Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Op Hardfest bij Partyraiser zag je dat ook. Je zag hele minimale arm en kniebewegingen en gewoon met de vuistjes in de lucht slaan.

Mensen bewogen ook vrij ouderwets nog wel elke 2e kick, ipv elke kick. Maar niet echt zoals gewoonlijk op 170/180 bpm inderdaad.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Defqon 1 was zowat één groot genietmomentje :$

Vandaag te horen gekregen dat mijn ik op alle vakken geslaagd ben. Enkel nog stage van september-december en dan eindelijk afgestudeerd :D
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Defqon 1 was echt geweldig. Meer dan een genietmoment. :loving:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Rickzel wrote:Tering dat is de eerste keer dat ik Frenchcore (?) oprecht mooi vind :$

Gaat alleen totaal niet los ofnie >.<
Nee dat vind je niet mooi, Una Mattina is gewoon geniaal
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Tering dat is de eerste keer dat ik Frenchcore (?) oprecht mooi vind :$

Gaat alleen totaal niet los ofnie >.<
Ligt ook wel een beetje aan die hoek, ik stond 5 meter achter degene die dat gefilmd heeft en ik was bijna volledig gesloopt na die set.
Broken Balance wrote:Op Hardfest bij Partyraiser zag je dat ook. Je zag hele minimale arm en kniebewegingen en gewoon met de vuistjes in de lucht slaan.

Mensen bewogen ook vrij ouderwets nog wel elke 2e kick, ipv elke kick. Maar niet echt zoals gewoonlijk op 170/180 bpm inderdaad.
Tja, als er veel mensen staan die puur even komen kijken omdat ze de naam kennen, dan heb je dat ja. Genoeg mensen die de muziek echt vet vinden die gewoon goed losgaan, zoals bij de yellow afgelopen weekend (behalve bij Sefa dan).
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Fantazoo die de weg kwijt is en de vriendin van cb92 die een paringsdans komt doen.

https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 456426570/

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Grim wrote:Fantazoo die de weg kwijt is en de vriendin van cb92 die een paringsdans komt doen.

Sorry, this content isn't available at the moment
aldus facebook
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Man man, hoeveel vage momentjes kom ej wel niet tegen op zo'n dag, dit is dan toevallig gefilmd :lol:

Keek 'm zonder geluid, maakt hem nog vreemder :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
jeffrey2107 wrote:
Grim wrote:Fantazoo die de weg kwijt is en de vriendin van cb92 die een paringsdans komt doen.

Sorry, this content isn't available at the moment
aldus facebook
Is in de RSU groep, vandaar.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sjaakie P wrote:
Broken Balance wrote:Op Hardfest bij Partyraiser zag je dat ook. Je zag hele minimale arm en kniebewegingen en gewoon met de vuistjes in de lucht slaan.

Tja, als er veel mensen staan die puur even komen kijken omdat ze de naam kennen, dan heb je dat ja. Genoeg mensen die de muziek echt vet vinden die gewoon goed losgaan, zoals bij de yellow afgelopen weekend (behalve bij Sefa dan).
Oh maar men ging ook wel los, ik denk dat iedereen wel een beetje zo bewoog. Maar dit komt naar mijn inziens meer omdat hij op 220 bpm draaide, constant.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Semester gehaald, ik mag op afstudeerstage :beer: en eindelijk vakantie
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Gesetteld op Rock Werchter. Beste campingplaatst denkbaar met ongeveer 30 man. Klaar om 4 dagen te rotten met bier. :beer:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Helicaze wrote:Gesetteld op Rock Werchter. Beste campingplaatst denkbaar met ongeveer 30 man. Klaar om 4 dagen te rotten met bier. :beer:
Christus vent hoe doe je dat na een weekend DQ net achter de rug :x
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
ErikZ wrote:
Helicaze wrote:Gesetteld op Rock Werchter. Beste campingplaatst denkbaar met ongeveer 30 man. Klaar om 4 dagen te rotten met bier. :beer:
Geen idee. Zullen we maandag zien. Ben nog altijd wel vrij brak.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Bijna vrij zijn en vanavond heerlijk een avondje niks! (L)
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:
Sjaakie P wrote:

Oh maar men ging ook wel los, ik denk dat iedereen wel een beetje zo bewoog. Maar dit komt naar mijn inziens meer omdat hij op 220 bpm draaide, constant.
Vergeleken met andere sets die ik op de Yellow heb meegemaakt, was dit nog maar een tamme aandoening. Kan ook liggen aan de drukte/dat ik zelf niet zo veel heb meegekregen omdat ik ook de hele tijd los ging :P
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Helicaze wrote:
ErikZ wrote:
Geen idee. Zullen we maandag zien. Ben nog altijd wel vrij brak.
Gewoon pep blijven snuiven
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Respect.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Vet hard aan het dansen op kings of leon. Klaplongstampen zit er niet echt in, maar ik heb mijn dansschoenen wel aan. Gegroet.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Helicaze wrote:Vet hard aan het dansen op kings of leon. Klaplongstampen zit er niet echt in, maar ik heb mijn dansschoenen wel aan. Gegroet.
Snap niet dat die band nog op ieder groot festival wordt geboekt, wat een droeftoeters zijn dat
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Kunnen beter een cd'tje met hun greatest hits opzetten. Oh wacht, dat is praktisch wat ze doen, 0 interactie met het publiek. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Nou het is zo ver, laatste stage dag vandaag, iedereen bedankt voor al het vermaak de afgelopen weken #Defqontopic

Hoor binnen afzienbare tijd of ik m'n diploma voor de zomervakantie krijg :D
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Toch nog de brief van Headhunterz gekregen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Afgestudeerd met een dikke 9 :D Genietmomentje ten top