wrote:Sommigen noemen hem een onbegrepen genie, de verlosser, de Messias.
Wij mogen Evert zeggen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wie is Evert? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.wrote:Sommigen noemen hem een onbegrepen genie, de verlosser, de Messias.
Wij mogen Evert zeggen
De enige echte hardstylboy die reageert op m'n FB berichtje waarin ik de nieuwe Donkey Rollers plaat deel

"Is wel een mooie bike" Heerlijk die man 
Ik moest oprecht hardop lachen om die chopper grap, geniaal. 
Zo veel vragen roept dit op
Heb je een uitgebreid PB gesprek met hem gehad Melvin?
Heb je een uitgebreid PB gesprek met hem gehad Melvin?
Heb onder andere deze schitterende quote mogen ontvangen via PB:
"tot 2010 niks aan de hand eerde ook nog jumpstyle in gehad tussendoor werd ook niks en debstep was ook verschrikkelijk en nu die te vrolijke melodyen ook nog van dat rustoge zang erin lijkt gewoon op house man kan toch niet ik snap dat niet hoor kan met de kop niet bij"
Kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben.
Verder, nadat ik de set van Luna @ Qlimax 2003 binnenkreeg:

Iets met spijkers en koppen!!!!!!!!!!!!!!!!
"tot 2010 niks aan de hand eerde ook nog jumpstyle in gehad tussendoor werd ook niks en debstep was ook verschrikkelijk en nu die te vrolijke melodyen ook nog van dat rustoge zang erin lijkt gewoon op house man kan toch niet ik snap dat niet hoor kan met de kop niet bij"
Kan niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben.
Verder, nadat ik de set van Luna @ Qlimax 2003 binnenkreeg:

Iets met spijkers en koppen!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by corneelwr on , edited 2 times in total.
Evert heeft gewoon gelijk!
Hij brengt het alleen op z'n eigen manier.
Hij heeft zeker gelijk. Hoop dat mensen hier dat ook inzien!wrote:Evert heeft gewoon gelijk!Hij brengt het alleen op z'n eigen manier.
Dit.wrote:Evert heeft gewoon gelijk!Hij brengt het alleen op z'n eigen manier.

Hiervoor wil ik het stof wel weer van mijn Xbox afhalen.
Er komen jetpacks in en shit, let maar op:
http://wonderfulengineering.com/this-se ... rs-to-fly/
nee lijkt me niet, vet dat ze eindelijk weer WW2 doen na er jaren om gezeurd te zien worden op internet.
http://wonderfulengineering.com/this-se ... rs-to-fly/
nee lijkt me niet, vet dat ze eindelijk weer WW2 doen na er jaren om gezeurd te zien worden op internet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Kijk, dat werd tijd. Hopelijk draait het niet alleen maar om Multiplayer en krijgen we ook een fatsoenlijke campaign.
Dit dus heel erg. En natuurlijk hopen dat ze het niet verneuken zoals vele voorafgaande CODswrote:Kijk, dat werd tijd. Hopelijk draait het niet alleen maar om Multiplayer en krijgen we ook een fatsoenlijke campaign.
CoD 2 in een modern jasje, hoop ik
Wat heb ik dat spel kapot gespeeld
Wat heb ik dat spel kapot gespeeld
Please laat ze dit niet gehaast doen zoals al hun voorgaande titels.
Ze hebben wss geleerd van het succes van Battlefield 1, en gezien EA straks met Star Wars Battlefront II komt gaat dit de keuze ook worden wss. Dat Battlefront is echt een flop.
Hoop dat Battlefield vervolgens ook weer met een WW1 of WW2 titel komt.
Ze hebben wss geleerd van het succes van Battlefield 1, en gezien EA straks met Star Wars Battlefront II komt gaat dit de keuze ook worden wss. Dat Battlefront is echt een flop.
Battlefront 1 toen gekocht met een paar maten want: Star Wars hypewrote:Battlefront is echt een flop.
.
Ziet er prachtig uit, en geweldig om trailers omheen te bouwen, maar wat een kale game bleek dat te zijn zeg
Ik verwacht dat de volgende Battlefield WW2 wordt.wrote:Please laat ze dit niet gehaast doen zoals al hun voorgaande titels.
Ze zullen deze eerst nog houden, gezien er nog 3 uitbreidingen komen.
Ze hebben nu net de Fransen (die behoorlijk vet is)
Later komen de Russen er nog bij, bij Battle For The Tsar.
Daarna komen zeegevechten bij Turning Tides, geen nieuw land geloof ik. Wordt tussen de Engelsen/Duitsers en Engelsen/Turken.
Apocalypse is nog niet veel over duidelijk maar gaat waarschijnlijk om de twee grote bloedige slagen in WOI. De Slag Om Passchendaele en de Slag om Somme.
Ze hebben nu net de Fransen (die behoorlijk vet is)
Later komen de Russen er nog bij, bij Battle For The Tsar.
Daarna komen zeegevechten bij Turning Tides, geen nieuw land geloof ik. Wordt tussen de Engelsen/Duitsers en Engelsen/Turken.
Apocalypse is nog niet veel over duidelijk maar gaat waarschijnlijk om de twee grote bloedige slagen in WOI. De Slag Om Passchendaele en de Slag om Somme.
Hard4us tegenkomen tijdens het uitgaan in mijn dorp 
"No man can tell what tomorrow may bring, yet I face tomorrow with confidence."