Active topics in Off-Topic
Moderators
Genieten bij dat plaatjewrote:wrote:
-
R
- 6 posts member since 2016
- last seen Nov 2016
Een week in manchester met alle Feyenoorders 
Doe de groeten aan Cas.wrote:Een week in manchester met alle Feyenoorders
wrote:Twee dagen in Manchester met alle Feyenoorders
En jou heb ik dan niet gezienwrote:wrote:Twee dagen in Manchester met alle Feyenoorders
Volgens mij heb ik jou wel gezien, maar dat was toen wij er net aankwamen. Toen liep je net terug de menigte in. Daarna heb ik helaas niet meer gezien.wrote:En jou heb ik dan niet gezienik had heel graag nog wat pilskes gevat met je.
Heb je nog stadiontourtjes gedaan dan? en ook naar het voetbalmuseum geweest?wrote:Volgens mij heb ik jou wel gezien, maar dat was toen wij er net aankwamen. Toen liep je net terug de menigte in. Daarna heb ik helaas niet meer gezien.wrote:En jou heb ik dan niet gezienik had heel graag nog wat pilskes gevat met je.
Ben basketbal (Cavaliers vs. 76'ers) aan het kijken, opeens Noisecontrollers - Infinity tijdens de pauze 
Gister naar Dortmund - Monchengladbach geweest, wat een stadion/sfeer
En er lopen ook wel wat aardige spelers rond, tering die voorhoede met Dembele, Reus en Aubameyang 
mag ik vragen wat je heb betaald?wrote:Gister naar Dortmund - Monchengladbach geweest, wat een stadion/sfeerEn er lopen ook wel wat aardige spelers rond, tering die voorhoede met Dembele, Reus en Aubameyang
Geen idee, m'n pa had alles geregeld. Op de tickets zelf stond 37,50 maar hij had het via zo'n reisbureau gedaan (kan ook haast niet anders met competitiewedstrijden).
Nee dat had in inderdaad van iemand al vernomen. Lijkt me erg gaaf om keer mee te makenwrote:Geen idee, m'n pa had alles geregeld. Op de tickets zelf stond 37,50 maar hij had het via zo'n reisbureau gedaan (kan ook haast niet anders met competitiewedstrijden).
Langs het Gelredome rijden en Project One - Luminosity komt voorbij op shuffle. 
De Facebookpagina 'Elke dag dezelfde foto van Frans Bauer'.
[21:00] Lennard95: Melvin raw roepen en de hele rij juichen
[20:58] Chroman: heel de wachtrij: OOOOOOHHHHH!!
[20:58] Chroman: Melvin in de wachtrij: REBELION!!!
[20:58] Chroman: was mooi
[20:56] Spanning Tree: ook jammer dat ik de lompe acties van melvin heb gemist

[20:58] Chroman: heel de wachtrij: OOOOOOHHHHH!!
[20:58] Chroman: Melvin in de wachtrij: REBELION!!!
[20:58] Chroman: was mooi
[20:56] Spanning Tree: ook jammer dat ik de lompe acties van melvin heb gemist
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Kwam er vandaag achter dat je geen rekening van de ambulance krijgt als je niet vervoerd wordt, scheelt me weer een paar honderd euro