Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd, wat een sfeer.

Daar heb ik al die spierpijn, pijnlijke wijsvinger, schorre keel en blauwe plekken wel voor over, man wat een dag!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geniet ook ja van al die ajacieden nu op social media :lol:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat een wedstrijd, wat een sfeer.

Daar heb ik al die spierpijn, pijnlijke wijsvinger, schorre keel en blauwe plekken wel voor over, man wat een dag!

Hoe ver kun je nu een aansteker het veld op gooien?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Amsterdammers die een partij huilie doen, héérlijk :D . Eindelijk weer eens een fysieke Klassieker vol strijd gezien, zoals je ze het liefste hebt.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
MelvinFR schreef:
Wat een wedstrijd, wat een sfeer.

Daar heb ik al die spierpijn, pijnlijke wijsvinger, schorre keel en blauwe plekken wel voor over, man wat een dag!

Hoe ver kun je nu een aansteker het veld op gooien?


Vraag het aan Jasper.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Al die Amsterdammers die een partij huilie doen, héérlijk :D . Eindelijk weer eens een fysieke Klassieker vol strijd gezien, zoals je ze het liefste hebt.


niet allemaal :list:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
MelvinFR schreef:
Wat een wedstrijd, wat een sfeer.

Daar heb ik al die spierpijn, pijnlijke wijsvinger, schorre keel en blauwe plekken wel voor over, man wat een dag!

Hoe ver kun je nu een aansteker het veld op gooien?


Vraag het aan Jasper.

Beter had je 'm op Veltman z'n knar gekegeld.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zal er niet meer woorden aan vuil maken dan nodig is. Wedstrijd zat zeker genoeg strijd is, maar goed voetbal was het niet. Eerste helft Ajax beter, tweede helft was voor Feyenoord die dan héél gelukkig wint, maar gefeliciteerd.

Oja wel genoten van Tete :cool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Feyenoord kegelt Ajax helemaal van het Veltman :lol:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al zo'n vermoeden, maar m'n baas denkt dat ik 18/19 ben (supermarkt). Vandaar dat ik m'n baan nog heb zeker :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik had al zo'n vermoeden, maar m'n baas denkt dat ik 18/19 ben (supermarkt). Vandaar dat ik m'n baan nog heb zeker :P

Haha, ik heb ook lang volgehouden dat ik nog geen 18 was, zodat ik geen sluitdienst hoefde te draaien. xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2015 21:59 
 

chas1n schreef:
Al die Amsterdammers die een partij huilie doen, héérlijk :D . Eindelijk weer eens een fysieke Klassieker vol strijd gezien, zoals je ze het liefste hebt.

Wat een slechte verliezers zijn het ook he :lol:
Bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:12 
 

Gamen op een scherm van 49" :love:
Bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas op dat je ogen niet vierkant worden
Bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:59 
 

Dat moet we indd niet hebben
Bericht Geplaatst op 31 okt 2015 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lush Life op de radio :x
Bericht Geplaatst op 01 nov 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karma is een bitch :lol:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 22:38 
 

Johan Derksen :lol: :loh: :lol:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En Maxime Hartman
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 03:31 
 
Hardtraxxer

Mist
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik mag eten als ik echt vet veel honger heb :cool:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste tentamen gehaald met een 7,7. Heerlijk begin van de tentamens van deze week. :D
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.upcoming.nl/spacyfiek/14926/ ... ijn-muziek
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 party bussen naar uitwedstrijden deze maand :D
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen 12:15 m'n tentamens voorbij :$
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic