Na het harde fitness dat het lekker koel is buiten en langzaam koud begint te te miezeren. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Deze voetbalzondag , MATCHPOINT!!
Hahah Battlefield 1942 uitbreiding had dat ook. Vond dat wel tof.wrote:Er komen jetpacks in en shit, let maar op:
http://wonderfulengineering.com/this-se ... rs-to-fly/
nee lijkt me niet, vet dat ze eindelijk weer WW2 doen na er jaren om gezeurd te zien worden op internet.
Dat is en was een genietmomentje op zichzelf.wrote:Hahah Battlefield 1942 uitbreiding had dat ook. Vond dat wel tof.wrote:Er komen jetpacks in en shit, let maar op:
http://wonderfulengineering.com/this-se ... rs-to-fly/
nee lijkt me niet, vet dat ze eindelijk weer WW2 doen na er jaren om gezeurd te zien worden op internet.
Hier ook en damn, het is meer dan ik dacht!wrote:Pay day
wrote:wrote:wrote:DUO uitbetaling day
Wanneer je ziet dat Myst - The Prophecy op spotify staat 
Theoretisch examen voor minidrones gehaald 
Dit heeft wat uitleg nodig... Hobby? Opleiding? en moet je een soort vliegbewijs voor drones halen ja?wrote:Theoretisch examen voor minidrones gehaald
Interessant, weet er biljkbaar nog niks vanaf
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Conceptverslag voor afstuderen af
.
Nice, ik moet m 9 mei inleveren, maar ik ben nog lang niet klaar. Nog niet eens al mijn resultaten binnenwrote:Conceptverslag voor afstuderen af.
Vorig jaar begonnen met mijn gopro onder een nu al verouderd model als hobby, dit jaar een flinke upgrade gedaan en wilde er toch wel meer mee doen. Voor commercieel vliegen is een certificaat/ontheffing vereist en die is nu eigenlijk al binnen. Alleen het aanvragen en registreren is ellende haha. Verder los van MIC waar ik alleen aan marketinggebied wat aan heb/heb gehad. Als dit je heeft weten te boeien, dit is een beetje wat mij fascineert: klik danwrote:Dit heeft wat uitleg nodig... Hobby? Opleiding? en moet je een soort vliegbewijs voor drones halen ja?wrote:Theoretisch examen voor minidrones gehaald
Haha wat vet gast! Zeker interessant om te zien (doe zelf ook MIC zoals je weet) dus dit boeit mij zeker wel!
Gefeliciteerd met je certificaat dan maar he
Mijn vriendin die vakantie heeft deze week en bij mij thuis Game of Thrones aan het kijken vanaf seizoen 4 waar ze was.
De hele dag gaat mijn telefoon met appjes over wie er dood zijn (heb zelf alles al gelezen en gezien), nu weer Jezus wat gaan er veel dood
De hele dag gaat mijn telefoon met appjes over wie er dood zijn (heb zelf alles al gelezen en gezien), nu weer Jezus wat gaan er veel dood
Thankswrote:Haha wat vet gast! Zeker interessant om te zien (doe zelf ook MIC zoals je weet) dus dit boeit mij zeker wel!
Ben aan het afstuderen op een communicatie afdeling van een ziekenhuis, maar dat was puur omdat hier een mooie opdracht was waar ik wel mee uit de voeten kon. Mijn ideale baan om te beginnen zou wel ergens op een journalistieke internet redactie zijn, van de NOS ofzo (in het ideale geval natuurlijkwrote:Thankswrote:Haha wat vet gast! Zeker interessant om te zien (doe zelf ook MIC zoals je weet) dus dit boeit mij zeker wel!
Gefeliciteerd met je certificaat dan maar heWelke kant wil jij eigenlijk op?
Lachen, ik heb voor MIC een reportage gemaakt over dronegebruik bij Kinderdijk en die molens daar.wrote:Vorig jaar begonnen met mijn gopro onder een nu al verouderd model als hobby, dit jaar een flinke upgrade gedaan en wilde er toch wel meer mee doen. Voor commercieel vliegen is een certificaat/ontheffing vereist en die is nu eigenlijk al binnen. Alleen het aanvragen en registreren is ellende haha. Verder los van MIC waar ik alleen aan marketinggebied wat aan heb/heb gehad. Als dit je heeft weten te boeien, dit is een beetje wat mij fascineert: klik danwrote:Dit heeft wat uitleg nodig... Hobby? Opleiding? en moet je een soort vliegbewijs voor drones halen ja?wrote:Theoretisch examen voor minidrones gehaald