Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6693572 ... d_edit.htm

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: l
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Geslaagd voor rijbewijs B :)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6693572/934c6259/fan_maakt_vette_breaking_bad_edit.htm

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: l


Holy shit, dit was gaaf :worship: :worship:
Jesse :cry: :cry:

Die muziek eronder maakt het gewoon perfect
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Geslaagd voor rijbewijs B :)


Gefeliciteerd :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste van de 3 tentamens van dit blok gehad. Twee keer een 7,7 en voor de laatste een 6. 15 studiepunten binnen, ik ben blij.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn PC van mijn werk aan het opschonen omdat ik een nieuwe krijg (bestanden van belang overzetten naar een Cloud)
en dan dit tegen komen:

Snitchkickerz presents Tha Remuxxx Album xd
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Mijn PC van mijn werk aan het opschonen omdat ik een nieuwe krijg (bestanden van belang overzetten naar een Cloud)
en dan dit tegen komen:

Snitchkickerz presents Tha Remuxxx Album xd



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 06 nov 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Genieten. :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The One Man Army.
Bericht Geplaatst op 08 nov 2015 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 08 nov 2015 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck the Noisecontrollers live :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was geniaal :worship:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Fuck the Noisecontrollers live :yay: :clap:

Dit :worship:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk :loving:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk :loving:


:worship: wat een held
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk :loving:


Hahahhaa :lol: :D
Had jij die vuurwerkfontein neergezet of was jij iemand anders?
Ben je er ook met de Kerst want dan kan je mogelijk mij weer bedienen xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk :loving:

En hij vond je nog goed ook!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Stefann4 schreef:
Sain7 mogen bedienen in het restaurant waar ik werk :loving:


Hahahhaa :lol: :D
Had jij die vuurwerkfontein neergezet of was jij iemand anders?
Ben je er ook met de Kerst want dan kan je mogelijk mij weer bedienen xd


Ik probeer die vuurwerkfonteinen zoveel mogelijk te boycotten, dus nee ik was het niet, :lol:
Ik ga zelf met de familie daar met kerst eten, en nee, we gaan niet meeten, want weet hoe dat afloopt. #freeNorther66
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Ik probeer die vuurwerkfonteinen zoveel mogelijk te boycotten, dus nee ik was het niet, :lol:
Ik ga zelf met de familie daar met kerst eten, en nee, we gaan niet meeten, want weet hoe dat afloopt. #freeNorther66


Ik vroeg niet eens om te meeten :cry:
Maar wel raar dit, nou ben slapen doei.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stervormige pepermuntjes. Allemachtig wat fijn.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
#freeNorther66


:surrender: :surrender:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 20:43 
 

ik kwam net dat hardstyle bitches topic tegen :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de bestanden op mn pc ordenen, open ik een excel ding. Zijn het de resultaten van een enquête die ik hier dik een half jaar terug gedaan heb. :lol: Dat was nog eens journalistiek verantwoord. :lol:

Gebruik je social media?

- Ik gebruik alleen drugs 50%

Niveau :lol: Ik ga solliciteren bij De Telegraaf.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die enquête was leuk, heb die toen ook nog ingevuld. Leuke dingen.
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic