Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 1233  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ik vond wedstrijden altijd tof. Ben gestopt door dat kut trainen.

Rt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het juist andersom. Vind de trainingen altijd wel leuk, beetje ouwehoeren en een balletje trappen.
Bij de wedstrijd wordt er verwacht dat je heel serieus bent en 100% inzet toont, daar zit ik juist nooit op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.


Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben 3 man op de training en daarnaast staan we op een na laatste in de laagste klasse van Nederland. Degraderen is geen optie en promoveren wil ook niet met de huidige tegenstanders, die veel te laag zitten ingedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.


Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helft :D


Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.


Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helft :D


Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.

Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksen :cool:


Dat heet een coach flapdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.

Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.

Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten. :thumbsup:


Kun je hier nog meer aanwezig zijn dus! Nee, snap wel heel goed wat je bedoeld. Stressen voor een toets is helemaal niks en kan je beter voor wat meer zekerheid gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze man steeds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

En hier de bijhorende link. 40 jaar en dan dit reageren, veeg me op. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.

Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Afbeelding

Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?


''Pleur op dorspgek'' :lol: :lol: :lol:

Zamble schreef:
sonnebloem schreef:
Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.

Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainen


Ja dan wordt dat lastig inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
40 jaar en dan dit reageren, veeg me op. :lol: :lol: :lol:


Hij is een beetje blijven hangen in die doorstuurmail fase uit zijn jeugd, ik merk dat ik die gozer echt steeds slechter trek, man man man :lol:

De grap gaat er zelfs vanaf, te treurig voor woorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...


Haha nu hij niet meer actief is (mag zijn) op dit forum scheelt al een slok op een borrel, af en toe een pareltje tegen komen op soundcloud/mixcloud was nog wel eens lachen, maar als je er over gaat na denken is het toch wel heel ernstig allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend was de opening van het studenten roeiseizoen, daarbij reist altijd heel roeiend Nederland af naar Beekse Bergen om daar een weekend lang te zuipen en te roeien. Na 2 dagen lang alleen maar sletjesmuziek en Kind van de Duivel (nog erger dan sletjesmuziek) te hebben gehoord draaide de DJ ineens DBSTF - Music Made Addict! Ik kreeg veel rare blikken van corporale ballen toen ik daar los stond te gaan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Sletjesmuziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sletjesmuziek?

Ik denk de gebruikelijke foute R&B nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.


Over Drake gesproken, dat is wel een genietmomentje met zijn actie van gister xd zo stoned dat je moet kotsen van de wiet en dan een volle Ziggodome naar huis sturen nadat je het concert al 2x hebt verplaats :lol:
Vorige  1 ... 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912 ... 1233  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic