wrote:Dat is wel heel netjeswrote:Iedereen QBase ticket als 'bedankje'
Hoor net via via dat het er mss 2 per vrijwilliger zijn. Vorig jaar was dat iedereen Defqon zondag. Is leuk meegenomen en erg mooi gebaar. Jammer dat ik wederom niet kan.
wrote:Dat is wel heel netjeswrote:Iedereen QBase ticket als 'bedankje'
Waar zie je dit? Ik heb gisteren heel de dag niet kunnen kijken en nu staat het aantal stemmen er niet meer bij. Ik heb dus geen idee of ik bij de top 10 ben gekomen of niet hahawrote:Niet meer hoeven spammen voor Intents dj contest, want we hebben de top 10 behaald
en genietmomentje nummer 2 is Fuzzylogic/Bionicle die bijna kansloos leek en toch 10e is geworden
Denk je echt dat 10.000 Hours en Q-Dance nog eens 600 kaarten weg gaan geven voor mensen die zich niet in hebben gezet als vrijwilliger?wrote:wrote:Dat is wel heel netjeswrote:Iedereen QBase ticket als 'bedankje'
Hoor net via via dat het er mss 2 per vrijwilliger zijn. Vorig jaar was dat iedereen Defqon zondag. Is leuk meegenomen en erg mooi gebaar. Jammer dat ik wederom niet kan.
Je had hier al kunnen stoppenwrote:Een tosti eten
Ja... vorig jaar 600 defqon zondag tickets x2...
Denk je echt dat 10.000 Hours en Q-Dance nog eens 600 kaarten weg gaan geven voor mensen die zich niet in hebben gezet als vrijwilliger?
Echt niet verwacht dat ik het nog zou reddenwrote:Niet meer hoeven spammen voor Intents dj contest, want we hebben de top 10 behaald
en genietmomentje nummer 2 is Fuzzylogic/Bionicle die bijna kansloos leek en toch 10e is geworden
Waar had je dat gedaan?wrote:Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44prachtig grof spul zeg xD
wrote:Loudfest in het algemeen. Setjes, sfeer, publiek, alle bekenden, jeetje wat was het weer leuk
Schiet vereniging Putten. Maat van mij heeft verlof met 3 van die wapens en wat maten van hem kwamen ook met die andere meuk dus aanzettenwrote:Waar had je dat gedaan?wrote:Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44prachtig grof spul zeg xD
Heimweewrote:Loudfest in het algemeen. Setjes, sfeer, publiek, alle bekenden, jeetje wat was het weer leuk
Regel nog ff een intents zondag ticket!wrote:Vorige week het laatste weekend moeten werken tot September. Vanaf Defqon elk weekend wel een festival of een ander feest meepikken.
Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.wrote:Schiet vereniging Putten. Maat van mij heeft verlof met 3 van die wapens en wat maten van hem kwamen ook met die andere meuk dus aanzettenwrote:Waar had je dat gedaan?wrote:Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44prachtig grof spul zeg xD
Lache man
Heb al iets te doen dan. Volgende is Opposition release partywrote:Regel nog ff een intents zondag ticket!wrote:Vorige week het laatste weekend moeten werken tot September. Vanaf Defqon elk weekend wel een festival of een ander feest meepikken.
wrote:Heb al iets te doen dan. Volgende is Opposition release partywrote:Regel nog ff een intents zondag ticket!
wrote:SNOEIEN = LEVEN
Gaat wel ff iets harder inderdaad. Groot kaliber is altijd leuker schieten vooral dus de enige echte WOII wapens. Zelfs de Gewerh 98 uit WOI gaat knetter hard, daar schoot ik de vorige keer mee en die is authentiekwrote:
Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.