Was echt een gestoorde week, zeker de sfeer bij de pool parties overdag is echt waanzinnig. Mogelijk dat ik nog wel een verslagje schrijf in het betreffende feest topic.wrote:Nice, ben benieuwd wat je ervaringen zijn straks.wrote:Yup.wrote: Hard Island?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
R
Teruggekomen van een weekendje kamperen + Nürburgring met mijn vader, wat ziek..
Sfeer impressie in 3 foto's:

Vrijdagavond geprobeerd daarheen te komen. Gezien de auto een racekoppeling heeft en er 1,5 uur file op de a50 stond rechtsom gekeerd naar huis. Afgesproken om zaterdagochtend om 4 uur te vertrekken naar duitsland zodat we alsnog alle tijd hebben.
Dus, rond 8 uur stonden we naast de nürburgring. Ik ben er al vaker geweest maar het blijft elke keer weer spectaculair.
Er was een VLN Race (gewoon een race van 4 uur lang met dikke raceauto's), en wij zijn na het ontbijt meteen doorgegaan naar een kijkplek voor de qualifying.
Daarna naar de pitstraat gegaan en tussen de monteurs doorgelopen en genoten van de drukte en alle dikke bakken die langs je op rijden. Echt een hele dikke ervaring, voelde me haast een VIP.
Na de opstelling op de grid snel naar een tribune gegaan en daar onder het genot van een patatje curryworst de start van de race bewonderd.
Heerlijk in het zonnetje een paar uur gezeten, en toen maar eens de tent opgezet. We zaten in een dal zonder enig zuchtje wind dus het was echt retewarm.
Hierna nog even naar de ring terug gegaan om het uurtje touristenfahrten te bekijken (mogen jan en alleman de baan op) en daarna een pizzatje naar binnen gewerkt bij de pizzeria ernaast.
De volgende dag na een goed ontbijt naar de ingang gegaan om alle dikke bakken te bekijken die daar geparkeerd staan en de baan op rijden.
Vervolgens was er een baansluiting (dik ongeluk) en zijn we naar een kijkplek gereden. Even gewacht en de baan ging weer open.
Hierna zijn we naar de tent gegaan, de boel opgeruimd en terug naar huis gegaan.
Sfeer impressie in 3 foto's:

Vrijdagavond geprobeerd daarheen te komen. Gezien de auto een racekoppeling heeft en er 1,5 uur file op de a50 stond rechtsom gekeerd naar huis. Afgesproken om zaterdagochtend om 4 uur te vertrekken naar duitsland zodat we alsnog alle tijd hebben.
Dus, rond 8 uur stonden we naast de nürburgring. Ik ben er al vaker geweest maar het blijft elke keer weer spectaculair.
Er was een VLN Race (gewoon een race van 4 uur lang met dikke raceauto's), en wij zijn na het ontbijt meteen doorgegaan naar een kijkplek voor de qualifying.
Daarna naar de pitstraat gegaan en tussen de monteurs doorgelopen en genoten van de drukte en alle dikke bakken die langs je op rijden. Echt een hele dikke ervaring, voelde me haast een VIP.
Na de opstelling op de grid snel naar een tribune gegaan en daar onder het genot van een patatje curryworst de start van de race bewonderd.
Heerlijk in het zonnetje een paar uur gezeten, en toen maar eens de tent opgezet. We zaten in een dal zonder enig zuchtje wind dus het was echt retewarm.
Hierna nog even naar de ring terug gegaan om het uurtje touristenfahrten te bekijken (mogen jan en alleman de baan op) en daarna een pizzatje naar binnen gewerkt bij de pizzeria ernaast.
De volgende dag na een goed ontbijt naar de ingang gegaan om alle dikke bakken te bekijken die daar geparkeerd staan en de baan op rijden.
Vervolgens was er een baansluiting (dik ongeluk) en zijn we naar een kijkplek gereden. Even gewacht en de baan ging weer open.
Hierna zijn we naar de tent gegaan, de boel opgeruimd en terug naar huis gegaan.
Hey, een mede Ring-ganger.
Wordt weer eens tijd om binnenkort te gaan.
Lijkt me ook een keer tof om heen te gaan. Is die 205 Rallye van jou? Prachtig apparaat.
Elk weekend op zaterdag en zondag zijn de zogenaamde touristenfahrten, mits er dat weekend geen evenement is zoals VLN of iets dergelijks.wrote:Lijkt me ook een keer tof om heen te gaan. Is die 205 Rallye van jou? Prachtig apparaat.
https://www.greenhelldriving.nuerburgring.de/#/landing
Hier kun je zien wanneer en hoelang het circuit open is.
-
R
Van mijn vader, helaas niet van mij, haha! Hij heeft er nog een, welke ie zo origineel mogelijk aan het opknappen is.wrote:Is die 205 Rallye van jou? Prachtig apparaat.
Hardstyle
. Blijft dag in dag uit genieten

wrote:Hardstyle. Blijft dag in dag uit genieten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Techno. Blijft dag in dag uit genieten
![]()
C-C-C-Combobreaker
PS: Techno is voor homo's
PS: Techno is voor homo's
Uitlog knop zit rechtsboven.wrote:wrote:Techno. Blijft dag in dag uit genieten
![]()
Het moment dat je het Bol.com logo bekijkt en dat Bol poppetje ziet Pinsiren 
Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond 
Is dat lekker dan? Ze heeft mij ook wel eens meegevraagd maar vind het altijd maar niks.wrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
Tuurlijk is het niks als je de vriendin van Klapstoel niet kent.wrote:Is dat lekker dan? Ze heeft mij ook wel eens meegevraagd maar vind het altijd maar niks.wrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
Bedoel mijn eigen vriendin die mij mee vraagt natuurlijk.wrote:Tuurlijk is het niks als je de vriendin van Klapstoel niet kent.wrote:Is dat lekker dan? Ze heeft mij ook wel eens meegevraagd maar vind het altijd maar niks.wrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond