Goed bezig 
Wat een ongelofelijk ruige baan trouwens, de tering
vet!
haha weilandjes he, elke manche sloegen er wel auto's over de kopwrote:Goed bezig
Hier heb je ook veel cross, maar daar onderhouden ze de baan zodat er niet veel kuilen in zittenwrote:haha weilandjes he, elke manche sloegen er wel auto's over de kopwrote:Goed bezig
Vet! even snel wat rond gekekenwrote:Ja friesland is helemaal mooi werk! Ga vandaag of morgen alle beelden samenvoegen tot wat moois (hoop ik). Net als vorig jaar weer 2 camera's![]()
View on YouTube zoiets, heb er nog meer op m'n kanaal staan
Harde baan inderdaad, gekkenwerk met die vrije standaards en die bultjes aan de binnenkant van de bochtwrote:Vet! even snel wat rond gekekenwrote:Ja friesland is helemaal mooi werk! Ga vandaag of morgen alle beelden samenvoegen tot wat moois (hoop ik). Net als vorig jaar weer 2 camera's![]()
View on YouTube zoiets, heb er nog meer op m'n kanaal staan
Ik woon vlakbij (4/5km) deze baan: View on YouTube
Fucking vet idd.wrote:Setje van Black Sun Empire gisteren
Oh lol een maat van mij was 3e geworden
Mega vet was dit idd!wrote:Setje van Black Sun Empire gisteren
karperts neem ik aan?wrote:Terug van weekje vissen in Frankrijk. Weer de mooiste dingen meegemaakt.
wrote:Worden een paar mooie filmpjes gemaakt zaterdag op Fantasy

Maar thuis heb ik niks te filmenwrote:wrote:Worden een paar mooie filmpjes gemaakt zaterdag op Fantasy
Ooh, geef de camera maar aan mij dan. Genoeg te filmen.wrote:Maar thuis heb ik niks te filmen
Jep.wrote:karperts neem ik aan?wrote:Terug van weekje vissen in Frankrijk. Weer de mooiste dingen meegemaakt.