Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Goddomme wat is dit fijn :love: oude Acid
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het terugkijken van de endshow van Defqon van vorig jaar. Krijg elke keer weer tranen in m'n ogen, zo mooi vond ik het. Nog maar 3 weken en dan mogen we eindelijk weer, zit al 11 maanden te wachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Het terugkijken van de endshow van Defqon van vorig jaar. Krijg elke keer weer tranen in m'n ogen, zo mooi vond ik het. Nog maar 3 weken en dan mogen we eindelijk weer, zit al 11 maanden te wachten..

Herkenbaar, vooral tijdens Lost In Paradise :loving: Nu eigenlijk al een nostalgisch moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 10:06 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag m'n vriendin eindelijk weer zien nadat ze 4 maand in Kaapstad is geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??


idd bij mij kwam ze vorige week nog langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NEUKEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
NEUKEN

LEKKER MAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
TiMOTHYb schreef:
Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??


idd bij mij kwam ze vorige week nog langs

Godverdomme jongens :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
AniThing schreef:
TiMOTHYb schreef:
Huh? Ik heb d'r net nog gezien hoor??


idd bij mij kwam ze vorige week nog langs

Godverdomme jongens :mad:


Oh jij had echt een andere reactie verwacht Marijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weer, (koud) bier en vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zimmersion nog steeds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit geweten dat Alesso dit soort muziek ook maakte, ziek :surrender:





Sowieso een tof album, niet alles is m'n ding, maar wel veel variatie en een paar erg sterke nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Galantis album. Wat een helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete die zn set afsluit met butterfly vip :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 04:35 
 

Norther66 schreef:
Delete die zn set afsluit met butterfly vip :loving:

Heel die set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Norther66 schreef:
Delete die zn set afsluit met butterfly vip :loving:

Heel die set :loving:


Klopt ja, maar voor mij als ophidian fanboy was dat echt de kers op de overheerlijke taart die afsluiter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 14:36 
 
Hardtraxx Elite



:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventjes 500 gr vers gebakken kibbeling met knoflooksaus eten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the witcher 3 :worship: :worship: blijft elke keer genieten als je door die wereld loop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/dumpertnl/vide ... 933262377/
Dat dit zomaar kan in ons landje. Geweldig om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tentamen 1 van de 5 gehaald met een 7,3. Nog 4 te gaan dus.
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic