Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Geslaagd voor rijbewijs B 
Holy shit, dit was gaafwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6693572/934c6259/fan_maakt_vette_breaking_bad_edit.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
l
Jesse
Die muziek eronder maakt het gewoon perfect
Laatste van de 3 tentamens van dit blok gehad. Twee keer een 7,7 en voor de laatste een 6. 15 studiepunten binnen, ik ben blij.
Mijn PC van mijn werk aan het opschonen omdat ik een nieuwe krijg (bestanden van belang overzetten naar een Cloud)
en dan dit tegen komen:
Snitchkickerz presents Tha Remuxxx Album
en dan dit tegen komen:
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Mijn PC van mijn werk aan het opschonen omdat ik een nieuwe krijg (bestanden van belang overzetten naar een Cloud)
en dan dit tegen komen:
Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk 
wrote:Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk
Hahahhaawrote:Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk
Had jij die vuurwerkfontein neergezet of was jij iemand anders?
Ben je er ook met de Kerst want dan kan je mogelijk mij weer bedienen
En hij vond je nog goed ook!wrote:Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk
Ik probeer die vuurwerkfonteinen zoveel mogelijk te boycotten, dus nee ik was het niet,wrote:Hahahhaawrote:Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk![]()
![]()
Had jij die vuurwerkfontein neergezet of was jij iemand anders?
Ben je er ook met de Kerst want dan kan je mogelijk mij weer bedienen
Ik ga zelf met de familie daar met kerst eten, en nee, we gaan niet meeten, want weet hoe dat afloopt. #freeNorther66
Ik vroeg niet eens om te meetenwrote: Ik probeer die vuurwerkfonteinen zoveel mogelijk te boycotten, dus nee ik was het niet,![]()
Ik ga zelf met de familie daar met kerst eten, en nee, we gaan niet meeten, want weet hoe dat afloopt. #freeNorther66
Maar wel raar dit, nou ben slapen doei.
ik kwam net dat hardstyle bitches topic tegen

Even de bestanden op mn pc ordenen, open ik een excel ding. Zijn het de resultaten van een enquête die ik hier dik een half jaar terug gedaan heb.
Dat was nog eens journalistiek verantwoord.
Gebruik je social media?
- Ik gebruik alleen drugs 50%
Niveau
Ik ga solliciteren bij De Telegraaf.
Gebruik je social media?
- Ik gebruik alleen drugs 50%
Niveau