Ik ben 1x mee geweest en dat was ook de laatste. Ik heb me zelden zo ongemakkelijk en niet op mijn plek gevoeldwrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
Active topics in Off-Topic
Moderators
Klappie is natuurlijk een naturist van beroepwrote:Ik ben 1x mee geweest en dat was ook de laatste. Ik heb me zelden zo ongemakkelijk en niet op mijn plek gevoeldwrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
Ik heb dus het gevoel dat ik dit ook ga krijgen.. Voel me dan denk ik echt ongemakkelijk, dat is ook voornamelijk de reden waarom ik daar niet heen ga.wrote:Ik ben 1x mee geweest en dat was ook de laatste. Ik heb me zelden zo ongemakkelijk en niet op mijn plek gevoeldwrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
je moest me eens zien op defqonwrote:Klappie is natuurlijk een naturist van beroepwrote:Ik ben 1x mee geweest en dat was ook de laatste. Ik heb me zelden zo ongemakkelijk en niet op mijn plek gevoeldwrote:Gister met de gf voor het eerst in een sauna/wellnes centrum geweest. Nooit gedacht dat ik dat zo lekker vond
zonder dollen, we hebben gekozen voor een badpakken dag, dus mooi de zwembroek aan. het gaat nog wel even duren voordat ik in mijn blote pielemuis daar rond ga lopen. Het ergste is dan niet eens dat je zelf naakt bent denk ik. Er lopen ook oude mannen rond die dan hun balzak over de grond heen moeten slepen of over hun rug moeten dragen. Dat lijkt me pas kut
Vrij geregeld op werk voor morgen na dik veel vragen want jarug tog
Jezus wat klinkt dat gay zowrote:
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Het mixwerk van Crypsis
Week op kamp geweest met kinderen van groep 7 en 8. Fenomenale week gehad weer
Woensdag kon ik amper meer op m'n benen staan, raakte ik verdwaald in het kampvuur en lukte het niet meer om mijn zinnen af te maken van vermoeidheid, maar die vermoeidheid is t allemaal waard.
Woensdag kon ik amper meer op m'n benen staan, raakte ik verdwaald in het kampvuur en lukte het niet meer om mijn zinnen af te maken van vermoeidheid, maar die vermoeidheid is t allemaal waard.
Pohh dat zoiets simples zoveel kippenvel kan geven. Vind het trouwens zo zoveel mooier dan in et nummer waarin ie het quasi schreeuwt ipv zingen.
Biscuit intensifieswrote:Week op kamp geweest met kinderen van groep 7 en 8. Fenomenale week gehad weer![]()
Wat zijn dit voor vooroordelen? Is elke mannelijke docent/begeleider van kinderen opeens een pedofiel?wrote:Biscuit intensifieswrote:Week op kamp geweest met kinderen van groep 7 en 8. Fenomenale week gehad weer![]()
Ach ja, je zult t vast niet begrijpen als je nog nooit zo'n week hebt meegemaakt.
Facebook ruzies bij nieuwsartikelen
. Man man man
Ik ga ook altijd kijken bij de reacties.wrote:Facebook ruzies bij nieuwsartikelen. Man man man
Kan me er ook wel eens mee vermaken om kortpittige huisvrouwen uit hun tent te lokkenwrote:Ik ga ook altijd kijken bij de reacties.wrote:Facebook ruzies bij nieuwsartikelen. Man man man
Niet zo happenwrote:Wat zijn dit voor vooroordelen? Is elke mannelijke docent/begeleider van kinderen opeens een pedofiel?wrote:Biscuit intensifieswrote:Week op kamp geweest met kinderen van groep 7 en 8. Fenomenale week gehad weer![]()
Woensdag kon ik amper meer op m'n benen staan, raakte ik verdwaald in het kampvuur en lukte het niet meer om mijn zinnen af te maken van vermoeidheid, maar die vermoeidheid is t allemaal waard.![]()
Ach ja, je zult t vast niet begrijpen als je nog nooit zo'n week hebt meegemaakt.
Was niet als sneer bedoeld.