Hij heeft pas de bloemetjes nog buiten gezet..wrote:Misschien een keer je huis uit komenwrote:Dat is wel nice jawrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettigmaar hoeveel mb/gb verbruik je normaal z'n beetje in de maand?
Ik heb 500 mb per/m waar ik er ongeveer tussen de 50 en de 200 aan op maak.
Verbruik de laatste tijd wel snel 20 gb of soms zelfs nog iets meer aan wifi in de maand.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
S
Ik gebruik mijn telefoon maar heel weinig buitenshuis omdat ik geen aso ben die de hele tijd op zijn telefoon gaat zitten te kijken als ik met mensen uit benwrote:Misschien een keer je huis uit komenwrote:Dat is wel nice jawrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettigmaar hoeveel mb/gb verbruik je normaal z'n beetje in de maand?
Ik heb 500 mb per/m waar ik er ongeveer tussen de 50 en de 200 aan op maak.
Verbruik de laatste tijd wel snel 20 gb of soms zelfs nog iets meer aan wifi in de maand.
Ik verbruik ook nauwelijks MB's, op de fiets ga ik niet op m'n telefoon kijken, en overal waar ik kom is wifi; vrienden, werk. school, heel soms in de trein. Op feesten en op stap vaak niet maar daar ga ik niet de hele tijd naar mn telefoon kijken.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Die Delete VIP teaser, vooral vanaf 00:39 
Ik heb ook die verdubbeling van Tele2, kan hem ook wel gebruiken lol. Ik heb 1,5 GB en ik verbruik er per maand zo'n 8/9 
Eerste 7,5 studiepunten behaald 
Dit tegenkomen http://www.thicesantoro.com/ 
2 qlimax en een defqon dvd vinden in een kast
-
K
Geweldigwrote:Deze docu weer gevonden
Net met een virtual-reality bril op school in een virtuele achtbaan geweest. In mijn eentje voor de klas helemaal lopen trippen 
wrote:Net met een virtual-reality bril op school in een virtuele achtbaan geweest. In mijn eentje voor de klas helemaal lopen trippen
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Net een mailtje gehad:
Hi All Access member,
Je naam staat vermeld op de gastenlijst van de 10 Years Noisecontrollers documentary premiere dat gehouden wordt op 25 Nov 2015.
Vet! Had ook meegedaan, maar helaas buiten de boot gevallen!
Tele2 reclame, vind hem wel wat hebben.
Maar ik denk dat die teveel op de televisie zal komen waardoor ik hem ga haten.
Ik zie hem net voor het eerst, wat een verschrikking zeg...wrote:Tele2 reclame, vind hem wel wat hebben.