Kan, kan! M'n inbox staat openwrote:Hoor het graagwrote:Ik kan weer mixen na bijna een jaaranders keer setje samen ?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Doorgedraaide feministen op facebook die woorden verdraaien en zich dan aangevallen voelen door een betekenis die ze zelf verzinnen. Als dit nou de zelfbenoemde "voorvechters van vrouwenemancipatie" zijn.. 
Over doorgeslagen feministen gesproken:wrote:Doorgedraaide feministen op facebook die woorden verdraaien en zich dan aangevallen voelen door een betekenis die ze zelf verzinnen. Als dit nou de zelfbenoemde "voorvechters van vrouwenemancipatie" zijn..
View on YouTube
Dit hoort in het irritatiemomentjes topic te zijnwrote:Over doorgeslagen feministen gesproken:wrote:Doorgedraaide feministen op facebook die woorden verdraaien en zich dan aangevallen voelen door een betekenis die ze zelf verzinnen. Als dit nou de zelfbenoemde "voorvechters van vrouwenemancipatie" zijn..
filmpje
Oh, dacht ook eigenlijk dat ik in dat topic zat toen ik het postte. Nog niet helemaal wakker I guess.wrote:Dit hoort in het irritatiemomentjes topic te zijnwrote:Over doorgeslagen feministen gesproken:wrote:Doorgedraaide feministen op facebook die woorden verdraaien en zich dan aangevallen voelen door een betekenis die ze zelf verzinnen. Als dit nou de zelfbenoemde "voorvechters van vrouwenemancipatie" zijn..
filmpje
View on YouTube
Nog altijd janken. Vooral Halfway There en het 'momentje' + de 1e climax van Art Of Creation

Nog altijd janken. Vooral Halfway There en het 'momentje' + de 1e climax van Art Of Creation
Halfway Therewrote:View on YouTube
Nog altijd janken. Vooral Halfway There en het 'momentje' + de 1e climax van Art Of Creation![]()
Kan dat nummer nog steeds niet op een normale manier beluisteren, gaat ook nog wel even duren voordat ik daarvan af ben ben ik bang...
rt. Luisterde hem woensdag na qlimax, tranen schoten in mn ogen. Absurd wat een paar deuntjes met je kunnen doen, eigenlijk slaat het nergens opwrote:Kan dat nummer nog steeds niet op een normale manier beluisteren, gaat ook nog wel even duren voordat ik daarvan af ben ben ik bang...
Toevallig maandag de hele set geluisterd en 3x gehuild. Besef nu pas hoe speciaal het is dat ik hierbij was, en ik betwijfel of er een moment komt op een feest dat dit gaat overtreffen.
Ik zou in m'n wildste dromen niks kunnen bedenken wat hier nog overheen zou kunnen gaan. Of er moet iets tragisch aan vooraf zijn gegaan ofzo waardoor het een emotionele lading krijgt, maar anders nee, dit was gewoon perfect.
20 bier bijvoorbeeld?wrote:Of er moet iets tragisch aan vooraf zijn gegaan ofzo waardoor het een emotionele lading krijgt, maar anders nee, dit was gewoon perfect.
Het omvallen van 20 bier. Want dat maakt het emotioneelwrote:20 bier bijvoorbeeld?wrote:Of er moet iets tragisch aan vooraf zijn gegaan ofzo waardoor het een emotionele lading krijgt, maar anders nee, dit was gewoon perfect.
+1wrote:Het omvallen van 20 bier. Want dat maakt het emotioneelwrote:20 bier bijvoorbeeld?wrote:Of er moet iets tragisch aan vooraf zijn gegaan ofzo waardoor het een emotionele lading krijgt, maar anders nee, dit was gewoon perfect.
@Cruelty het was dinsdag wat verwacht je.
Te horen gekregen dat ik mijn onderzoek succesvol heb afgesloten, dus nu mag ik beginnen met afstuderen 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
CD versie van de eerste door Sound Rush gehoste HWS gewonnen 
We knapp'n weer eem wat hits op het hekwerk! Het bruine fruit zal wel weer in het rond gaan, en de zwarte pannekoek'n knapp'n we weer de ether in hé! Titom!wrote:Zender Obama![]()
Nadal vs Dimitrov vanmorgen en vanmiddag. 5 uur lang op het puntje van mn stoel gezeten.
Wat een fenomenale wedstrijd.
Wat een fenomenale wedstrijd.
Eindelijk twee monitoren aan mijn computer