Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik was er! Erg mooi allemaal. Nogmaals gefeliciteerd 
-
B
Foto's?
Ja het is zonde dat er van de 17 (?) races eigenlijk maar een stuk of 5 echt nice zijn en er helaas ook veel doodsaaie races tussen zitten.wrote:Inderdaad, geweldige race, sowieso de leukste van het jaar. Als elke race nou zo was, zou er een veel groter publiek voor zijn, zeker in Nederland nu Max het zo goed doet.wrote:Formule 1 race van vandaag, Verstappen ook weer geweldig bezig. Wat een baas.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6686408 ... rash_.htmlwrote:Ja het is zonde dat er van de 17 (?) races eigenlijk maar een stuk of 5 echt nice zijn en er helaas ook veel doodsaaie races tussen zitten.wrote:Inderdaad, geweldige race, sowieso de leukste van het jaar. Als elke race nou zo was, zou er een veel groter publiek voor zijn, zeker in Nederland nu Max het zo goed doet.wrote:Formule 1 race van vandaag, Verstappen ook weer geweldig bezig. Wat een baas.
Best interessant ^.
Gefeliciteerd met je huwelijk Sandervanbruggen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Schattig.wrote:Burgelijke status: gehuwd
Gefeliciteerd man!
Moet er nog steeds hartelijk om lachen, wist niet wat ik las toenwrote:https://hardtraxx.com/off-topic/irritatiemomentjes-t11578-15400.html#p1111223
Dit komt weer eens ter sprake in de shout
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Truffel pepernoten.
-
S
wrote:Chocolade pepernoten.
Ohja en nog bedankt iedereen
Ff terugkomend op dit, kwam net dit filmpje tegen, de strijd tussen Max Verstappen en 4-voudig wereldkampioen Sebastian Vettel afgelopen weekend (eerder in de race, niet die op het einde), vanaf de on-board footage van Kimi Raikkonen die erachter reed. Vooral als je erbij in het achterhoofd houdt dat zowel Vettel als Kimi in een betere auto rijden dan Max, zijn deze beelden al een genietmomentje an sich.wrote:Ik heb niks met Formule 1, maar is hij toekomstig wereldkampioen Formule 1?
Het gaat het hele filmpje door trouwens, niet te vroeg wegklikken
Heerlijk filmpje!
Hoe hij sommige bochten pakt en het lef die hij heeft door de wagen er af en toe gewoon voor te gooien en overal tussendoor probeert te glippen, heerlijk!
Hoe hij sommige bochten pakt en het lef die hij heeft door de wagen er af en toe gewoon voor te gooien en overal tussendoor probeert te glippen, heerlijk!
Zit in ons Nederlands bloed. http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... -nederland
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Vanavond als Ajax Feyenoord klop heeft gegeven!
Daar ben ik nog niet zo zeker vanwrote:Vanavond als Ajax Feyenoord klop heeft gegeven!
Die wou ik dus halen vanmiddag, waren ze op.wrote:Chocolade pepernoten.
Neilio's set van Q-Base net optijd aangezet voordat ze verwijderd werden 
dat hij ook echt lang naast vettel blijft rijden op de lange stukken met de wagen half langs de baan en hem er gewoon naast gooit in bochten, baasje is et wel.wrote:Ff terugkomend op dit, kwam net dit filmpje tegen, de strijd tussen Max Verstappen en 4-voudig wereldkampioen Sebastian Vettel afgelopen weekend (eerder in de race, niet die op het einde), vanaf de on-board footage van Kimi Raikkonen die erachter reed. Vooral als je erbij in het achterhoofd houdt dat zowel Vettel als Kimi in een betere auto rijden dan Max, zijn deze beelden al een genietmomentje an sich.wrote:Ik heb niks met Formule 1, maar is hij toekomstig wereldkampioen Formule 1?
Het gaat het hele filmpje door trouwens, niet te vroeg wegklikken
-
B
wrote:Vanavond als Ajax Feyenoord klop heeft gegeven!