Activator - Icon (Infirium & D-Verze Remix) 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het gehele off-topic is genieten de laatste tijd.
Net Met Alle Respect van Theo Maassen gezien. Prachtige show
dat stuk over Volendam alleen al was een genietmoment 
Het eindsignaal van je voetbalwedstrijd.
Als een klein kind door de Jamin lopen en van je moeder al het snoep mag uitzoeken
Na de afgrijselijke eerste helft wel te horen gekregen dat mijn zus nu 3 maanden zwanger is
lachen man
Gefeliciteerd met je zuswrote:Na de afgrijselijke eerste helft wel te horen gekregen dat mijn zus nu 3 maanden zwanger islachen man
Jij gaat volgens mij echt graag voetballenwrote:Het eindsignaal van je voetbalwedstrijd.
Godverdomme nee Godverdomme.wrote:Jij gaat volgens mij echt graag voetballenwrote:Het eindsignaal van je voetbalwedstrijd.
Na dit seizoen ook lekker stoppen.
Eens
wrote:Wutwrote:Koophuis? En wel flink balen dan ja.wrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme![]()
Of bedoel je een woonwagen?
Nagenoeg de hele maand April vette albums die uitkomen.
Op volgorde
Pursuit Of Thunder 4
Beyond Reality 9
Edge Of Insanity 18
Wietse 21
Prophecy 25
Als het NC album deze maand was uitgekomen was het helemaal perfect geweest.
Op volgorde
Pursuit Of Thunder 4
Beyond Reality 9
Edge Of Insanity 18
Wietse 21
Prophecy 25
Outer Edges Remixed 7wrote:Nagenoeg de hele maand April vette albums die uitkomen.
Op volgorde
Pursuit Of Thunder 4
Beyond Reality 9
Edge Of Insanity 18
Wietse 21
Prophecy 25
Jammer dat Donkey Rollers album niet in april komt. Maar verder echt een geweldige maand voor releases idd.
Precies dit.. Ik twijfel nog of ik nog door ga met voetballen. Ben altijd zo blij als het de 90ste minuut is. Zie vaak elke minuut wel op het scorebord verdwijnen.wrote:Godverdomme nee Godverdomme.wrote:Jij gaat volgens mij echt graag voetballenwrote:Het eindsignaal van je voetbalwedstrijd.
Na dit seizoen ook lekker stoppen.
Ik vond wedstrijden altijd tof. Ben gestopt door dat kut trainen.