Zou tof zijn, sta ik wel voor openwrote:Gaat wel ff iets harder inderdaad. Groot kaliber is altijd leuker schieten vooral dus de enige echte WOII wapens. Zelfs de Gewerh 98 uit WOI gaat knetter hard, daar schoot ik de vorige keer mee en die is authentiekwrote:
Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.
Dat nieuwe spul vind ik niet zo bijzonder. Heb mezelf nu ook ingeschreven dar dus over een klein jaartje, anderhalf mag ik ook groot kaliber en dan wordt dat mooi WOII wapens om te beginnen met een Lee Enfield en een M1 Carbine. Dus als je rond die tijd nog wilt schieten, mag 1 iemand meenemen
Kost toch 3x niets
Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen nog 3 uurtjes naar school en dan weekend 
Hier ook weekend! Morgen de hele dag Amsterdam, donderdag bij een eventuele winst van Ajax ook, vrijdag de hele dag met m'n pens in de zon zitten op een terrasje en zaterdag m'n verjaardagsfeestje. Kan het slechter treffen 
Hier precies hetzelfde!wrote:Hier ook weekend! Morgen de hele dag Amsterdam, donderdag bij een eventuele winst van Ajax ook, vrijdag de hele dag met m'n pens in de zon zitten blabla
Ik werk wel weer gewoon hoor jongens 
wrote:Ik werk wel weer gewoon hoor jongens
wrote:Morgen nog 8 uurtjes naar school en dan weekend
Mij maakt het trouwens niet uit, lekker rustig op het werk. Vandaag nog een uurtje mortal kombat op de xbox gespeeld tijdens de uren.wrote:wrote:Ik werk wel weer gewoon hoor jongens
Zo even werken van 13:00 tot 21:00 en dan ook weekend! Alleen vrijdagavond nog 3 uurtjes werken, maar dat boeit me niet. 
Zelf thuis nog een liggen, vonden we er destijds 3 van op een bult van een bouwplaats aan een kanaal. Het ijzerwerk nog intact met wat houten delen, kolf wel helemaal weg. Zal ongetwijfeld meer liggenwrote:Gaat wel ff iets harder inderdaad. Groot kaliber is altijd leuker schieten vooral dus de enige echte WOII wapens. Zelfs de Gewerh 98 uit WOI gaat knetter hard, daar schoot ik de vorige keer mee en die is authentiekwrote:
Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.
Dat nieuwe spul vind ik niet zo bijzonder. Heb mezelf nu ook ingeschreven dar dus over een klein jaartje, anderhalf mag ik ook groot kaliber en dan wordt dat mooi WOII wapens om te beginnen met een Lee Enfield en een M1 Carbine. Dus als je rond die tijd nog wilt schieten, mag 1 iemand meenemen
Kost toch 3x niets
Zondag ticket voor Intents kunnen regelen. Mooi dansen met Haattraxx dus.
Collab met Dissoactive is af en gaat vanavond gedraaid worden! 
Door wat extra google-fu te gebruiken op de app "pie control" uit gekomen. Kan mijn OPO met 1/5 kapot scherm nu terug iets of wat deftig gebruiken. Als ik berichtje wil typen moet ik mijn toestel wel ondersteboven houden zodat toetsenbord op werkbaar deel van het scherm terecht komt. 
Wel zonder SIM kaart want ik geraak nog altijd niet voorbij het pincode gedeelte. It's something ¯\_(ツ)_/¯
Wel zonder SIM kaart want ik geraak nog altijd niet voorbij het pincode gedeelte. It's something ¯\_(ツ)_/¯
als blanke boy is dit weer echt slecht voor mij
Ik verbrand of ik blijf veel te wit. Maar buiten in de schaduw is wel heerlijk
Ik verbrand of ik blijf veel te wit. Maar buiten in de schaduw is wel heerlijk
Afgewerkt zijn en vervolgens hardstyle op de radio horen. Setje van Noisecontrollers en Bass Modulators 
Pff mijn huisgenoten vinden dat nummer helemaal geweldig
. Hele tijd in een dronken bui 'een HITTEGOLF'
Hahaha die is echt prachtig inderdaad. "Bakker Koos" is ook wel favorietje van me
View on YouTube
View on YouTube
Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
En toen? Voor 5 cent meegegeven en gaan gamen?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed