Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Net het hele Shock and Awe album geluisterd, en daarna The Pitcher - Just An Unfinished Demo, I Found On An Old Harddisk, I Forgot About:

https://www.youtube.com/watch?t=285&v=JJDwI3Ubmek
@ 04:48

Heerlijke plaat, toch zonde dat ie niet op het album is gekomen want dat was echt de topper van het album geweest :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Na 2 weken gedoe om zelf mn laptop te repareren i.t.v. een duur reparatie bedrijf, uiteindelijk gelukt. Nieuwe Windows er op en alles. Ding is weer supersnel en alle bugs zijn weg. :D

Alleen alles installeren is weer een gedoe. En alles is nu in het Engels. Maar so be it.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Broken Balance wrote:Na 2 weken gedoe om zelf mn laptop te repareren i.t.v. een duur reparatie bedrijf, uiteindelijk gelukt. Nieuwe Windows er op en alles. Ding is weer supersnel en alle bugs zijn weg. :D

Alleen alles installeren is weer een gedoe. En alles is nu in het Engels. Maar so be it.
Op computervlak: Engels > andere talen.
Als je problemen hebt of dergelijke is het veel makkelijker om iets nuttig te vinden via Google dan dat je het in het Nederlands zoekt of moet vertalen.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Spa fruit Lemon Cactus :loving:
S
tacoboy26 wrote:Spa fruit Lemon Cactus :loving:
Ja die is lekker he :D
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
The Sickest Squad - Minimal is criminal gister op Fantasy Island.
Heerlijk rustig, alle ruimte en iedereen die er wel was schreeuwde heerlijk mee :D :D :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Het terugluisteren van deze set De Tijdmachine Weekender | Vrijdag | Crypsis
:loving:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Terugkijken op de dag. Begon vreselijk depri, toen in de middag kwam ik in een lekkere flow en nu heb ik een zieke oldschool lo-fi Breakbeat track geproduceert, in een alternatief tijdschema ook nog eens. En het is naar mijn idee mijn beste productie tot nu toe. Helemaal blij :yay:

Soms zijn die oude rave stabs, hoovers en herhalende Amen break patronen zo heerlijk he :loving:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
chicken wrote:View on YouTube
Teaser van de nieuwe need for speed. Underground stijltje :love: :love: :love: :love:
Moet denken aan een Underground, Most Wanted (Voor Politie) en beetje Carbon thema.
Geinsteresseerd :D
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
Vakantie :)
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Laatste examen gehad, nu vakantie als alles goed is gegaan :yay:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Lekker zonnetje schijnt er nu :) misschien zo ff stukkie lopen langs de boulevard
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
View on YouTube xd xd xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Paul Elstak & Neophyte & Panic @ Thunderdome 2003
E
Ophidian :loving:
Hardtraxx Veteran
En-er-gy wrote:Ophidian :loving:

:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Phuture Noize en Prefix & Density die mij weer opnieuw verliefd laten worden op Hardstyle. Was even vergeten dat Hardstyle zoveel sfeer, drive en lekkere kicks kon hebben. :loving:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Het shirt wat een maat van me ontworpen heeft is vandaag opgenomen in de webshop van Theracords. Was toch wel even trots. :yes:
Hardtraxx Veteran
J oey wrote:Het shirt wat een maat van me ontworpen heeft is vandaag opgenomen in de webshop van Theracords. Was toch wel even trots. :yes:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Vandaag eindelijk uitslag gekregen van mijn Nederlands examen (7). Nu kan ik eindelijk mijn portfolio inleveren, na bijna 5 jaar klaar met school :D
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Alle ontwikkelingen bij Heracles. Verbouwing van het stadion en een nieuw logo. :thumbsup:
B
Jurheinen wrote:Vandaag eindelijk uitslag gekregen van mijn Nederlands examen (7). Nu kan ik eindelijk mijn portfolio inleveren, na bijna 5 jaar klaar met school :D
Gefeliciteerd! :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Gister mailtje gekregen dat ik door de decentrale selectie van mijn HBO-opleiding ben gekomen en dus ben aangenomen :D
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Weekend! In de trein naar huis, B-Frontliner setje op van Hard Bass, kijk uit het raam. Net op het moment dat World Outside draait, zie ik in de verte het Gelredome. Heerlijke flashback :loving: