Mijn stem heb jewrote:Aantal stemmen op intents mixjetop 10 moet haalbaar zijn
Duimennnn
Active topics in Off-Topic
Moderators
Een verplichte Tussentoets op de studie hebben die niet meetelt en dat dan 80% van de studenten een cijfer heeft tussen de 2 en de 5

Ncbm - see the light hoort bij Vitesse 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
2 week lang op brood en water?wrote:In 2 weken 5,4 kilo afgevallen
Koolhydraat arm eten. Geen brood, aardappels, pasta en rijst.wrote:2 week lang op brood en water?wrote:In 2 weken 5,4 kilo afgevallen
Dubbel 12 missen voor een 9 darter, gvd
. Toch plaats ik dat in het genietmomentjes topic, want het ging gewoon rete goed vandaag 
Ohja en dit nummer
View on YouTube
Wat een pracht plaat

Ohja en dit nummer
View on YouTube
Wat een pracht plaat
-
R
De tandjes, die plaat vraagt om een bootleg..
Welke track zie jij graag geREmixt en door wie? (page 34)wrote:De tandjes, die plaat vraagt om een bootleg..
Maaruh mss kun jij er ook wel iets moois van maken
Eens wat Hardtrance nummertjes door aan het spitten. Godverdomme mooie muziek godverdomme.
Afgelopen zondag kampioen geworden met voetbal. Afgelopen dagen dus maximaal gefeest. Zo meteen weer door 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 days ago
Leer mij dat :pwrote:Koolhydraat arm eten. Geen brood, aardappels, pasta en rijst.wrote:2 week lang op brood en water?wrote:In 2 weken 5,4 kilo afgevallen
Mijn bmi is te veel
wrote:daarnaast ben ik ook heel bescheiden
Mastermovies filmpjes weer aan het kijken 
Wat heb ik veel plezier beleefd aan deze filmpjes vroeger zeg.wrote:Mastermovies filmpjes weer aan het kijken
Anders ik wel, Barry pooter , saving private Henk en staar wars verruilt de bestewrote:Wat heb ik veel plezier beleefd aan deze filmpjes vroeger zeg.wrote:Mastermovies filmpjes weer aan het kijken
Kwam deze toevallig tegen. Episch muziekje
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ik heb samen met een maat 5 minuten hierom moeten huilen van het lachen. Weet niet zo goed waarom
Ik heb samen met een maat 5 minuten hierom moeten huilen van het lachen. Weet niet zo goed waarom
Bedankt, ik heb ook weer een bezigheid deze middagwrote:Mastermovies filmpjes weer aan het kijken
Net geschoten met een k31, svt 40 uit 1944, ak47 uit jaar 1947, stg 44 en een Mosin Nagant m44
prachtig grof spul zeg xD
Super dagje The ProjeQt (op 1 irritatie moment na)....
Iedereen QBase ticket als 'bedankje'
Iedereen QBase ticket als 'bedankje'