Dan is het wel een kuthoer. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ben onder andere in mijn eentje naar mijn eerste hardstyle feest gegaan. Qapital 2015, wat was dat mooi. Overal volledig op losgaan omdat ik toen nog niet echt een hele specifieke smaak had. Voor de rest nog in november in mijn eentje naar loudness gegaan. Heb het altijd even goed naar m'n zin als dat ik met vrienden heen ga. Lekker gaan en staan waar je wilt zonder het eerst voor te stellen aan de ander, heeerlijk! Het is zeker aan te raden voor degenen die twijfelen want zoals al gezegd werd: aanspraak heb je altijd 
Het 2017 mapje aanmaken in m'n muziekfolder.
De comments bij de Scantraxx Yearmix
:
Evert Jan ter Haar says at 32:06:
dit is GVD niet normaal zeg nog nooit zo slechte saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie blij kut meuk bij elkaar gezien hardstyle zeggen ze dan hahahahaha scantraxx oprotten met die zoooooi 2017 jaar voor veranderingen had aan de naam alweer kunnen zien dit weer zo blije tyfes zooi is stelletje oplichters!!!!
Evert Jan ter Haar says at 32:06:
dit is GVD niet normaal zeg nog nooit zo slechte saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie blij kut meuk bij elkaar gezien hardstyle zeggen ze dan hahahahaha scantraxx oprotten met die zoooooi 2017 jaar voor veranderingen had aan de naam alweer kunnen zien dit weer zo blije tyfes zooi is stelletje oplichters!!!!
Ik zou in 2017 graag een discussie willen zien tussen Evert-Jan en Logan. 
Logan?

nvm. ben een idioot.
nvm. ben een idioot.
Last edited by klapstoel on , edited 1 time in total.

Deze kaart binnen krijgen, 2017 kan niet beter beginnen! Ontzettend bedankt MeneerEend!
Gvd, nou ben ik jaloerswrote:
Deze kaart binnen krijgen, 2017 kan niet beter beginnen! Ontzettend bedankt MeneerEend!
wrote:
hahaha mooie goal voor 2018. Een kaartje van Melvin Raw!
That's what she said.wrote:Moest wel even slikken
wrote:That's what she said.wrote:Moest wel even slikken
Wauw dat aftelmoment en die 2e climax van Gravity erachteraan
Had absoluut niet naar dit feest gewild maar alleen al daarvoor zou je bijna gaan. Wel weer jammer dat de halve zaal met z'n mobieltje in z'n hand staat tijdens het hele nummer ipv van het moment te genieten...
Kippenvel tot in m'n bilnaad toen ik daar stond
Daarna de Hardstyle Pianist die ff Inception komt doen met daarna de echte track erachteraan plus vuurwerk was ook wel echt ff heeeeeel erg vet
Daarna de Hardstyle Pianist die ff Inception komt doen met daarna de echte track erachteraan plus vuurwerk was ook wel echt ff heeeeeel erg vet
Trump die CNN met de grond gelijkmaakt
View on YouTube
Buzzfeed noemde hij ook nog een 'failing pile of garbage'.
Soms wel genieten hoe hij zich voor niemand inhoudt
View on YouTube
Buzzfeed noemde hij ook nog een 'failing pile of garbage'.
Soms wel genieten hoe hij zich voor niemand inhoudt
Genietmomentje: vast contract gekregen op mijn werk. 
Gefeliciteerd!wrote:Genietmomentje: vast contract gekregen op mijn werk.
Thankswrote:Gefeliciteerd!wrote:Genietmomentje: vast contract gekregen op mijn werk.