Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
View on SoundCloud
De aflevering na Qlimax 2011, voor mij een set met toch al weer veel vergeten platen (Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix) bijvoorbeeld)
De aflevering na Qlimax 2011, voor mij een set met toch al weer veel vergeten platen (Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix) bijvoorbeeld)
Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven

-
K
Je wordt eindelijk ontmaagd met carnaval?wrote:Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven![]()
-
S
wrote:Je wordt eindelijk ontmaagd met carnaval?wrote:Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven![]()
Maar vertel Paul
Hard Bass afsluiten. 3 The Hard Way kon toch niet.wrote:Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven![]()
Is tegenwoordig in januariwrote:Hard Bass afsluiten. 3 The Hard Way kon toch niet.wrote:Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven![]()
Hardbass is alleen in januariwrote:Hard Bass afsluiten. 3 The Hard Way kon toch niet.wrote:Gister te horen gekregen dat een zaterdag nacht in februari de mooiste avond gaat worden van het jaar, misschien wel me leven![]()
Ow dan bedoelde ik januari 
Last edited by Paultheone on , edited 1 time in total.
Ik denk dat ik het weet. 
En als het dat echt is dan ga ik heel heel heel blij zijn.

En als het dat echt is dan ga ik heel heel heel blij zijn.
Verrek, inderdaad.wrote: Is tegenwoordig in januari
Nou dan kan 3 The Hard Way toch wel...
Voor de mensen die het nog wilde weten:
XQ B-Front.
XQ B-Front.
Maar die is ook in januariwrote:Voor de mensen die het nog wilde weten:
XQ B-Front.
Ja foutje van mijn kantwrote:Maar die is ook in januariwrote:Voor de mensen die het nog wilde weten:
XQ B-Front.
Als je nou gewoon meteen januari had gezegd, had ik het meteen geweten... beetje jammer ditwrote:Ja foutje van mijn kant
Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettig 
Altijd fijn, eerder dit jaar van T-Mobile ook extra gb p/m gehadwrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettig
-
S
Dat is wel nice jawrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettig
Ik heb 500 mb per/m waar ik er ongeveer tussen de 50 en de 200 aan op maak
Verbruik de laatste tijd wel snel 20 gb of soms zelfs nog iets meer aan wifi in de maand.
Gebruik normaal tussen de 500 en 750 MB van de GB die ik heb. Denk dat ik nu ik die extra GB heb gewoon wat vaker spotify of YouTube aanslinger als ik in de trein zit. Probeerde eerst vaak gifjes en filmpjes te vermeiden wanneer ik niet op wifi zat maar dat hoeft nu niet meer 
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
ik ookwrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettig
Misschien een keer je huis uit komenwrote:Dat is wel nice jawrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettigmaar hoeveel mb/gb verbruik je normaal z'n beetje in de maand?
Ik heb 500 mb per/m waar ik er ongeveer tussen de 50 en de 200 aan op maak.
Verbruik de laatste tijd wel snel 20 gb of soms zelfs nog iets meer aan wifi in de maand.
Jeetje wat aanvallend zeg.wrote:Misschien een keer je huis uit komenwrote:Dat is wel nice jawrote:Tele2 heeft zonder extra kosten m'n databundel verdubbeld. Kan niet zeggen dat ik het echt nodig had, maar de gratis extra Gb per maand is erg prettigmaar hoeveel mb/gb verbruik je normaal z'n beetje in de maand?
Ik heb 500 mb per/m waar ik er ongeveer tussen de 50 en de 200 aan op maak.