Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/volkskrant/pos ... 1960373843

Dit werd eens tijd! Heel irritant dat je niet vantevoren de echte ticketprijs weet
Bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude plaatjes leren kennen door middel van dit soort mixjes :love:

Bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Oude plaatjes leren kennen door middel van dit soort mixjes :love:



Deze is zo goud. :loving:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2017 20:48 
 
Hardtraxxer

Als Degos weer aan het ranten is op Snapchat :lol:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Als Degos weer aan het ranten is op Snapchat :lol:

Ironisch dat ik na zijn hele snapverhaal gekeken te hebben een reclame van Magnum kreeg.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/TheracordsClas ... 385268543/

dit filmpje. was toch zo prachtig he die zondag :love:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik dit gemist heb.. :cry:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:


Heerlijk is dat, ook jaren gedaan met scouting

Eigen genietmomentje: afgestudeerd met een 7.3, wat een opluchting :woot:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:

Mooie dingen idd. Throwback naar de tijd toen ik nog stage liep op basisscholen. :cry:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:

Was in 1942 ook geweldig trouwens :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:

Was in 1942 ook geweldig trouwens :thumbsup:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:


Heerlijk is dat, ook jaren gedaan met scouting

Eigen genietmomentje: afgestudeerd met een 7.3, wat een opluchting :woot:

Gefeliciteerd met je afstuderen!

Ik zit trouwens niet bij de scouting, doe dit voor de katholieke school en kerk. Ben niet eens katholiek, maar dat mag de pret niet drukken. Behalve op de dag dat de pastor en de parochie (mensen die in het bestuur van de katholieke gemeenschap zitten) langskomen en ik weer vragen om m'n oren krijg of ik nog vaak in de kerk kom of nog acoliet (wtf is dat?) ben. GĂȘnante momenten zijn dat :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op kamp met kinderen van de katholieke kerk, dat wordt vast een hele bonte avond
Bericht Geplaatst op 05 jul 2017 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha vooroordelen hou je toch.

Ik krijg al PTSD, kippenvel op m'n rug en zweethanden als ik de woorden Bonte Avond zie. Wat een verschrikking is dat altijd. Zonnebril opzetten, ogen dicht en rustig de tijd uitzitten.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2017 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Daveytl schreef:
Komende vrijdag met 10 andere leiding en 37 kinderen op kamp. Week lang sporten en spellen doen en 's nachts bier drinken bij het kampvuur :loving:

Was in 1942 ook geweldig trouwens :thumbsup:


:lol:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2017 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
acoliet (wtf is dat?)


"Het woord acoliet wordt in het dagelijks taalgebruik met verschillende betekenissen gebruikt: Tot 1972 was een acoliet een wijding, de hoogste van de vier lagere wijdingen, die aan het subdiaconaat in de rooms-katholieke Kerk voorafgingen." ~ Google

Ja...ik heb echt geen idee wat er daar staat xd
Bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
acoliet (wtf is dat?)


"Het woord acoliet wordt in het dagelijks taalgebruik met verschillende betekenissen gebruikt: Tot 1972 was een acoliet een wijding, de hoogste van de vier lagere wijdingen, die aan het subdiaconaat in de rooms-katholieke Kerk voorafgingen." ~ Google

Ja...ik heb echt geen idee wat er daar staat xd


Een acoliet is een misdienaar of aanhanger van een bepaald godsdienst.

Engels: Acolyte :P
Games spelen dit dat
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livestream van DQ legends stream terugkijken :loving:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer je eindelijk je BSA (bindend studieadvies) hebt om door te mogen met je studie :clap:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend hebben! Alleen vanavond en morgen werken, maar dat vind ik niet erg. Lekker geld verdienen.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Weekend hebben! Alleen vanavond en morgen werken, maar dat vind ik niet erg. Lekker geld verdienen.


Dan heb je dus geen weekend.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend & vakantieborrel hebben :beer:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Weekend hebben! Alleen vanavond en morgen werken, maar dat vind ik niet erg. Lekker geld verdienen.


Dan heb je dus geen weekend.


Vind ik wel. Als ik geen school meer heb, vind ik dat ik weekend heb. Overigens maakt werken me niet zoveel uit en vind ik het lekker om geld te verdienen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus later full-time werken heb jij altijd weekend? :P
Vorige  1 ... 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic