Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
Zamble wrote:Ik vond wedstrijden altijd tof. Ben gestopt door dat kut trainen.
Rt :yes:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik heb het juist andersom. Vind de trainingen altijd wel leuk, beetje ouwehoeren en een balletje trappen.
Bij de wedstrijd wordt er verwacht dat je heel serieus bent en 100% inzet toont, daar zit ik juist nooit op te wachten.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Rowanyt1309 wrote:Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helft :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wij hebben 3 man op de training en daarnaast staan we op een na laatste in de laagste klasse van Nederland. Degraderen is geen optie en promoveren wil ook niet met de huidige tegenstanders, die veel te laag zitten ingedeeld.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
MeneerEend wrote:
Rowanyt1309 wrote:Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helft :D
Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
Rowanyt1309 wrote:
MeneerEend wrote:
Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.
Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksen :cool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote: Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksen :cool:
Dat heet een coach flapdrol.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
:lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Genietmomentjes

Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.

Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Joey wrote:Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.

Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten. :thumbsup:
Kun je hier nog meer aanwezig zijn dus! Nee, snap wel heel goed wat je bedoeld. Stressen voor een toets is helemaal niks en kan je beter voor wat meer zekerheid gaan!
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Deze man steeds :lol:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Genietmomentjes

En hier de bijhorende link. 40 jaar en dan dit reageren, veeg me op. :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
sonnebloem wrote:Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainen
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Genietmomentjes

Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?
''Pleur op dorspgek'' :lol: :lol: :lol:
Zamble wrote:
sonnebloem wrote:Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainen
Ja dan wordt dat lastig inderdaad
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:40 jaar en dan dit reageren, veeg me op. :lol: :lol: :lol:
Hij is een beetje blijven hangen in die doorstuurmail fase uit zijn jeugd, ik merk dat ik die gozer echt steeds slechter trek, man man man :lol:

De grap gaat er zelfs vanaf, te treurig voor woorden
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chroman wrote:Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...
Haha nu hij niet meer actief is (mag zijn) op dit forum scheelt al een slok op een borrel, af en toe een pareltje tegen komen op soundcloud/mixcloud was nog wel eens lachen, maar als je er over gaat na denken is het toch wel heel ernstig allemaal
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Afgelopen weekend was de opening van het studenten roeiseizoen, daarbij reist altijd heel roeiend Nederland af naar Beekse Bergen om daar een weekend lang te zuipen en te roeien. Na 2 dagen lang alleen maar sletjesmuziek en Kind van de Duivel (nog erger dan sletjesmuziek) te hebben gehoord draaide de DJ ineens DBSTF - Music Made Addict! Ik kreeg veel rare blikken van corporale ballen toen ik daar los stond te gaan! :cool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Sletjesmuziek?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 13 hours ago
ErikZ wrote:Sletjesmuziek?
Ik denk de gebruikelijke foute R&B nummers.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Sneerfuljam2948 wrote:Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.
Over Drake gesproken, dat is wel een genietmomentje met zijn actie van gister xd zo stoned dat je moet kotsen van de wiet en dan een volle Ziggodome naar huis sturen nadat je het concert al 2x hebt verplaats :lol: