Dat ja

Deze video
Want? Je was er al en toch stuurt ie je naar huis? Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken Nurawrote:Dat je door je baas naar huis word gestuurd vanwege de landelijke trein storing xD
Neen stond still op Arnhem centraal, al zo'n kleinde 2,5u haha :p Toen belde ze op dat het geen zin meer had en ik naar huis mocht gaan.wrote:Want? Je was er al en toch stuurt ie je naar huis?wrote:Dat je door je baas naar huis word gestuurd vanwege de landelijke trein storing xD
Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken Nura
Met Bomb This Place aubwrote:Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken NuraWil ik best doen maar ik ben nooit echt een Ran-D fan geweest. Misschien dat ik een leuke set kan plaatsen van voor 2011 met ran-d plaatjes :p
Zit er in, heb al een dikke lijst hahawrote:Met Bomb This Place aubwrote:Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken NuraWil ik best doen maar ik ben nooit echt een Ran-D fan geweest. Misschien dat ik een leuke set kan plaatsen van voor 2011 met ran-d plaatjes :p
Ja maar..wrote:wrote:Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken NuraWil ik best doen maar ik ben nooit echt een Ran-D fan geweest. Misschien dat ik een leuke set kan plaatsen van voor 2011 met ran-d plaatjes :p
Zo beter?wrote:Ja maar..wrote:wrote:Kan je mooi een XQ Ran-D Warm Up set (alleen alle Ran-D platen aub dank u wel) maken NuraWil ik best doen maar ik ben nooit echt een Ran-D fan geweest. Misschien dat ik een leuke set kan plaatsen van voor 2011 met ran-d plaatjes :p
Triax is helemaal geen Warface, maar de producer van Warface.wrote:JAAAA!!![]()
![]()
![]()
OT: Op partyflock topics lezen over Qlimax 2003 en dan dit tegen komen:
Triax november 2003 23:43
Hardstyle is gewoon echt niet meer mijn ding, ben naar Qlimax geweest vorig jaar vond ik leuk, daarna naar Overload al minder leuk, op Defqon :kots: heb al mijn hardstyle platen verkocht, dat gerecycle bah!!!
Triax = Warface (mochten sommige dit niet weten)
Heb je hier een bron voor?wrote:maar is inmiddels volledig overgedragen naar Youri

Ik bedoel het DJ (c.q. draaien) gedeelte, alle shows / optredens doet Youri solo maar ze produceren samen de tracks (remco + youri)wrote:Heb je hier een bron voor?wrote:maar is inmiddels volledig overgedragen naar Youri
Ik zie Triax namelijk op zo goed als elke studiofoto van Warface. De meest recente van 10 januari:
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... permPage=1
Wat Zamble dus zegt. Het producen is zelfs het grootste/moeilijkste deel van het hele plaatje. Zonder eigen platen kom je vandaag de dag nergens.wrote:Om nu te zeggen 'Triax is helemaal geen Warface' vind ik ook niet waar. Natuurlijk hoort hij er nog bij, maar is grotendeels out of the picture.
Dan had ik het verkeerd begrepen, no offence!wrote:Jezus Marks wat sla je de plank mis...
Het gaat toch om het feit dat Triax de platen maakt en het zelf had over het gereycle.
Als iemand dingen recycled dan is het Warface wel, daar gaat het om
Geen boete?wrote:Dan had ik het verkeerd begrepen, no offence!wrote:Jezus Marks wat sla je de plank mis...
Het gaat toch om het feit dat Triax de platen maakt en het zelf had over het gereycle.
Als iemand dingen recycled dan is het Warface wel, daar gaat het om
Ik bedoel idd wat Grim correct zegt