Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 09:06 

Hardtraxx Veteran

als je het eenmaal vet vind, dan ben je de sjaak xd

ik zou iniedergeval een kijkje nemen en inderdaad gewoon kijken of je het wat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
klapstoel schreef:
Snapchat van Psyko Punkz :lol:
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier) xd

Ik moest een keer op een feest draaien waar zij ook draaiden, backstage een uur staan ouwehoeren met die Wietse, die ander zijn geen woord xd Mooie kerel idd, ook totaal geen arrogantie ofzo (niet dat dat bijzonder hoort te zijn, maar toch).

Praat kick door de coke? Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:43 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Haha ja klopt, ook wel eens gezien! Maar hij doet er ook niet geheimzinnig over dat hij wel eens wat doet ;) Hoe wil je anders een 32-urige studiosessie volhouden :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:51 

Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Lenny schreef:
Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Haha ja klopt, ook wel eens gezien! Maar hij doet er ook niet geheimzinnig over dat hij wel eens wat doet ;) Hoe wil je anders een 32-urige studiosessie volhouden :x :D

Heb ook wel eens zo'n vlog van m gezien dat hij op de afterparty van de afterparty was, ergens in azie ofzo. Toen was het ondertussen al dinsdag geloof ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 15:25 

Hardtraxx Elite

HSlovah schreef:
Alleen dit moment was genieten of de hele set?
Want volgende week draait hij samen met Tuneboy (beide als headliners) hier in Sydney. En ik vroeg mij af, omdat ik bijna niet bekend met Vazard ben, of het de moeite waard is.

Voor mij zeker weten de hele set. Maar zoals eerder al gezegd werd: het moet je wel liggen. Ik ken ook genoeg mensen die er niet veel mee kunnen. Hier is de hele set van Defqon trouwens terug te luisteren: hardstyle/vazard-defqon-1-2016-indigo-saturday-t56246.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 17:52 

Hardtraxx Veteran

ben nu toch wel een beetje benieuwd wat hslovah ervan gaat vinden eigenlijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 22:34 

Bierkoning

Lenny schreef:
Pommer schreef:
klapstoel schreef:
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier) xd

Ik moest een keer op een feest draaien waar zij ook draaiden, backstage een uur staan ouwehoeren met die Wietse, die ander zijn geen woord xd Mooie kerel idd, ook totaal geen arrogantie ofzo (niet dat dat bijzonder hoort te zijn, maar toch).

Praat kick door de coke? Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Dat was idd één van de onderwerpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 23:53 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Hij is weer bezig, hoor, vanavond. Nu heeft hij het over aftrekken op de bank tijdens hemelvaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 01:08 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
ben nu toch wel een beetje benieuwd wat hslovah ervan gaat vinden eigenlijk :innocent:

Nou ik ben altijd in voor een hardstyle feestje. Zelfs hier in Australie met die gek dansende rare chinezen. Afgelopen weekend ook alleen heengeweest naar de hardstyle club hier in Sydney, met Max Enforcer, Wasted Penguinz en Evil Activities. Maakt mij vrij weinig uit als ik alleen ben hoor hahaha vermaak me vaak wel :thumbsup: Wat muziek met je doet he :p Vrienden hier zeggen wel eens dat ik gek ben, absoluut niet hoor hehe.

Maar ik weet nog niet zeker of ik heen ga, want het is nu donerdag ochtend en zit al brak op stage. Gisternacht op stap geweest, vrijdag avond stappen, zondag overdag xmas feestje/bbq op het strand :innocent: Dus even kijken of ik een lang nachtje beuken op zaterdag er nog bij aan kan (en of de portomonee het aan kan)
Zal sowieso even zijn setje luisteren, misschien word ik er wel heel enthousiast van. Want van een Headliner als Tuneboy word ik niet heel warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 10:16 

Hardtraxx Elite

Ben tijdje geleden ook in mn eentje naar hardstyle feestje geweest. Is lachen joh, leer je veel nieuwe mensen kennen. Daarnaast luister je tenminste naar de muziek, in plaats van dat je driekwart van de tijd sta te ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 17:43 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ben tijdje geleden ook in mn eentje naar hardstyle feestje geweest. Is lachen joh, leer je veel nieuwe mensen kennen. Daarnaast luister je tenminste naar de muziek, in plaats van dat je driekwart van de tijd sta te ouwehoeren.

Was mooi! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:48 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:

Ben ook wel eens in me eentje geweest. Bekende kom je toch altijd wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 01:19 

Hardtraxx Veteran

Soms is het zo heerlijk om ff alleen te zijn, gewoon dat iedereen zn bek houdt en gewoon genieten van de muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 03:24 

Bierkoning

Alleen lijkt me echt niet chill, ik hou zelf ook echt van de interactie met bekenden tijdens vette nummers, en ook best veel van het ouwehoeren zelf :P Het is wel zwaar kut als iemand tijdens een mooie climax tegen je aan staat te lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 11:01 

Hardtraxx Veteran

Zit ook te twijfelen om een keer alleen te gaan naar een feest. Niemand in mijn vriendengroep houdt genoeg van hardstyle om er een kaartje van den feest voor te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 16:04 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Joey schreef:
pokemon 34 oh oh kepo

hahaha wat is dit man, ja tochh :lol:

verder is dit terugzien toch wel een genietmomentje voor mij momenteel.

eyyy ik spot mezelf :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 19:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Alleen lijkt me echt niet chill, ik hou zelf ook echt van de interactie met bekenden tijdens vette nummers, en ook best veel van het ouwehoeren zelf :P Het is wel zwaar kut als iemand tijdens een mooie climax tegen je aan staat te lullen.

Dikke rt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 23:55 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Is mss beetje zelfde als alleen wat gaan drinken op een terrasje/alleen wat eten/alleen naar de bios. Als je het soms fijn vind om alleen te zijn is dat echt een dikke protip, ff een andere mindset en gewoon genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 10:52 

Hardtraxx Veteran

nog nooit alleen naar een feestje geweest. als er ooit een feestje komt waar ik graag heen wil, maar niemand van mn maten mee wilt, dan ga ik vast wel gewoon alleen. lijkt me wel een keer leuk om te ervaren.
ik kan me er vooral in vinden dat het ontzettend vervelend is, als iemand tegen je aan begint te lullen tijdens een vet nummer. meestal zeg ik dan nu gewoon van wacht even, na dit liedje :P

vrolijk kerstfeest doe geen dingen die ik ook niet zou doen groet (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 17:42 

Hardtraxx Veteran

Ben dit jaar naar Decibel met vrienden gegaan, maar een groot gedeelte van de dag alleen gestaan bij de remember stage. Zolang de muziek en de sfeer goed is ga je er toch wel in mee en ben je snel vergeten dat dat je "alleen" bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 22:25 

Hardtraxx Veteran

Misschien ben ik een vreemde, maar ik bedoel alleen ook echt ALLEEN. Dan ga ik de hele avond mensen uit de weg... mss beetje vreemd, maar soms is dat echt heerlijk. Een hele avond alleen maar luisteren. Met name vet op een feest waar je de meeste tracks niet kent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 22:29 

Hardtraxx Elite

Techno (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 19:32 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:

nou, hier in sydney is het nu half 5 sochtends..... Ik had het super idee om naar het evenement te gaan, Tuenboy, Dillytek en Vazard als headlinders. Was niet meer alleen gegaan, heb een super toffe nederlandse chick ontmoet en zouden samen heengaan. Van te voren even indrinken natuurlijk en toen met de taxi naar de club. Met nog een biertje voor onderweg. Deze taxi zette ons af voor de club en ik hooide me lege biertje netjes in de prullenbak. Moet zeggen dat ik wel redelijk dronken was, want halve fels wodka op tijdens indrinken.
Maar het nachtleven is in Sudney toch wek beetje anders dan in NL. De beveiligers, (staan 5 voor de deur, voor een eventt van 1000 man). En zij zagen mij dat biertje weggooien *(keurig in de prillenbak), Toen ik naar binnen wouden begonnen de bewakers erover enz eiden dat alcohol op straat niet wordd toegelaten.
Dus..... Oook al is dit het topic voor genietmomentjes, woi toch even mijn frustaratie hier uit en het zeggen haha. Maargoed beetje jammer, maar wss ook wel beetje eigen schuld door de hoeveelheid indrinken in combinatie met het biertje, jammer dat ze hier zo moeilijk over doen.
Had me opzoch wel verheugt op Vazard.... livesetts zo thuis luisteren heeft niet heel erg mijn interesse maar was wel benieuwd naar het live te horen. Nou nu ga ik slapen dikke doeiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 20:18 

Hardtraxx Veteran

Heb je die chick wel nog geneukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 14:51 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ze zonder hem naar binnen is gegaan.
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic