Hahahah gvd
EDIT:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6776979 ... leine.html
Hahahah gvd
Inderaad, erg vet! Hoop dat MW2 en MW3 ook z.s.m uitkomen!wrote:Black ops 1 op de xbox one
Ben bang dat we daar nog lang op moeten wachtenwrote:Inderaad, erg vet! Hoop dat MW2 en MW3 ook z.s.m uitkomen!wrote:Black ops 1 op de xbox one
heb dat spel vorige maand weggegevenwrote:Black ops 1 op de xbox one
Ben dit sinds twee weken ook weer gaan spelen. Alleen dan op de Xbox 360. Niemand van m'n vrienden vond deze echt leuk maar ik was er zo ontiegelijk goed inwrote:Black ops 1 op de xbox one
Mooie tijden waren dat jawrote:Door wat rond te lezen op het forum er achter komen dat we vroeger onderschriften hadden.
Pff wat ben ik inactief de laatste jaren. Wel genieten om terug te kijken wat me laatste onderschrift was.
Az Bekerwinnaar 2013wrote:Door wat rond te lezen op het forum er achter komen dat we vroeger onderschriften hadden.
Pff wat ben ik inactief de laatste jaren. Wel genieten om terug te kijken wat me laatste onderschrift was.
wrote:Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst?
Jeetjewrote:Stuur je wel even een ansichtkaart, Tharec? Vergeet de (post)zegels niet!
Dit was zo ontzettend mooi hewrote:wrote:Hans Zimmer
Mooiste wat ik in mn leven gezien hebwrote:Dit was zo ontzettend mooi hewrote:wrote:Hans Zimmer
Welk festival dan?wrote:Eerste festival boeking en meteen een vrij grote.