Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
rakkietakkie schreef:
Iedereen QBase ticket als 'bedankje'


Dat is wel heel netjes :thumbsup:



Hoor net via via dat het er mss 2 per vrijwilliger zijn. Vorig jaar was dat iedereen Defqon zondag. Is leuk meegenomen en erg mooi gebaar. Jammer dat ik wederom niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer hoeven spammen voor Intents dj contest, want we hebben de top 10 behaald

en genietmomentje nummer 2 is Fuzzylogic/Bionicle die bijna kansloos leek en toch 10e is geworden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet meer hoeven spammen voor Intents dj contest, want we hebben de top 10 behaald

en genietmomentje nummer 2 is Fuzzylogic/Bionicle die bijna kansloos leek en toch 10e is geworden :worship:


Waar zie je dit? Ik heb gisteren heel de dag niet kunnen kijken en nu staat het aantal stemmen er niet meer bij. Ik heb dus geen idee of ik bij de top 10 ben gekomen of niet haha :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf stemmen bij gehouden en blijven checken tot 13:00 :lol: wij zijn zelfs nog ingehaald door 2 acts en zijn 8e of 9e geworden. Tom zat ook over de 500, en is 10e, dus vgm ben je er helaas buiten gevallen :$

Lag fucking dicht bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een tosti eten de ochtend na een feest en erachter komen dat je keel helemaal naar de klote is. Daarna strepfen in je keel spuiten en de pijn verdwijnt vrijwel meteen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Grim schreef:
rakkietakkie schreef:
Iedereen QBase ticket als 'bedankje'


Dat is wel heel netjes :thumbsup:



Hoor net via via dat het er mss 2 per vrijwilliger zijn. Vorig jaar was dat iedereen Defqon zondag. Is leuk meegenomen en erg mooi gebaar. Jammer dat ik wederom niet kan.


Denk je echt dat 10.000 Hours en Q-Dance nog eens 600 kaarten weg gaan geven voor mensen die zich niet in hebben gezet als vrijwilliger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Een tosti eten


Je had hier al kunnen stoppen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:

Denk je echt dat 10.000 Hours en Q-Dance nog eens 600 kaarten weg gaan geven voor mensen die zich niet in hebben gezet als vrijwilliger?


Ja... vorig jaar 600 defqon zondag tickets x2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet meer hoeven spammen voor Intents dj contest, want we hebben de top 10 behaald

en genietmomentje nummer 2 is Fuzzylogic/Bionicle die bijna kansloos leek en toch 10e is geworden :worship:

Echt niet verwacht dat ik het nog zou redden :D
Hoop natuurlijk dat ik zelf win vandaag, maar anders gun ik het jullie van harte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het weer tijdens Intents! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tig platen gehoord zaterdag die ik al een tijd lang live heb willen horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44 :drool: prachtig grof spul zeg xD


Waar had je dat gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Airco
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudfest in het algemeen. Setjes, sfeer, publiek, alle bekenden, jeetje wat was het weer leuk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Loudfest in het algemeen. Setjes, sfeer, publiek, alle bekenden, jeetje wat was het weer leuk :love:

(L) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44 :drool: prachtig grof spul zeg xD


Waar had je dat gedaan?


Schiet vereniging Putten. Maat van mij heeft verlof met 3 van die wapens en wat maten van hem kwamen ook met die andere meuk dus aanzetten :P Lache man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Loudfest in het algemeen. Setjes, sfeer, publiek, alle bekenden, jeetje wat was het weer leuk :love:


Heimwee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beseffen dat je nog maar 1 week hoeft te werken en na de vakantie niet meer hoeft terug te komen (uit eigen wil) + salaris/vakantie/belasting geld ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week het laatste weekend moeten werken tot September. Vanaf Defqon elk weekend wel een festival of een ander feest meepikken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vorige week het laatste weekend moeten werken tot September. Vanaf Defqon elk weekend wel een festival of een ander feest meepikken. :cool:


Regel nog ff een intents zondag ticket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44 :drool: prachtig grof spul zeg xD


Waar had je dat gedaan?


Schiet vereniging Putten. Maat van mij heeft verlof met 3 van die wapens en wat maten van hem kwamen ook met die andere meuk dus aanzetten :P Lache man


Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Vorige week het laatste weekend moeten werken tot September. Vanaf Defqon elk weekend wel een festival of een ander feest meepikken. :cool:


Regel nog ff een intents zondag ticket!

Heb al iets te doen dan. Volgende is Opposition release party :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Regel nog ff een intents zondag ticket!

Heb al iets te doen dan. Volgende is Opposition release party :beer:


Helicaze schreef:
SNOEIEN = LEVEN


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snoei wel op het familiefeest ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Lijkt me ook nog steeds tof om met een paar WOII geweren te schieten. Wel echt een bucketlist dingetje.


Gaat wel ff iets harder inderdaad. Groot kaliber is altijd leuker schieten vooral dus de enige echte WOII wapens. Zelfs de Gewerh 98 uit WOI gaat knetter hard, daar schoot ik de vorige keer mee en die is authentiek :)

Dat nieuwe spul vind ik niet zo bijzonder. Heb mezelf nu ook ingeschreven dar dus over een klein jaartje, anderhalf mag ik ook groot kaliber en dan wordt dat mooi WOII wapens om te beginnen met een Lee Enfield en een M1 Carbine. Dus als je rond die tijd nog wilt schieten, mag 1 iemand meenemen :P

Kost toch 3x niets
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic