Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Danny Phantom schreef:
Maandag vrij gekregen :thumbsup: klaar voor de after na de tijd


Bedoel je?


Zeg niet voor niets qlimax weekend ipv qlimax dag.... all inclusive
Als er opeens ergens een goede after te vinden is :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat definieert een goede after? De mensen, waar het is, wat jij (of de rest) nog mee hebt?

Kan je van te voren weten of het een goede after wordt of altijd pas achteraf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede lui en goede sfeer toch wel het belangrijkst denk ik... en wat iedereen nog mee heeft heeft daar misschien invloed op.

Vaak pas achteraf, wel eens een after gehad met goede lui waar iedereen eerst echt nog wel zin had maar toen de after eenmaal bezig was bleek toch iedereen erbij te zitten als een zombie en peerde iedereen hem toch maar meteen het bed in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption schreef:
Gilian van der Heide Misschien is het feit dat je vindt/denkt dat je er verstand van hebt wel je grote valkuil. (dat vond je ook al toen ik je sprak in de tijd van Takens) Het gevaar is, dat je jezelf daardoor op een soort van voetstuk plaatst, alsof jij iemand bent die kan bepalen of iets goed of fout is. Heb je er misschien ooit over nagedacht dat die, soort van arrogantie, misschien wel het probleem is? Misschien moet je weer teruggaan naar muziek luisteren alsof het de eerste keer was? Een soort van onbeschreven blad. Muziek draait allemaal om gevoel. Kan je daarom ook heel makkelijk uitleggen waarom ik zo’n plaat als ‘Only Bass’ maak, omdat ik ‘m f*ckn^g VET vind. Daarom, en om niets anders. Zo maak ik muziek & zo zal ik het ook blijven maken!

YIKES
Afbeelding

Heerlijk hoe Gilian hier op zijn plaats wordt gezet.

Context: https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soooooooooow... buuuurn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bakken :clap:. Super leuk is dat haha. Resultaat laat nog wel eens wat te wensen over maar ach.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me nog wel lastig
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Probs voor RR en zijn manier van uitleg, en Gill :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens wel eens met Gilian. Die twee platen kun je toch niet serieus nemen? :lol: En dan komt het Radical Army ook nog eens veren in z'n reet steken, wat een trieste bende zeg hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar jezelf een muziekkenner noemen is wel tricky onder zo'n foto. Verlies je altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook helemaal eens met Radical, en helemaal mooi omdat ie het tegen Gilian zegt die constant over zichzelf zegt dat ie veel verstand heeft van muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha normaal denk ik meestal Radical manmanman, maar om deze discussie heb ik wel kunnen lachen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke discussie inderdaad om te lezen, vind het ook niet echt verstandig om te zeggen dat iemand wel of niet verstand van muziek heeft. Vaak is het smaak. Sta trouwens volledig achter het punt dat Radical zegt dat die muziek maakt wat HIJ mooi vind. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat punt van Radical had ik zelf pas geleden ook nog vermeld.. het is eigenlijk gewoon veel beter om naar muziek te luisteren met een minder kritische blik. Dat maakt het voor jezelf ook nog eens leuker

Al zou ik t wel tof vinden als artiesten eens iets durven toe te geven over hun platen. Niet alles de hele tijd op smaak etc gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die heerlijke Qlimax warm upjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
het is eigenlijk gewoon veel beter om naar muziek te luisteren met een minder kritische blik

Dit vind ik echt onzin. Dus we moeten alles maar gewoon leuk vinden? Of bedoel je hier mee dat we niet elke track moeten ontleden per snare, synth, screech etc. om maar iets te vinden wat niet bevalt en daar dan op te bashen? Want dan snap ik je punt wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het maar makkelijk om er niet kritisch op te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee het is meer iets wat ik bij mezelf merk. Kon ik maar gewoon van elke muziek genieten zonder er op- of aanmerkingen op te hebben. Dat zou ook betekenen dat je je gewoon op elk feest dat er is kan vermaken en dat zou toch gewoon helemaal te gek zijn. Maarja, dat is zoals Delt-A zegt, niet te doen

Al zorgt dat kritische er wel weer voor dat je extra kan genieten van de echt goede muziek. Weet niet of ik zulke diepgaande gevoelens kon krijgen bij muziek als ik niet kritisch geweest zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is het beetje een balans. Ik kan ook prima genieten van platen die minder origineel of goed zijn zolang het mij maar ligt. Al merk ik dat ik ook steeds meer de kritische kant op ga sinds ik op hardtraxx rond neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.politie.nl/nieuws/2017/nove ... okkum.html
https://www.nu.nl/sinterklaas/5012723/d ... klaas.html

Doen die Friezen toch mooi even. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het toch heel erg sneu als je je zo erg vermengd in een fucking kinderfeest, en dat betreft beide kanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Ik vind het toch heel erg sneu als je je zo erg vermengd in een fucking kinderfeest, en dat betreft beide kanten


Dit inderdaad. De grootste kinderen zijn die lui die zich hier druk om maken.

Maar goed, haal alle 'zwarte' pieten maar weg. Dan kunnen ze weer gaan huilen dat het racisme is dat hun medemens niet mee mag doen met deze Nederlandse traditie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad alle nieuwe tracks in de release sectie na Qlimax, vooral die van D-Block & S-Te-Fan :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Is de post van Gill verwijderd of zie ik hem gewoon niet?
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic