Gefeliciteerd !wrote:Afgestudeerd met een dikke 9Genietmomentje ten top
OT: wanneer je muziek luisteren en een lange bass hoort en vervolgens te gelijkertijd een bus langs rijd die de vibraties nabootst
Gefeliciteerd !wrote:Afgestudeerd met een dikke 9Genietmomentje ten top
Hard Island?wrote:Zo meteen vertrekken richting Kroatië.
Yup.wrote:Hard Island?wrote:Zo meteen vertrekken richting Kroatië.
Nice, ben benieuwd wat je ervaringen zijn straks.wrote:Yup.wrote:Hard Island?wrote:Zo meteen vertrekken richting Kroatië.
Hoe heb je dat geregeld?wrote:Toch nog de brief van Headhunterz gekregen.
Viel het een beetje in de smaak? Wat voor muziek draaien jullie zoal..wrote:Gisterenavond voor het eerst gedraaid op het dorpsfeest samen met MeneerEend. Was tof om te doen en ging gelukkig best lekker
Vrienden die wel naar Defqon waren geweest hoefden hem niet dus mocht ik hem hebben.wrote:Hoe heb je dat geregeld?wrote:Toch nog de brief van Headhunterz gekregen.
Wij stonden op de plek waar heel de avond (op het eerste uurtje na) hardstyle gedraaid werd, dus dat scheelde wel. Was ook vooral veel (oudere) jeugd.wrote:Viel het een beetje in de smaak? Wat voor muziek draaien jullie zoal..wrote:Gisterenavond voor het eerst gedraaid op het dorpsfeest samen met MeneerEend. Was tof om te doen en ging gelukkig best lekker
Twee jaar geleden eindigde hier ook een dj een uur lang met hardstyle, dat kon het oudere volk niet echt waarderen.. Mijn vader is toen zelfs abrupt naar huis gegaan![]()
Zeke genietmomentje, wat was het vetwrote:Gisterenavond voor het eerst gedraaid op het dorpsfeest samen met MeneerEend. Was tof om te doen en ging gelukkig best lekker
Oh, je gaf me een klein beetje hoop op iets via Q-Dance haha, helaaswrote:Vrienden die wel naar Defqon waren geweest hoefden hem niet dus mocht ik hem hebben.wrote:Hoe heb je dat geregeld?wrote:Toch nog de brief van Headhunterz gekregen.
Gaafwrote:Zeke genietmomentje, wat was het vetwrote:Gisterenavond voor het eerst gedraaid op het dorpsfeest samen met MeneerEend. Was tof om te doen en ging gelukkig best lekker
Held hahahawrote:Erachter komen dat de vocals uit Down To Earth heel erg op de teksten uit een reclame van National Geographic lijken. Ik dacht al dit komt me echt bekend voor
Positief in het leven staan he.wrote:Jij bent ook snel blij is het niet