Goed nieuws man! Hoop dat er nog veel stront mag komen...
nee maar echt, heel goed om te horen
nee maar echt, heel goed om te horen
Pff zie hem nu paswrote:De Qlimax avatar van Simon
wrote:Maar waar Menzies tegen van Peer opliep.![]()

Rechtsonder bedoel je?wrote:Dat houten ding linksonder doet mij denken aan Plank van Ed, Edd 'n Eddy. Wou ik even melden.
wrote:Het aantal reacties en likes op de tracklist van Prefix & Denisty op Loudness in Raw Style United vergeleken met posts van Radical enzo.![]()
![]()
Doe mij maar altijd zo'n lijst i.p.v. Radical, maarja ieder z'n ding.
Ook die post over: "wat zou jouw line-up zijn als je 1 stage mag vullen met 7 acts. Smakelijk gelachen om sommige lijsten. Ook gewoon mensen die alleen maar liveacts neerpleurenwrote:Het aantal reacties en likes op de tracklist van Prefix & Denisty op Loudness in Raw Style United vergeleken met posts van Radical enzo.![]()
![]()
Doe mij maar altijd zo'n lijst i.p.v. Radical, maarja ieder z'n ding.
3 laptops naast elkaar en dan alles door elkaar afspelen en heel veeeeeeeeeul vlaggenwrote:Haha ja of mensen die een hard bass team wilden vullen met "War Force vs Agressive Act vs Minus Militia"
echt benieuwd hoe ze dat voor zich wilden zien
Ik vraag me soms af he, zouden ze ook ons uitlachen om de line-ups die wij neerzetten onder zo'n post?wrote:3 laptops naast elkaar en dan alles door elkaar afspelen en heel veeeeeeeeeul vlaggenwrote:Haha ja of mensen die een hard bass team wilden vullen met "War Force vs Agressive Act vs Minus Militia"
B-Front en phuture noize???? ANGERFIST MET KLASSIEKERS????wrote:Ik vraag me soms af he, zouden ze ook ons uitlachen om de line-ups die wij neerzetten onder zo'n post?wrote:3 laptops naast elkaar en dan alles door elkaar afspelen en heel veeeeeeeeeul vlaggenwrote:Haha ja of mensen die een hard bass team wilden vullen met "War Force vs Agressive Act vs Minus Militia"
Hahaha gvdwrote:https://hardtraxx.com/andere-muziek/svbtwee-s-andere-muziek-interesses-topic-t61669.html