Rtwrote:Ik vond wedstrijden altijd tof. Ben gestopt door dat kut trainen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Ik heb het juist andersom. Vind de trainingen altijd wel leuk, beetje ouwehoeren en een balletje trappen.
Bij de wedstrijd wordt er verwacht dat je heel serieus bent en 100% inzet toont, daar zit ik juist nooit op te wachten.
Bij de wedstrijd wordt er verwacht dat je heel serieus bent en 100% inzet toont, daar zit ik juist nooit op te wachten.
Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helftwrote:Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Wij hebben 3 man op de training en daarnaast staan we op een na laatste in de laagste klasse van Nederland. Degraderen is geen optie en promoveren wil ook niet met de huidige tegenstanders, die veel te laag zitten ingedeeld.
Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.wrote:Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helftwrote:Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksenwrote:Zo kun je het inderdaad ook zien. Dit wil ik natuurlijk ook niet voor mijn team. Vind dat altijd wel zwakjes als sporters dat doen bij een teamsport.wrote:Nou, dan is je probleem toch opgelost? Training overslaan, ff bankhangen, en door naar de 3e helftwrote:Ik speel 3e klasse en kunnen zelfs promoveren naar 2e klasse. Niet trainen is bij ons wissel.
Dat heet een coach flapdrol.wrote: Jij bent de man van en in de kleedkamer. Je team oppeppen en moed inspreken, en zelf lekker niksen

Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?
Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.
Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten.
Is een aardig genietmoment omdat t me veel zorgen scheelt en ik kan morgen ook nog eens van het lekkere weer genieten.
Kun je hier nog meer aanwezig zijn dus! Nee, snap wel heel goed wat je bedoeld. Stressen voor een toets is helemaal niks en kan je beter voor wat meer zekerheid gaan!wrote:Zojuist m'n planning van de komende 3 maanden herzien voor m'n studie. Tentamen van donderdag doe ik niet, is nml erg lastig vak en aan 2 volle dagen heb ik niet genoeg + levert alleen maar stress op (en bovendien niet interessant). Daardoor ook genoeg tijd voor m'n her van volgende week dinsdag waardoor ik die volgend jaar niet hoef te doen als ik die niet haal (en dus vermijd ik een half jaar uitloop). Volgend blok dan alleen maar vakken die ik daadwerkelijk interessant vind en goed te doen zijn en alsnog op 180 studiepunten komen.
Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainenwrote:Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
''Pleur op dorspgek''wrote:
Betekent dit dat ik tot de 'inner circle' van Evert-Jan behoor?
Ja dan wordt dat lastig inderdaadwrote:Nee speelde in het tweede en we speelde hoofdklasse reserve. Dus gewoon lekker twee keer trainenwrote:Train je toch niet? Of kon dat op jullie niveau niet? Ik speel 7e klasse dus misschien ligt het daar aan.
Hij is een beetje blijven hangen in die doorstuurmail fase uit zijn jeugd, ik merk dat ik die gozer echt steeds slechter trek, man man manwrote:40 jaar en dan dit reageren, veeg me op.![]()
![]()
De grap gaat er zelfs vanaf, te treurig voor woorden
Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...
Haha nu hij niet meer actief is (mag zijn) op dit forum scheelt al een slok op een borrel, af en toe een pareltje tegen komen op soundcloud/mixcloud was nog wel eens lachen, maar als je er over gaat na denken is het toch wel heel ernstig allemaalwrote:Nu pas? Nu nog bij de rest van het forum...
Afgelopen weekend was de opening van het studenten roeiseizoen, daarbij reist altijd heel roeiend Nederland af naar Beekse Bergen om daar een weekend lang te zuipen en te roeien. Na 2 dagen lang alleen maar sletjesmuziek en Kind van de Duivel (nog erger dan sletjesmuziek) te hebben gehoord draaide de DJ ineens DBSTF - Music Made Addict! Ik kreeg veel rare blikken van corporale ballen toen ik daar los stond te gaan! 
Ik denk de gebruikelijke foute R&B nummers.wrote:Sletjesmuziek?
Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.
Over Drake gesproken, dat is wel een genietmomentje met zijn actie van gisterwrote:Van die schuurmuziek die ze altijd in standaard kroegen draaien zeg maar, drake - one dance, dat soort ongein.