Active topics in Off-Topic
Moderators
Het terugkijken van de endshow van Defqon van vorig jaar. Krijg elke keer weer tranen in m'n ogen, zo mooi vond ik het. Nog maar 3 weken en dan mogen we eindelijk weer, zit al 11 maanden te wachten..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Herkenbaar, vooral tijdens Lost In Paradisewrote:Het terugkijken van de endshow van Defqon van vorig jaar. Krijg elke keer weer tranen in m'n ogen, zo mooi vond ik het. Nog maar 3 weken en dan mogen we eindelijk weer, zit al 11 maanden te wachten..
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vandaag m'n vriendin eindelijk weer zien nadat ze 4 maand in Kaapstad is geweest 
idd bij mij kwam ze vorige week nog langswrote:Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Godverdomme jongenswrote:idd bij mij kwam ze vorige week nog langswrote:Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??
Oh jij had echt een andere reactie verwacht Marijnwrote:Godverdomme jongenswrote:idd bij mij kwam ze vorige week nog langswrote:Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??
Dit weer, (koud) bier en vakantie.
Nooit geweten dat Alesso dit soort muziek ook maakte, ziek
View on YouTube
View on YouTube
Sowieso een tof album, niet alles is m'n ding, maar wel veel variatie en een paar erg sterke nummers
View on YouTube
View on YouTube
Sowieso een tof album, niet alles is m'n ding, maar wel veel variatie en een paar erg sterke nummers
-
B
Heel die setwrote:Delete die zn set afsluit met butterfly vip
Klopt ja, maar voor mij als ophidian fanboy was dat echt de kers op de overheerlijke taart die afsluiterwrote:Heel die setwrote:Delete die zn set afsluit met butterfly vip
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Eventjes 500 gr vers gebakken kibbeling met knoflooksaus eten 
the witcher 3
blijft elke keer genieten als je door die wereld loop 
View on Facebook
Dat dit zomaar kan in ons landje. Geweldig om te zien.
Dat dit zomaar kan in ons landje. Geweldig om te zien.