yannickvk schreef:
ben nu toch wel een beetje benieuwd wat hslovah ervan gaat vinden eigenlijk

nou, hier in sydney is het nu half 5 sochtends..... Ik had het super idee om naar het evenement te gaan, Tuenboy, Dillytek en Vazard als headlinders. Was niet meer alleen gegaan, heb een super toffe nederlandse chick ontmoet en zouden samen heengaan. Van te voren even indrinken natuurlijk en toen met de taxi naar de club. Met nog een biertje voor onderweg. Deze taxi zette ons af voor de club en ik hooide me lege biertje netjes in de prullenbak. Moet zeggen dat ik wel redelijk dronken was, want halve fels wodka op tijdens indrinken.
Maar het nachtleven is in Sudney toch wek beetje anders dan in NL. De beveiligers, (staan 5 voor de deur, voor een eventt van 1000 man). En zij zagen mij dat biertje weggooien *(keurig in de prillenbak), Toen ik naar binnen wouden begonnen de bewakers erover enz eiden dat alcohol op straat niet wordd toegelaten.
Dus..... Oook al is dit het topic voor genietmomentjes, woi toch even mijn frustaratie hier uit en het zeggen haha. Maargoed beetje jammer, maar wss ook wel beetje eigen schuld door de hoeveelheid indrinken in combinatie met het biertje, jammer dat ze hier zo moeilijk over doen.
Had me opzoch wel verheugt op Vazard.... livesetts zo thuis luisteren heeft niet heel erg mijn interesse maar was wel benieuwd naar het live te horen. Nou nu ga ik slapen dikke doeiii