werd er wakkerwrote:Het onweer van vannacht
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bij ons ook, katten tegen het plafond en vriendin onder het bed zo hard gingen de knallenwrote:werd er wakkerwrote:Het onweer van vannachtnormaal geniet ik er ook van, maar de regen ging moeilijk hard tegen m'n dakraam...
Ging gelukkig langs de camping van intents af, gaf wel een prachtig uitzicht. Heeft wel zo'n 2 uur geduurd in totaal hoorde ik.wrote:Het onweer van vannacht
Blijft een super leuk nummer
guity pleasure
Dit en NAC terug in de Eredivisiewrote:Tom Dumoulin
Dit en Roda dat erin blijft. Al hoopte heel Nederland dat ze het niet zouden redden.wrote:Dit en NAC terug in de Eredivisiewrote:Tom Dumoulin
wrote:En toen? Voor 5 cent meegegeven en gaan gamen?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Waar ga je hem voor gebruiken?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Vooraan de festivals met dat ding aan een stok hele setjes filmen.wrote:Waar ga je hem voor gebruiken?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Festivals en optochten (carnaval etc)wrote:Waar ga je hem voor gebruiken?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
En ga hem vanaf aankomend seizoen inzetten bij training v.d. mini's mbt knvb oefeningen
-
R
Een koude douche als je verbrand bent 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat is dus echt kut. Trainingen zijn er niet goed mee vast te leggen.
Tenzij je hem op jezelf of op een speler plaktwrote:Dat is dus echt kut. Trainingen zijn er niet goed mee vast te leggen.
Ik hoop dat je dat had verwacht en niet het gevoel hebt dat je op anderen teert?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Hoe kom je daar dan weer bijwrote:Ik hoop dat je dat had verwacht en niet het gevoel hebt dat je op anderen teert?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Zo ver was ikwrote:rakkietakkie = Chris Two
Precies waar ik aan dachtwrote:Ik hoop dat je dat had verwacht en niet het gevoel hebt dat je op anderen teert?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Valt reuze mee.... met een tripod op hoogte, of op een lichtmast bevestigen.wrote:Dat is dus echt kut. Trainingen zijn er niet goed mee vast te leggen.
In het verleden al vaker geprobeerd. Werkt goed
Want mensen veranderen niet in 5 jaar.. he?wrote:Ik hoop dat je dat had verwacht en niet het gevoel hebt dat je op anderen teert?wrote:Flink aan het sparen voor een GoPro Hero 4... krijg ik net een Hero5 Black voor mijn verjaardag... sodetering mooi speelgoed
Ergens samenloop van omstandigheden. En net nieuw werk, en jarig, en ouders die financiele meevaller hadden. Niet aan zien komen...
Eigenlijk een trainingscollectie van PSV verwacht.... vond het wel tegenvallen dus
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Filmpjes terugkijken van Phuture Noize op Intents. Een van de beste setjes die ik heb mogen meemaken 
Nagenieten van de filmpjes tijdens Intents Festival. 
Zit zelf ook nog met een grote grijns op m'n smoel als ik aan zaterdag terug denk