Nee dat is als ik me ga aftrekken voor de spiegel, bukkend, door me benen kijken naar mn eigen arie
Active topics in Off-Topic
Moderators
Da's toch het toppunt van narcisme? Of nee dat is op een foto van jezelf trekken en klaarkomen in je ogen. Maar goed zit je er vrij dicht bij
Voor de geïnteresseerde:wrote:Hoooppaaaaa! Een hele hele hele hele vette boeking binnen gekregen!

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat is jouw dj-naam eigenlijk?

-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Rawraver geloof ik 
Je zou eigenlijk The Demon Dwarf zeggen hewrote:Wat is jouw dj-naam eigenlijk?![]()
Thanks allen!
Ik heb binnenkort zelf waarschijnlijk m'n eerste boeking
En ook een label gevonden dat wel geïnteresseerd is in mijn muziek (om te releasen natuurlijk) 
Nice jongens
gaat lekker!
Zelf opnieuw contract moeten tekenen voor mijn Dream Machine release aangezien het label niet 100% meer bij Noisj hoort. Alleen de master nog, dan heb ik eindelijk mijn eigen release daar
Zelf opnieuw contract moeten tekenen voor mijn Dream Machine release aangezien het label niet 100% meer bij Noisj hoort. Alleen de master nog, dan heb ik eindelijk mijn eigen release daar
Omgeving Roffa?wrote:Ik heb binnenkort zelf waarschijnlijk m'n eerste boekingEn ook een label gevonden dat wel geïnteresseerd is in mijn muziek (om te releasen natuurlijk)
Net terug van Into The Dark Lands, wederom Noisj feestje. Ik ga het kort houden want ik wil in bed ploffen, maar godsamme, alles was gewoon perfect; ik heb het gezond gehouden, ik ben gigantisch uit mijn plaat gegaan en het was gezellig onderling. Zo, op naar bed. Adieu ò/
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geck-o - A New Wave

Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Blijft maar door rammen dit soort techno, kan ik zo helemaal in opgaan he
View on SoundCloud
Blijft maar door rammen dit soort techno, kan ik zo helemaal in opgaan he
Hoor je wel duidelijk.wrote:Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt
Ja, Frank Klepacki is een baaswrote:Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt
Zonde dat hij niet met zijn muziek mag doen wat hij wil. De Universe At War: Earth Assault OST (die ik helemaal geweldig vind) is gratis te downloaden (officiëel) als 160kbps. Niks meer. De game gebruikt zelf ook 160kbps bestanden. Ik heb met de man zelf gesproken over een eventuele FLAC release, zegt hij dat hij het ook graag wilt, maar Petroglyph (die hebben Universe At War gemaakt, waar hij de hoofd-muziekgast is) wil er niks van hebben :C
Omgeving biddinghuizen, ergens in juni maatwrote:Omgeving Roffa?wrote:Ik heb binnenkort zelf waarschijnlijk m'n eerste boekingEn ook een label gevonden dat wel geïnteresseerd is in mijn muziek (om te releasen natuurlijk)
De nummers terugluisteren die mijn eerste echte kennismaking met hardcore waren. 
Morgenochtend week Berlijn met school 
Zal ik nog even een topic aanmaken 'het topic voor Hardtraxxers die Peperkoek zal missen'?
Zal ik nog even een topic aanmaken 'het topic voor Hardtraxxers die Peperkoek zal missen'?
heb je een meeting met je mede taalnazi's? 
Blijf dan AUB ook in Berlijn.wrote:Morgenochtend week Berlijn met school
-
B
wrote:heb je een meeting met je mede taalnazi's?