Yep. Moest zelf vorig jaar één keer met een ambulance weg, en die rit was toch een keurige €686,79. Je verzekering vergoedt daar uiteraard wel een hoop van.wrote:Misschien een domme vraag, maar anders wel dan?Als iemand me half dood rijdt en vervolgens door rijdt moet ik nog honderden euro's betalen ook als ik een ambulance bel?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Driekwart fles Bacardi (puur) in zeer korte tijd naar binnen gewerktwrote:wat heb je gedaan
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ambulance van Frankfurt naar huis, 5500,- joejoe
"En ze noemen mij ook wel teringhond"
dat is lang geleden
dat is lang geleden
Als je dat niet kan trekken, klinkt dat juist als iets waar je wel een rekening voor hoort te krijgen...wrote:Driekwart fles Bacardi (puur) in zeer korte tijd naar binnen gewerktwrote:wat heb je gedaan
Want iedereen moet veel kunnen zuipen.wrote:Als je dat niet kan trekken, klinkt dat juist als iets waar je wel een rekening voor hoort te krijgen...
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Je kan je ook gewoon gedragen en geen alcohol drinken.
hahaha wat is dit man, ja tochhwrote:pokemon 34 oh oh kepo
View on YouTube
verder is dit terugzien toch wel een genietmomentje voor mij momenteel.
-
RHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2016
- last seen Apr 2017
wrote:Ambulance van Frankfurt naar huis, 5500,- joejoe
Wtf.
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2017
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2017
'wrote:wat lach je?wrote:
over iets met golfkarren...
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Kloptwrote:golfkarren zijn gevaarlijkwrote:wrote:Ambulance van Frankfurt naar huis, 5500,- joejoe![]()
Wtf.
Ik maak hier heel leuk gebruik van, TimothyB en Bas haten mij na al die weken vast welwrote:De Facebookpagina 'Elke dag dezelfde foto van Frans Bauer'.
Dit blijft zo ongekend vet, wat was ik blij dat ik m'n eigen groep verlaten had om hierheen te komen ipv naar de Endshow te kijken
Gvd baal nog steeds dat ik dat laatste half uur naar de main ben gegaan (al was die endshow ook heel vet), had dit toch graag meegemaakt 
Snapchat van Psyko Punkz
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier)
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier)
0:28, melvin raw gespotEn dan vooral vanaf deze kant gefilmd
Ik moest een keer op een feest draaien waar zij ook draaiden, backstage een uur staan ouwehoeren met die Wietse, die ander zijn geen woordwrote:Snapchat van Psyko Punkz![]()
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Alleen dit moment was genieten of de hele set?
Want volgende week draait hij samen met Tuneboy (beide als headliners) hier in Sydney. En ik vroeg mij af, omdat ik bijna niet bekend met Vazard ben, of het de moeite waard is.