Zou er niet op rekenen, die fase is al lang voorbijwrote:Hahaha ja dat zijn de enige goeie reacties, dan heeft hij in 1 klap door dat niemand hem serieus neemt
of niet... waarschijnlijk niet, wie hou ik voor de gek...
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat ik morgen avond vanaf 20:00 weer te horen ben op Q-Dance radio met een Sensation Black achtige special van een ander half uur bij Fausto's Crossover 
Nice kerel! Stuur morgenavond nog ff een reminder, dan ga ik het luisteren.wrote:Dat ik morgen avond vanaf 20:00 weer te horen ben op Q-Dance radio met een Sensation Black achtige special van een ander half uur bij Fausto's Crossover
Frikandellenbroodje achter de laptop opeten. 
Waarom ga je achter de laptop zitten?wrote:Frikandellenbroodje achter de laptop opeten.
Omdat ie stuk gaat als je er op gaat zitten Sander
Nou precies.wrote:Omdat ie stuk gaat als je er op gaat zitten Sander
Snap je dat dan echt niet Sander??
Geeft niet man. Iedereen maakt vouten bro.wrote:![]()
Gramm nazi's incomingwrote:Geeft niet man. Iedereen maakt vouten bro.wrote:![]()
Last edited by Svbtwee on , edited 2 times in total.
??????????????????????????????????????????????????
Fouten*wrote:Gramm nazi's incomingwrote:Geeft niet man. Iedereen maakt vouten bro.wrote:![]()
wrote:Levens hoogtepunt bereikt + genietmoment:
Onder een setje van The Magic Show
Evert Jan ter Haar at 34:25:
wat is dit programma voice of holland wat een graf podcast weer zeg
You at 34:25:
@evertjanterhaar: Evert hier hebben we het over gehad..Eerst medicatie nemen, dan pas reageren
Evert Jan ter Haar at 34:25:
@dj-equinox: flikker een eind op tyfes debiel!!!!!!
Meer evert-jan genot

Andere kerel is ook lekker bezig
(Openen in nieuw tabblad)

Andere kerel is ook lekker bezig
(Openen in nieuw tabblad)
Hij is echt helemaal de weg kwijt, is het een keer 'raw' is het nog niet goed...

Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
"how to take a screenshot"
blij dat het gelukt is
blij dat het gelukt is
Het is me gelukt een avatar te maken in paint en zo moeilijk was het niet. 
wrote:"how to take a screenshot"
blij dat het gelukt is
Zal die wel voor de grap hebben gedaan tho..
Ik lees een keer in de zoveel tijd de comments van ons Evert op Soundcloud even door, erg vermakelijk. Zelf 1x met hem in discussie gegaan op Soundcloud maar dat kan ik niemand aanraden.
wrote:wrote:"how to take a screenshot"
blij dat het gelukt is![]()
![]()
Zal die wel voor de grap hebben gedaan tho..
wrote:hihi
wrote:Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat leidt tot zeer ongemakkelijk oogcontact.
Uberhout (haha) de aanwezigheid van zulke dames als je aan het sporten bent, valt dan wel weer onder de genietmomentjes.