Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:M'n fiets in Leiden stond al paar weken buiten en er zitten dus scheuren in het zadel. Leek het zadel gewoon droog maar ging ik er opzitten en had ik opeens een natte anus van het water in die scheuren. Helemaal kut.
Dus jij vindt het lekker om een natte anus te hebben? Gekke man.
nee hij lacht je gewoon uit omdat je een mongool bent xx
Waarom staat dit in het genietmomentjes topic?wrote:wrote:M'n fiets in Leiden stond al paar weken buiten en er zitten dus scheuren in het zadel. Leek het zadel gewoon droog maar ging ik er opzitten en had ik opeens een natte anus van het water in die scheuren. Helemaal kut.![]()
![]()
Edit: grapje
Dat joey op deze manier een natte anus heeft, kan ik ook wel om lachen 
Wat toch wel echt 1 van dé hoogtepunten van het jaar is voor mij, is dat ik eindelijk mijn grote held Michel Pollen heb ontmoet en met hem uiteraard op de foto sta. Zeer boeiend gesprek nog met hem gehad tijdens de documentaire avond bij Noisecontrollers.
Waar is die foto dan?wrote:Wat toch wel echt 1 van dé hoogtepunten van het jaar is voor mij, is dat ik eindelijk mijn grote held Michel Pollen heb ontmoet en met hem uiteraard op de foto sta. Zeer boeiend gesprek nog met hem gehad tijdens de documentaire avond bij Noisecontrollers.
Mijn excuses, het is nog vroeg. Ik had moeten weten dat impliceren niet aan ht'ers bestemd is...wrote:Ik denk op zijn telefoon.
Ja ik ga die foto toch niet online zetten joh
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Weekend
Valt niet veel op te zien, hij staat er alleen op. Pollen is en blijft een ghost producer he.wrote: Waar is die foto dan?
Soooowww da's inderdaad een prima genietmoment.wrote:Pizza als ontbijt.
wrote:Valt niet veel op te zien, hij staat er alleen op. Pollen is en blijft een ghost producer he.wrote: Waar is die foto dan?
-
B
Ditwrote:Delete zijn set op bass protocol
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Hoezo?wrote:YIFY is terug![]()
daarom en nee is geen lid van hierwrote:Hoezo?wrote:YIFY is terug![]()
Ik heb Nooit problemen gehad dat het weg was?
wrote:Ditwrote:Delete zijn set op bass protocolwat een held