Zeg niet voor niets qlimax weekend ipv qlimax dag.... all inclusivewrote:Bedoel je?wrote:Maandag vrij gekregenklaar voor de after na de tijd
Als er opeens ergens een goede after te vinden is
Zeg niet voor niets qlimax weekend ipv qlimax dag.... all inclusivewrote:Bedoel je?wrote:Maandag vrij gekregenklaar voor de after na de tijd
YIKESwrote:Gilian van der Heide Misschien is het feit dat je vindt/denkt dat je er verstand van hebt wel je grote valkuil. (dat vond je ook al toen ik je sprak in de tijd van Takens) Het gevaar is, dat je jezelf daardoor op een soort van voetstuk plaatst, alsof jij iemand bent die kan bepalen of iets goed of fout is. Heb je er misschien ooit over nagedacht dat die, soort van arrogantie, misschien wel het probleem is? Misschien moet je weer teruggaan naar muziek luisteren alsof het de eerste keer was? Een soort van onbeschreven blad. Muziek draait allemaal om gevoel. Kan je daarom ook heel makkelijk uitleggen waarom ik zo’n plaat als ‘Only Bass’ maak, omdat ik ‘m f*ckn^g VET vind. Daarom, en om niets anders. Zo maak ik muziek & zo zal ik het ook blijven maken!

Dit vind ik echt onzin. Dus we moeten alles maar gewoon leuk vinden? Of bedoel je hier mee dat we niet elke track moeten ontleden per snare, synth, screech etc. om maar iets te vinden wat niet bevalt en daar dan op te bashen? Want dan snap ik je punt welwrote:het is eigenlijk gewoon veel beter om naar muziek te luisteren met een minder kritische blik
Dit inderdaad. De grootste kinderen zijn die lui die zich hier druk om maken.wrote:Ik vind het toch heel erg sneu als je je zo erg vermengd in een fucking kinderfeest, en dat betreft beide kanten
Is de post van Gill verwijderd of zie ik hem gewoon niet?