Active topics in Off-Topic
Moderators
Vet! Wat heb je er uit gehengeld?wrote:Jep.wrote:karperts neem ik aan?wrote:Terug van weekje vissen in Frankrijk. Weer de mooiste dingen meegemaakt.
vind ik mooiwrote:Deze reactie is mijn genietmomentje van de dag![]()
![]()
wat zou het mooi zijn als een programma als RTL boulevard via je tv straling zou uitzenden waar de kijkers onvruchtbaar van worden......zou de wereld een stuk beter maken
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik heb enkel koud bier uit het water gehengeld, mijn vrienden waren vissen. Ik ga altijd mee voor filmen en verzorgen van de catering.wrote:Vet! Wat heb je er uit gehengeld?wrote:Jep.wrote:
karperts neem ik aan?
Maar was matig weekje, slechts 3 40ers, 3 30ers, 8 20ers, en 3 daaronder, waarvan wel 2 koi's.
Dat voor 12 hengels is gewoon matig, vooral als je buren er 24 vangen op 6 hengels
Kleine recap: View on Instagram
ja je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk! Wel erg vet om te zien, zelf ook wel eens wat opgenomen maar nooit echt wat mee gedaan 
binnenkort ipv ht bbq maar de ht visvakantie 
HT bbq tijdens de HT visvakantiewrote:binnenkort ipv ht bbq maar de ht visvakantie
dat ook ja :owrote:HT bbq tijdens de HT visvakantiewrote:binnenkort ipv ht bbq maar de ht visvakantie
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Moet je doen is gaaf, door de vangsten dit keer niet veel kunnen filmen. Dus veel nonsens gefilmdwrote:ja je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk! Wel erg vet om te zien, zelf ook wel eens wat opgenomen maar nooit echt wat mee gedaan
MAZZEEEEEELTVwrote:Moet je doen is gaaf, door de vangsten dit keer niet veel kunnen filmen. Dus veel nonsens gefilmdwrote:ja je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk! Wel erg vet om te zien, zelf ook wel eens wat opgenomen maar nooit echt wat mee gedaan
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Eindelijk de flikkerse bende online
View on YouTube
HEUUUUJJ IK GA OOK NAAR FLUME HEUUUUUUUUUUUUUU
Netjes netjeswrote:Eindelijk de flikkerse bende onlineView on YouTube
KSHMR album geluisterd, best dik jawrote:Nieuwe albums van Kygo en KSHMR