Ouders die flessen echte Normandische Appelcider meenemen van vakantie. Niet het enorm zoete Strongbow of de normale Apple Bandit.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maceo Plex op Awakenings gisteren, zo ongekend goed die man 
Best knap dat je die tot nu toe gemist hebt 
Dat nummer is echt heel veel gesupport de laatste maanden.wrote:Best knap dat je die tot nu toe gemist hebt
Kan je nagaan hoe lang ik al niet op een feest ben geweest 
Ja oke dat kan natuurlijk ook nog hahawrote:Kan je nagaan hoe lang ik al niet op een feest ben geweest
Ik vind hem nog steeds heel vet, maar heb hem al zo vaak gehoord. Ik was blijer met die nieuwe plaat die ik onverwacht langs hoorde komen Never Look Back
Ik heb hem nog niet live gehoord.wrote:Ja oke dat kan natuurlijk ook nog hahawrote:Kan je nagaan hoe lang ik al niet op een feest ben geweest
Ik vind hem nog steeds heel vet, maar heb hem al zo vaak gehoord. Ik was blijer met die nieuwe plaat die ik onverwacht langs hoorde komen Never Look Back
2x een halve MYST set bijgewoond, helaas had hij hem toen al in de eerste helft gedraaid.
En Geck-o - 2-1 bij T.C.C.
godverdomme de hele tent meeschreeuwen, heerlijk
Last edited by klapstoel on 26 Jun 2017 15:41, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Hetzelfde hier, ik ga echt nauwelijks naar feesten/festivals (vaak omdat ik dan al iets heb en/of niemand mee wil), en nu heb ik hem dan eindelijk gehoord. Zelden zo hard losgegaan op een plaat, krijg ook echt kippenvel als ik dit zo zie.
Ik dacht even een woordgrapje te lezenwrote:Best knap dat je die tot nu toe gemist hebt
geMYSTe kanswrote:Ik dacht even een woordgrapje te lezenwrote:Best knap dat je die tot nu toe gemist hebt
Ohja zag mandy ook nog lopen zondag, niet echt een genietmomentje ofzo maar die is echt klein 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Deze grap heb ik nu echt al veel te vaak voorbij zien komen. En zelf gemaaktwrote:Jep. Ging vol de myst in.
Als ik m niet maakte, kreeg je toch wel iemand die mij ging corrigeren met *myst.wrote:Deze grap heb ik nu echt al veel te vaak voorbij zien komen. En zelf gemaaktwrote:Jep. Ging vol de myst in.
geniaal hahawrote:vetwrote:Massaal pinsiren op de Defqon main: View on Facebook
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Krijg echt dikke kippenvel als ik dit zo terug zie
Tering dat is de eerste keer dat ik Frenchcore (?) oprecht mooi vind 
Gaat alleen totaal niet los ofnie
Gaat alleen totaal niet los ofnie
Het moment dat opeens Now We Are Free werd opgezet was ik ook zo blij als een kind. Ik ben echt serieus nog nooit zo blij geweest met een bepaalde plaat haha. Was dr ook de hele avond erna nog enthousiast over 
Ik ben ook niet echt los gegaan tijdens die set. Ik heb daar echt de hele tijd met een big smile naar de muziek lopen luisteren. Die set maakte mijn dag echt compleet
Ik ben ook niet echt los gegaan tijdens die set. Ik heb daar echt de hele tijd met een big smile naar de muziek lopen luisteren. Die set maakte mijn dag echt compleet
Last edited by RoyAPO on 28 Jun 2017 10:27, edited 1 time in total.
Die hoek is inderdaad een beetje een tamme bedoeling. Nou is het losgaan op Uptempo/Frenchcore/Terror sowieso wat minder omdat hakken praktisch onmogelijk is, en je dus alleen nog je vuist de lucht in kunt gooien.
Oja logisch idd, maar ziet er wel droog uit zulke snelle rammerij en dan wat filmende mensenwrote:Die hoek is inderdaad een beetje een tamme bedoeling. Nou is het losgaan op Uptempo/Frenchcore/Terror sowieso wat minder omdat hakken praktisch onmogelijk is, en je dus alleen nog je vuist de lucht in kunt gooien.