Sonnebloem, vet man! Lijkt me ook enorm vet om met een Drone te leren vliegen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vanavond lekker een pool cafe in en een paar biertjes drinken 
Thanks! Het is eigenlijk zoveel makkelijker dan het lijkt na een paar keerwrote:Sonnebloem, vet man! Lijkt me ook enorm vet om met een Drone te leren vliegen!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ik had twee weken geleden nog m'n enquête uitstaan en hooguit 1.000 woorden op papier. Het kan dus nog gewoonwrote:Nice, ik moet m 9 mei inleveren, maar ik ben nog lang niet klaar. Nog niet eens al mijn resultaten binnenwrote:Conceptverslag voor afstuderen af.
Waar zit je dan? Toevallig zit ik ook op de marketing/communicatie van een ziekenhuis (SMK).wrote:Ben aan het afstuderen op een communicatie afdeling van een ziekenhuis, maar dat was puur omdat hier een mooie opdracht was waar ik wel mee uit de voeten kon. Mijn ideale baan om te beginnen zou wel ergens op een journalistieke internet redactie zijn, van de NOS ofzo (in het ideale geval natuurlijk). Dat zijn wel de banen waar ik ga beginnen met zoeken als ik klaar ben. Beetje moderne invulling geven aan de journalistiek. Zoiets heb ik met m'n stage gedaan en dat lijkt me nog steeds wel erg interessant en leuk
Maarja het is altijd maar afwachten waar je daadwerkelijk terecht komt, het kan raar lopen, dat zie ik aan mijn (inmiddels al wel afgestudeerde) oud-klasgenoten wel. Die zitten echt overal en nergens.
En Uberhout, dat heb je goed voor elkaar haha. Ik moet nog tot 21 juni zwoegen (17mei concept)..
Last edited by STVK on , edited 1 time in total.
Nee daar zit ik niet! Waar ik wel zit ga ik niet op het forum zetten, voor ik het weet staat SVB op de stoep 
wrote:Nee daar zit ik niet! Waar ik wel zit ga ik niet op het forum zetten, voor ik het weet staat SVB op de stoep
Twee op een dag:
1. Mijn eerste paint/photoshopspel ronde gewonnen.
2. Mijn twee wekelijkse massage op mijn werk.
Best.Day.Ever.
1. Mijn eerste paint/photoshopspel ronde gewonnen.
2. Mijn twee wekelijkse massage op mijn werk.
Best.Day.Ever.
Verveling met de nacht = random YT-account maken en de boel trollen.
Last edited by Helicaze on , edited 1 time in total.
Hij staat niet online, maar wel ergens op m'n PC. Als je het meesterwerk graag wilt zien, laat maar wetenwrote:
@klapstuhle Staat dat ergens online? Wil er sws nog een keer vliegen haha
Ben wel benieuwd eigenlijkwrote:Hij staat niet online, maar wel ergens op m'n PC. Als je het meesterwerk graag wilt zien, laat maar wetenwrote:
@klapstuhle Staat dat ergens online? Wil er sws nog een keer vliegen haha
OT: koning kees gemeet op hardfest
View on YouTube
Deze atoombom live mogen horen gisteren op Supersized Kingsday.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Bass Modulators die gisteren ineens Chain Reaction - Lellebel draaiden. Volledig klaplong gegaan. 
Eindbaas niveau dit!wrote:Bass Modulators die gisteren ineens Chain Reaction - Lellebel draaiden. Volledig klaplong gegaan.
Coone die op het stadhuisplein in Eindhoven afsloot gisteren. Hij draaide Great Spirit (Wildstylez Remix), godver die ging lekker 
Behoorlijk idd, al debiel om het te doen, en extra debiel om er nog trots op te zijn en het hier te posten, maakt het heel triest, je bent fucking 24 man...wrote:wat ben jij kut
Doe eens chill joh. Die man had zelf nog gereageerd dat hij mijn reacties hilarisch vond.wrote:Behoorlijk idd, al debiel om het te doen, en extra debiel om er nog trots op te zijn en het hier te posten, maakt het heel triest, je bent fucking 24 man...wrote:wat ben jij kut
Waarom heb ik dit gemist.wrote:https://www.youtube.com/watch?v=3eyBBhpyW8I
Hi hi hiwrote:Doe eens chill joh. Die man had zelf nog gereageerd dat hij mijn reacties hilarisch vond.wrote:Behoorlijk idd, al debiel om het te doen, en extra debiel om er nog trots op te zijn en het hier te posten, maakt het heel triest, je bent fucking 24 man...wrote:wat ben jij kut
Ha ha ha
Wat leuk.... maar ff serieus, het is wel kansloos
Dit vind ik serieus heel erg fijn, haha.wrote:Avatars werken weer
Nou top, ik kan er niet om glimlachenwrote:Doe eens chill joh. Die man had zelf nog gereageerd dat hij mijn reacties hilarisch vond.wrote:Behoorlijk idd, al debiel om het te doen, en extra debiel om er nog trots op te zijn en het hier te posten, maakt het heel triest, je bent fucking 24 man...wrote:wat ben jij kut