonden wij dat de minste editie was en Retaliate was super gaaf en heerlijk RAW".

Was er eentje van B2S dus niet blij mee... dus die gast kon in rukken. Mooiste opmerking eronder was van iemand die RSU, de aidsvlek onder de RAW liefhebbers noemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
RSU, de aidsvlek onder de RAW liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet je zeker dat alleen je ribben schade hebben opgelopen bij die val? Goeiendag zeg


Ik moest toch wel even gniffelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
verhaal


RSU, de aidsvlek onder de raw liefhebbers, klasse :lol: ik verbaas me elke dag weer om berichten daar. Maar gelukkig heb ik mezelf geleerd om door te scrollen en niet meer te reageren. Scheelt mij een hoop ergernissen

Ik ben gewoon geen lid, dat scheelt pas ergernis. Een paar berichten gelezen toen die groep nog openbaar was, maar sinds toen ver daaruit de buurt gebleven. Helaas krijg ik nog dagelijks die onzin die daar verteld wordt ook hier te lezen (hoi Anne-Floor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
verhaal


RSU, de aidsvlek onder de raw liefhebbers, klasse :lol: ik verbaas me elke dag weer om berichten daar. Maar gelukkig heb ik mezelf geleerd om door te scrollen en niet meer te reageren. Scheelt mij een hoop ergernissen


Ik moest eruit eindelijk wat van maken... maar een welverdiende tweede plaats met die opmerking. Vond "groep josti's met een minderwaardigheidscomplex die om alles ooh roepen en zo idioot mogelijk met hun tong uit hun bek alles mee willen trommelen." Toch ook prima gevonden.

RSU... Rare Snuiters Unite....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 23:56 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Chroman schreef:
Helaas krijg ik nog dagelijks die onzin die daar verteld wordt ook hier te lezen (hoi Anne-Floor)


Op dit elitaire forum? Geloof ik niet


Sorry jongens, maar soms is het toch echt om te gieren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha idd, hoezo zou je je ergeren aan rsu? Humor ten top wat daar allemaal geplaatst wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Haha idd, hoezo zou je je ergeren aan rsu? Humor ten top wat daar allemaal geplaatst wordt :P


Plaatsvervangende schaamte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
verhaal


RSU, de aidsvlek onder de raw liefhebbers, klasse :lol: ik verbaas me elke dag weer om berichten daar. Maar gelukkig heb ik mezelf geleerd om door te scrollen en niet meer te reageren. Scheelt mij een hoop ergernissen


Heb ook echt het idee dat de halve raw scene hier in zit. Hoe komt het dat de halve scene tegenwoordig het denkvermogen van een zeekomkommer heeft? Raw lijkt wel een beetje de nieuwe frenchcore/terror zijn geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:00 
 
Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
verhaal


RSU, de aidsvlek onder de raw liefhebbers, klasse :lol: ik verbaas me elke dag weer om berichten daar. Maar gelukkig heb ik mezelf geleerd om door te scrollen en niet meer te reageren. Scheelt mij een hoop ergernissen


Heb ook echt het idee dat de halve raw scene hier in zit. Hoe komt het dat de halve scene tegenwoordig het denkvermogen van een zeekomkommer heeft? Raw lijkt wel een beetje de nieuwe frenchcore/terror zijn geworden.


Haha ik vind de beweging die Hardstyle gemaakt heeft wel echt prachtig. Vroeger was het van alles volgens mij, toen kwamen op een gegeven moment allemaal dagjesmensen en nu barst het ineens van de zeekomkommers. :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
er is dus al iets met Remember X Loudness in de ideeënpot gedaan.

:x gaan we nu zeker doodgegooid worden met dit concept, Origins heeft de primeur en mag van mij ook wel het enige feest in deze trant blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
rakkietakkie schreef:
er is dus al iets met Remember X Loudness in de ideeënpot gedaan.

:x gaan we nu zeker doodgegooid worden met dit concept, Origins heeft de primeur en mag van mij ook wel het enige feest in deze trant blijven..


Waarom zou er maar 1 mogen zijn? Eindelijk een feest met die muziek en dan zou het "speciaal" moeten blijven door er maar 1 per jaar te hebben? Kom op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen is niet het goeie woord, maar om het concept levendig en interessant te houden, moet dit niet meer worden gehouden dan een paar keer per jaar. We zien hoe snel veel mensen de Tijdmachine feesten zat waren, die vanaf moment 1 zijn gegaan. Je krijgt heel snel dezelfde artiesten die dezelfde lijstjes draaien, week in, week uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk maar niet dat concepten met deze muziek zo groot gaan worden als de Tijdmachine, de melodieuze classics, het blijft een beetje een niche binnen een niche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoelde het inderdaad zoals patrickjeb het verwoord, ben bang dat als Origins dadelijk heel goed aanslaat er weer veel meer van deze concepten gaan komen waardoor je er weer snel op uitgekeken bent.

Maar laten we hopen dat het gaat zoals jij verwacht dat het gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie gehaat is zo nu en dan ook een genietmomentje voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Bedoelde het inderdaad zoals patrickjeb het verwoord, ben bang dat als Origins dadelijk heel goed aanslaat er weer veel meer van deze concepten gaan komen waardoor je er weer snel op uitgekeken bent.

Maar laten we hopen dat het gaat zoals jij verwacht dat het gaat ;)


Hé klein tipje: Je hoeft niet naar elk event he, blijft het ook mooi speciaal voor je :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wat je bedoelt en ik zal dat ook echt niet doen hoor. Maar er zijn mensen die het wel doen en na een x aantal van dat soort feesten, is mijn ervaring, wordt de sfeer wel minder aangezien het niet meer speciaal is voor die personen. Maar ach een feestje maak je zelf en dit is puur speculeren hoor, laten we eerst maar eens zien hoe Origins überhaupt wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XQ Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
rakkietakkie schreef:
er is dus al iets met Remember X Loudness in de ideeënpot gedaan.

:x gaan we nu zeker doodgegooid worden met dit concept, Origins heeft de primeur en mag van mij ook wel het enige feest in deze trant blijven..


Zou er niks op tegen hebben op een indoor/outdoor festival met outdoor remember x loudness concept met 2 stages en binnen een millenium x industrial uit die tijd met 2 stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, graag zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag vrij gekregen :thumbsup: klaar voor qlimax weekend
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic