En Cruelty die nog nooit van Dire Straits gehoord had
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bovenstaande
.
8 dagen geleden de One+ One besteld, binnen 3 dagen in huis
Geweldige telefoon voor een hele goede prijs maar 2 dagen na het bestellen ging hij in de sale
Gisteren een mail ontvangen van One+ dat de mensen die de afgelopen 15 dagen de telefoon hebben besteld het verschil automatisch terug krijgen
Wat een service!!
Geweldige telefoon voor een hele goede prijs maar 2 dagen na het bestellen ging hij in de sale
Gisteren een mail ontvangen van One+ dat de mensen die de afgelopen 15 dagen de telefoon hebben besteld het verschil automatisch terug krijgen
Wat een service!!
Dire Straits en Mark Knopfler altijd +oneindig.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Welkom bij de club!wrote:8 dagen geleden de One+ One besteld, binnen 3 dagen in huis![]()
Geweldige telefoon voor een hele goede prijs maar 2 dagen na het bestellen ging hij in de sale![]()
Gisteren een mail ontvangen van One+ dat de mensen die de afgelopen 15 dagen de telefoon hebben besteld het verschil automatisch terug krijgen![]()
Wat een service!!
Eenswrote:Dire Straits en Mark Knopfler altijd +oneindig.
Walk of Life, Sultans of Swing, Money For Nothing, Tunnel of Love, Telegraph Road enzovoorts
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat album met Sultans of swing, Monkey for nothing en Walk of life zijn super dik om in wav of flac op een goed systeem te beluisteren. Weinig muziek tegenwoordig die bij zo'n goede geluidskwaliteit in de buurt komtwrote:Eenswrote:Dire Straits en Mark Knopfler altijd +oneindig.
Walk of Life, Sultans of Swing, Money For Nothing, Tunnel of Love, Telegraph Road enzovoortsVan Knopfler solo ken ik niet heel veel, vind What It Is wel heel lekker.
View on YouTube
Doet me hieraan denken, ook een prachtig nummer.
over genieten gesproken;
View on SoundCloud
Doet me hieraan denken, ook een prachtig nummer.
over genieten gesproken;
View on SoundCloud
Ja heerlijk nummer, maar Brothers In Arms is 1000x mooier.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
View on YouTube
Helemaal stuk gegaan vandaag in de les door dit.
Gruwelijk slecht, daardoor dus ook gruwelijke lachwekkend.
Helemaal stuk gegaan vandaag in de les door dit.
Gruwelijk slecht, daardoor dus ook gruwelijke lachwekkend.
tu tudududu tu tuduuu..
RENG KEDE DE-DENG DENKE DENG

Cuz im the Host of Disaster, Master of shock AH
View on YouTube
Meest geile set ooit en had zin om gifje te maken wouk even kwijt doei
RENG KEDE DE-DENG DENKE DENG

Cuz im the Host of Disaster, Master of shock AH
View on YouTube
Meest geile set ooit en had zin om gifje te maken wouk even kwijt doei
Ja jordi, hont, nu heb je precies een gifje gemaakt van het stukje dat ook in de clip van Luna - Mindspace zit. Dus nu heb ik door dat gifje meteen Mindspace in mn hooft. Hont.
Net vroeg er iemand de weg, ik wees de weg, en werd niet van m'n fiets geduwd. 
Prison break helemaal gezien nu, wat een heerlijke serie zeg.
Het gesprek tussen een aantal HT leden en N-Vitral
Vond dit vooral bijzonder leuk om te lezen: N-Vitral: ''Zo geven jullie mij en mijn collega's een concreet klankbord en krijgen we een beeld van wat er speelt en waar we rekening mee zouden kunnen houden (want veel artiesten volgen/lezen dit forum). Erg gezond voor de toekomst van onze scene.''
Vond dit vooral bijzonder leuk om te lezen: N-Vitral: ''Zo geven jullie mij en mijn collega's een concreet klankbord en krijgen we een beeld van wat er speelt en waar we rekening mee zouden kunnen houden (want veel artiesten volgen/lezen dit forum). Erg gezond voor de toekomst van onze scene.''
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Geslaagd voor VWO

Last edited by Rawbin on , edited 1 time in total.
7,7 voor m'n tentamen Cognitieve Psychologie. 
Nog 3 tentamens halen en m'n Propedeuse is binnen.
Nog 3 tentamens halen en m'n Propedeuse is binnen.
thanks! (ik had wel een dubbelpost hahawrote:Gefeliciteerdwrote:Geslaagd zijn![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ook geslaagd.
Gefeliciteerd iedereen
Gefeliciteerd iedereen