Veel plezier man!wrote:Morgenochtend week Berlijn met school
Zal ik nog even een topic aanmaken 'het topic voor Hardtraxxers die Peperkoek zal missen'?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Thanks, schoonheid, ga je missen hea.

Ook die van;wrote:Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt
Time is running out! T-t-t-time is running out!
It's a nuclear device.
Wat tyfusvet zeg. Ik liet soms dat hoofdscherm gewoon een paar minuten draaien voor die plaat.
wrote:Ook die van;wrote:Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt
It's a nuclear device.
Wat tyfusvet zeg. Ik liet soms dat hoofdscherm gewoon een paar minuten draaien voor die plaat.
View on YouTube
29:37 Blow It Up (Bij 31:40 zit het meeste tekst)
Vandaag 3 potjes Skirmish gedaan in de originele C&C, met OpenRA, gratis, open-source, legaal, in open beta, met veel verbeteringen qua gebruiksvriendelijkheid.
De AI is niet helemaal briljant maar beter dan géén mogelijkheid voor AI potjes zoals in het originele spel, wordt nog wel beter denk ik.
Toch wel fijn om dat nu eindelijk te kunnen doen met m'n allereerste 'echte' PC game.
Welke dan?wrote:De nummers terugluisteren die mijn eerste echte kennismaking met hardcore waren.
O.a. Still Wasted, Unleash the Beast en My Empty Bottle van Korsakoff. Toen er nog leuke plaatjes gemaakt werden voor haar 
Haha omg ik ookwrote:Ook die van;wrote:Hey die heeft ook de muziek van de (meeste) C&C games gemaakt
It's a nuclear device.
Sowieso heel die soundtrack is goud waard imo
Hahahah en dan naar die jets kijken die aan t bombarderen waren. Kunnen we niet een C&C Generals 2v2 doen ofzo?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote: Frank Klepacki
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Prachtig! Zeer herkenbaar blijft dat toch
Heb zelf vroeger Colin Mcrae Rally 2 helemaal grijs gespeeld. Zitten ook hele vette soundtracks in. Vette acid jonge
View on YouTube
Na een hele hoop ellende toch waarschijnlijk een voldoende voor het profielwerkstuk door een goede presentatie te hebben neergezet 
Jawrote:boemklatsch records _0_
naar me ma aan t kijken hoe ze aan t stuntelen is met het in elkaar zetten van een ikea kast

Nice, gefeliciteerd!wrote:Omgeving biddinghuizen, ergens in juni maatwrote:Omgeving Roffa?wrote:Ik heb binnenkort zelf waarschijnlijk m'n eerste boekingEn ook een label gevonden dat wel geïnteresseerd is in mijn muziek (om te releasen natuurlijk)
Ik neem aan dat je wel weet dat ik dit niet meendewrote: Nice, gefeliciteerd!
Geen idee, had zo in Chez Marknesse kunnen zijn ofzo, weet ik veel. 
ik wou het zeggen, je gaat Wessel achternawrote:Ik neem aan dat je wel weet dat ik dit niet meendewrote: Nice, gefeliciteerd!om nu even serieus te reageren, ja dat zal rotterdam worden
Maar toch bedankt
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Boerenkoolstamp met rookworst. 
!!!!!!!!!! <--------- Skribblerwrote:Hahahah en dan naar die jets kijken die aan t bombarderen waren. Kunnen we niet een C&C Generals 2v2 doen ofzo?
+ spekjeswrote:Boerenkoolstamp met rookworst.